Ovaj topic postavljam u ime jednog ortaka.Eov u cemu je njegov problem.
Pre jedno 6 meseci je ugradio sekvent plin marke Voltran kod nekog lika u naselju Galenika i od samog pocetka je imao probleme.Auto nije hteo da vuce,mnogo je trosio nije uvek hteo da prebaci i nemam pojima sta jos.U svakom slucaju dovezao je auto na reklamaciju i covek ga je "opravio",da bi vec posle tri dana opet vratio auto sa istim problemima.Taj ciklus se ponovio par puta(bar 4) da bi na kraju ipak "majstor"
sve nastelovao kako treba.Par meseci proslo i ponovo su mu se pojavile poteskoce.Kas se "prebacuje" sa benzina na plin auto osetno stucne(cale je u svoju vectru ugradio plin ko-zna-koje-marke neposredno posle bombardovanja i nikad mu nije ni problizno ovako stucala) a da ne pominjem da auto trosi preko 14l plina dok benzina trosi oko 10.
Mije pitanje je sta da radi covek?Da li da menja plin(poslednja opcija)?Ako ne gde da nadje majstora koji moze da mu nasteluje sistem,posto ocito nema smisla ici kod ovog lika sa Galenike?
Pozdrav svima i hvala.
P.S.Zaboravio sam da kazem da je u pitanju Passat '99 god. 1800cc 150ks
turbo naravno(to je u stvari onaj Audijev agregat koji je isao u A3 1.8T ako se ne varam)
Pre jedno 6 meseci je ugradio sekvent plin marke Voltran kod nekog lika u naselju Galenika i od samog pocetka je imao probleme.Auto nije hteo da vuce,mnogo je trosio nije uvek hteo da prebaci i nemam pojima sta jos.U svakom slucaju dovezao je auto na reklamaciju i covek ga je "opravio",da bi vec posle tri dana opet vratio auto sa istim problemima.Taj ciklus se ponovio par puta(bar 4) da bi na kraju ipak "majstor"

Mije pitanje je sta da radi covek?Da li da menja plin(poslednja opcija)?Ako ne gde da nadje majstora koji moze da mu nasteluje sistem,posto ocito nema smisla ici kod ovog lika sa Galenike?
Pozdrav svima i hvala.
P.S.Zaboravio sam da kazem da je u pitanju Passat '99 god. 1800cc 150ks
turbo naravno(to je u stvari onaj Audijev agregat koji je isao u A3 1.8T ako se ne varam)
Comment