Evo koga interesuje klikne OVDE i tu pise kako se radi na turbo motorima sa 200+kW ne kS i sa 1.6 bara punjenja. Za turbo motore postoje Turbo redukturi koji se razlikuju od klasicnih, jer na klasicnim ne pomaze podizanje pritiska zbog ogranicenja maximalnog izlaznog pritska na 2,5 bara +- 0,2 bara u zavisnosti od proizvodjaca. U Turbo reduktorima je povecana komora za isparenje gasa, jer se obican reduktor kod turbo automobila sa 200+kW u trenutku kada je WOT pretvara u omanju santu leda u roku od 5sec.
Par primera za probu:
1. Impreza WRX
2. Lancia Delta HF + chip (T3 turbo na 1,3 bara)
3. Lancia k 5 cil turbo 5 kom obicnih i jedna neobicna
3. Volvo T5 i T4 motori 4-5 kom
4. Toyota Celica Carlos Sainz na 1,4 bara
5. Audi S6 i TT (oba na 1,4 bara).........ima jos ali nema potrebe
Ti auti NEMOGU da rade sa obicnim sekvencijalnim uredjajima tipa uzmem turbo kit ugradim i vozim se. Znaci NEMOZE! Jos mnogo toga tu treba uraditi sto nepise u knjigama da bi oni radili.
Ko neveruje neka proba, a jedan je probao pa se ....
O&O
Par primera za probu:
1. Impreza WRX
2. Lancia Delta HF + chip (T3 turbo na 1,3 bara)
3. Lancia k 5 cil turbo 5 kom obicnih i jedna neobicna
3. Volvo T5 i T4 motori 4-5 kom
4. Toyota Celica Carlos Sainz na 1,4 bara
5. Audi S6 i TT (oba na 1,4 bara).........ima jos ali nema potrebe
Ti auti NEMOGU da rade sa obicnim sekvencijalnim uredjajima tipa uzmem turbo kit ugradim i vozim se. Znaci NEMOZE! Jos mnogo toga tu treba uraditi sto nepise u knjigama da bi oni radili.
Ko neveruje neka proba, a jedan je probao pa se ....
O&O
Comment