E-g@s i xenon svetla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stojan
    CBC Član
    • 27.01.2006
    • 73
    • Nova Gorica
    • opel vectra

    E-g@s i xenon svetla

    Ugradio sam aftermarket xenon svetla na moju vectru koja ujedno ima ugradjen i e-g@s. Radilo je to sve OK, medjutim desilo mi se da prekidac nije hteo sam da prebaci na gas, po postignutoj temperaturi od nekih 40 stepeni. Morao sam direktno da ga palim na gas.

    Kakve veze ima xenon sa gasom....???

    Majstor mi je zamenio ECU od gasa jer isti nije hteo da pokaze pravu radnu temperaturu motora odnosno isparivaca. S' obzirom da sam ja montirao balast od xenona direktno na bocnu stranu od ECU-a (jedino je tu bilo mesta), i isti startuje sa 23kV a posle radi na 8-9V, da li postoji mogucnost da je balast sa svojom visokom voltazom poremetio rad ECU-a za gas?

    Jos da napomenem...motor besprekorno radi na gasu bez obzira na sve ovo gore pomenuto.
    vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Moguce je ako je ECU u potpuno plasticnom kucistu (nije lepo oklopljen i zasticen).
    Jos kako pretvarac visokog napona rasipa smetnje i ima prilicno jake EMT.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Imam sli?no iskustvo, menjali smo ECU i stoposto sam siguran da je balast kriv za to, mada je ECU metalno ku?ište i ne bi trebalo da uti?e.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • bmw735i
        CBC Senator
        • 07.05.2006
        • 258
        • Mostar
        • BMW 320i, 740i, 750i

        #4
        Re: E-g@s i xenon svetla

        Originally posted by Stojan
        Majstor mi je zamenio ECU od gasa jer isti nije hteo da pokaze pravu radnu temperaturu motora odnosno isparivaca. S' obzirom da sam ja montirao balast od xenona direktno na bocnu stranu od ECU-a (jedino je tu bilo mesta), i isti startuje sa 23kV a posle radi na 8-9V
        Da ti nije koja nula promakla. Balast spusti na minimalno 900V koliko mu treba da održi električni luk.
        Inače osim velike količine interferencije tu je i poprilično grijanje samog balasta pa malo pripazi i na taj faktor. Inače nova auta su operisana od mjesta pod haubom pa svatam tvoj problem lokacije ecu od plina. U mog 735 stanu 6 balasta (maglenke, kratka i duga) poveći isparivač, ecu od lambda controlla a nije mali motor linijski 6-ak od 3.5l.
        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

        Comment

        • Stojan
          CBC Član
          • 27.01.2006
          • 73
          • Nova Gorica
          • opel vectra

          #5
          I meni je ECU sa metalnim kucistem. Ispostavilo se da je bas par nedelja po stavljanju xenona to pocelo da zeza (autom. prebacivanje na plin). Sada sam ga odvojio od ECU-a, jedno 15cm. Zasrafio sam ga sa sve drzacem balasta za unutrasnju stranu veznog lima krila. Ecu je i dalje na istom mestu, na desnoj strani akumulatora. E sad, ako mu i tih 15cm nije dovoljno da rade oba sistema OK, onda

          bmw735i moguce da sam izostavio koju nulu...ali ima ko zna bolje od mene
          vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s

          Comment

          Working...
          X