Na koliko predjenih kilometara treba promeniti filter plina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ljuba
    CBC Član
    • 05.05.2006
    • 62
    • ljuba

    Na koliko predjenih kilometara treba promeniti filter plina?

    Naime, nakon ugradnje plinskog uredjaja (Landirenzo Sequent) u Alfu 166 2.0ts i predjenih 14,000 kilometar pojavile su greske 1177 i 1179 ako se dobro secam na racunaru. Auto je slabije isao, narovito na vecim obrtajima; Zamenio sam filter plina i greska je nestala, auto je isao normalo sve do skoro kada se pojavio identican problem. Od zamene filtera plina presao sam 7000 km. Pretpostavljam da je ponovo filter u pitanju ali mi je cudno da se tako brzo zaprljao... Prljav plin ili nesto drugo?


    ALFA... NO COMMENT, JUST RESPECT!!!
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Niko ti to ne moze odgovoriti.. Mozes da svratis jedamput na pumpu i da zakacis prljavstine i da ti odmah zacepi, a mozes da se vozis desetinama hiljada kilometara... Npr. ja sam prvi put zamenio filter plina na nissanu na 60.000km a npr. na marei mi je zacepio na 12.000km tako da nije mogao da ide nikako... Dakle, cini mi se da nema nekog pravila...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • npetar
      CBC Član
      • 21.08.2006
      • 98
      • Beograd

      #3
      Landirenzo, otisao sam na servis na 20k km i filter je bio cist "kao nov", tako da na savet servisera nisam menjao. Sada 25k i nemam nikakvih problema.
      Poz!
      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #4
        predviđen servisni interval je 20000km.u praksi nisam video da se tako brzo isprlja filter gasa.mada na sequentu bi trebalo da imas filter tečne i filter gasne faze.ovlašćeni sam serviser za BRC i sve podatke koje sam izneo, izneo sam za gore pomenutu marku, mada je slično opet se ograđujem

        Comment

        • Ljuba
          CBC Član
          • 05.05.2006
          • 62
          • ljuba

          #5
          Originally posted by gorky
          predviđen servisni interval je 20000km.u praksi nisam video da se tako brzo isprlja filter gasa.mada na sequentu bi trebalo da imas filter tečne i filter gasne faze.ovlašćeni sam serviser za BRC i sve podatke koje sam izneo, izneo sam za gore pomenutu marku, mada je slično opet se ograđujem
          U pravu si, predhodni put sam menjao dva filtera plina. Da li da menjam ponovo oba ili ...


          ALFA... NO COMMENT, JUST RESPECT!!!

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Filter tecne faze (u elektro ventilu), menjaj na svakih 10.000 km, dok onaj za gasnu fazu treba menjati svakih 15-25.000 km u zavisnosti od tipa brizgaca za gas.
            Kod brizgaca vise osetljivih na uljni talog, zamena treba da bude cesca.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              jel ima BRC el.ventil plina neki filter unutra ili ne ,ja ovaj moj jos nisam otvarao 20000+ km ?
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Zavisi koji je tip BRC elektro ventila. Ima ih u obe varijante.

                Sto se tice intervala zamene, servis na 10.000 km treba da bude preventiva zapusenju filtera, koji kasnije moze da dovede do toga da se zapusi i cev visokog pritiska.
                Kvalitet gasa je takav da ima slucajeva da dodje do gore opisanog za manje od 1.000 km (doduse retko, ali se desavalo), a ponekad se desi da musterija dodje na zamenu filtera posle 100.000km, a filter bude kako nov.

                Jedno sipanje "prljavog" gasa moze da napravi trajne probleme!!!.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  zoranbg,ima svaki ako je "river" tip on ima samo mrežicu koju ne moraš menjati već samo izduvati,ako nije zameni ga radi preventive što kaže ivan.slažem se naravno sa zamenom filtera radi preventive,samo ako se nekom toliko zapusi filter ispod 10000km,da primeti promene na radu motora onda vozi na "tečni ugalj" a ne na tng

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Originally posted by *IvanT*
                    Jedno sipanje "prljavog" gasa moze da napravi trajne probleme!!!.
                    Kako to mislis trajne? Zamenis filter i teraj... Znaci trenutan problem... Sta tu moze da bude trajan problem?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • gorky
                      CBC Senator XXL
                      • 08.06.2007
                      • 860
                      • Vojvodina,Kikinda

                      #11
                      ko je nahebao taj zna.osiromašenje smeše na vozilima sa ubrizgavanjem će dovesti do detonacije a o tome je bilo već puno toga na forumu

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #12
                        da, ukoliko se radi o venturi sistemu... Ovde je sekvent u pitanju...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Originally posted by Srdjan
                          Originally posted by *IvanT*
                          Jedno sipanje "prljavog" gasa moze da napravi trajne probleme!!!.
                          Kako to mislis trajne? Zamenis filter i teraj... Znaci trenutan problem... Sta tu moze da bude trajan problem?
                          Zamenis filter i teras, ako sva prljavstina izadje iz rezervoara bas sa tim filterom, a obicno nije tako.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Ako je TNG isto gorivo kao i benzin a jeste i ako je potrosnja slicna znaci da je protok goriva kroz filter isti kao i za onaj benzinski koji je koliko puta veci 20-30-50x ?
                            Po cemu bi gas trebalo da je cistiji nego benzin?
                            Znaci upravo ako se naleti da necistoce to moze trenutno da zablokira dovod goriva sto je u slucaju benzina malo teze.
                            Stvar je u kontroli a kad se vec ventil otvori i poremete gumice onda je glupo ne zameniti i filter pa makar bio i skoro kao nov.
                            To takodje nikako ne znaci da vec tocenjem sledeceg tanka gasa nece uleteti pola kila sljama i upropastiti sve. Sve se svodi na cistu srecu.
                            Jedino je obavezno da se ODMAH reaguje ako auto nece da vuce kako treba da se ne bi vozilo sa mozda suvise siromasnom smesom. Ne samo zbog detonacija koje neko cuje a neko i ne nego i zbog temperature plamena u cilindrima kad su izduvni ventili na najboljem putu da izgore pre vremena.

                            Comment

                            • Ladislav
                              CBC Senator
                              • 14.12.2004
                              • 223
                              • Kragujevac
                              • Lada Niva 1.7i

                              #15
                              Kod mene na BRC-u nista nije dirano 40.000Km. Kad je ugradjen, rece mi serviser da dodjem posle 10.000Km na ciscenje/zamenu/sta_vec filtera. Dodjem ja, u medjuvremenu drugi serviser koji kaze "Ma to je za Lovato 10K, ovo je BRC znaci 30K " Dodjem ja posle 30K, normalno tu je sad treci serviser koji kaze: "Ma to se nikad ne cisti, jedino kad zaglavi pa nece da ide "

                              Tocim uvek na sveze sagradjenim pumpama proverenih distributera

                              Comment

                              Working...
                              X