Ugradio sam aftermarket xenon svetla na moju vectru koja ujedno ima ugradjen i e-g@s. Radilo je to sve OK, medjutim desilo mi se da prekidac nije hteo sam da prebaci na gas, po postignutoj temperaturi od nekih 40 stepeni. Morao sam direktno da ga palim na gas.
Kakve veze ima xenon sa gasom....???
Majstor mi je zamenio ECU od gasa jer isti nije hteo da pokaze pravu radnu temperaturu motora odnosno isparivaca. S' obzirom da sam ja montirao balast od xenona direktno na bocnu stranu od ECU-a (jedino je tu bilo mesta), i isti startuje sa 23kV a posle radi na 8-9V, da li postoji mogucnost da je balast sa svojom visokom voltazom poremetio rad ECU-a za gas?
Jos da napomenem...motor besprekorno radi na gasu bez obzira na sve ovo gore pomenuto.
Kakve veze ima xenon sa gasom....???
Majstor mi je zamenio ECU od gasa jer isti nije hteo da pokaze pravu radnu temperaturu motora odnosno isparivaca. S' obzirom da sam ja montirao balast od xenona direktno na bocnu stranu od ECU-a (jedino je tu bilo mesta), i isti startuje sa 23kV a posle radi na 8-9V, da li postoji mogucnost da je balast sa svojom visokom voltazom poremetio rad ECU-a za gas?
Jos da napomenem...motor besprekorno radi na gasu bez obzira na sve ovo gore pomenuto.
Comment