Elektricna dizna za ubrizgavanje plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NickRP
    CBC Senator
    • 19.10.2005
    • 263
    • Serbia - Germany

    Elektricna dizna za ubrizgavanje plina

    Pozdrav plinasi... mozda se pitate otkud ja u ovom delu foruma... nisam jos poceo da pisem firmware za plin (tj. ne jos), nije to u pitanju .

    Evo o cemu se radi:


    Dizne se koriste za regulaciju boost-a. Pneumatski se povezuju izmedju wastegate aktuatora i kompresorske strane turba (ka usisu motora), znaci u liniju koja se standardno koristi za wastegate.

    Ukratko, stvarcica radi ovako: kada su dizne otvorene, pritisak u aktuatoru jednak je nadpritisku koji turbo stvara i dobija se base boost. Kada su dizne zatvorene, pritisak u aktuatoru ide na atmosferski (postoji mali bleeder), i boost raste ili dok se nesto ne razleti, ili dok razlika pritisaka izduvnih gasova na turbinskoj strani turba uspe da savlada oprugu u aktuatoru. Modulacijom otvaranja dizni, dobija se pritisak izmedju ova dva.

    E sad, problem, ne mogu da se koriste bilo koje dizne. Razlog je jednostavan, umesto goriva, prisutan je vazduh, pa bi se iste brzo pregrejale. Zbog toga se upotrebljavaju dizne za gas, najcesce 0-280-150-842. Takve dizne se ugradjuju u bi-power Fiate, na primer. Te dizne su niskoomske, imaju protok od ca. 1270g/min (N-Heptana) itd itd. Nova dizna tog tipa kosta okvirno 100e, a potrebne su dve...

    Da li moze alternativno da se upotrebi neka dizna za sekvencijalni plin, i to tako da ima dvostruko veci protok od gore pomenute (da bih kupovao samo jednu), i da je niskoomska?

    Pozdrav,
    Nikola
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    mislim da bi ti valtek niskoomske dizne (1-3ohm) zavrsile posao...
    koliko znam cena 4 kom je nesto preko 100eur... a kapacitet same dizne je veliki, za ubrizgavanje gasa u zavisnosti od snage cilindra se ogranicavaju dimenzijom izlazne dizne, naravno tebi to ne treba, vec ides na max protok vazduha kroz diznu...
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • NickRP
      CBC Senator
      • 19.10.2005
      • 263
      • Serbia - Germany

      #3
      Tri podpitanja:

      1) Kolika je razlika pritisaka na krajevima dizni za gas?
      2) Da li mogu da izdrze da ih drzim recimo u duty cycle od 90% duze vreme? Koliku struju treba da im dam inicijalno, a koliko u periodu drzanja (neki prosek za benzinske niskoomske dizne je 4/1A)?
      3) Da li mogu da kupim jednu diznu (a ne set od cetiri)?

      Hvala,
      Nikola

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Imaš Zavolijeve dizne koje se prodaju na komad, koštaju oko 35 evra a otpor je 4 oma. Kapacitet ne znam u gramima ali mogu da se došteluju po potrebi.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • NickRP
          CBC Senator
          • 19.10.2005
          • 263
          • Serbia - Germany

          #5
          @Dora: gde da se nabave u Beogradu i kako da se traze? Imaju li dovoljan protok za 50ks po cilindru? Kojim pritiskom gasa je predvidjeno da se napajaju?

          EDIT: Da li je rec o necemu ovakvom:

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Da, to su te dizne, mogu se kombinovati više komda ili stavljati posebno. Svaka je dovoljna za 50KS po cilindru.
            Tel za BG je: +381 11 3075225

            Ima ih i 206 ako baš zapne a imam ih i ja
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Ja se ne javljam jer ne znam koja im je tacno cena, ali svakako ih imam. I teraju po potrebi i dosta vise od 50KS po cilindru.

              A ovaj sa gornjeg telefona mu dodje isto ko i 206
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • NickRP
                CBC Senator
                • 19.10.2005
                • 263
                • Serbia - Germany

                #8
                Hvala na pomoci...

                Sale, kada saznas cenu, javi mi, uzeo bih jednu...

                Pozdrav,
                Nikola

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Zaboravih pritisak gasa, obi?no se kre?e oko 1 bar na svim sekventima...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • NickRP
                    CBC Senator
                    • 19.10.2005
                    • 263
                    • Serbia - Germany

                    #10
                    Odlicno, to je pritisak blizak onome koji cu ja maksimalnom imati izmedju boost linje i aktuatora turba.

                    Nikola

                    Comment

                    • NickRP
                      CBC Senator
                      • 19.10.2005
                      • 263
                      • Serbia - Germany

                      #11
                      Zahvaljujuci pomoci Saleta "206" u nabavci Zavoli dizne i Dejana "DVV" u logistici / transportu, dizna je dosla do odredista. Pristupa se ugradnji sutra prekosutra...

                      E sad, moram da pitam: da li smem da diznu povezem tako da vazduh struju kroz nju u suprotnom smeru od originalno predvidjenog, odn. da mi je veci pritisak na centralnom izvodu... ovo neverovatno pojednostavljuje instalaciju... ali sad opet, veliko je pitanje da li ce raditi kako treba.

                      Pozdrav,
                      Nikola

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Pa probaj
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #13
                          koliko ja znam nije pravljena da radi u kontra smeru, a i sama opruga je dosta kilava....

                          Comment

                          • NickRP
                            CBC Senator
                            • 19.10.2005
                            • 263
                            • Serbia - Germany

                            #14
                            Ne bih bas da probam 7 stvari istovremeno . Ako je opruga kilava, postoji dobra sansa da ce pritisak da je otvori i da ce puniti wastegate actuator... a mi cemo misliti da algoritam zeza...

                            Nista, idemo onda klasicno...

                            Pozdrav,
                            Nikola

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              zdrava logika prica
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X