Xantia 1.8 16v problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pubi2cv
    CBC Početnik
    • 02.08.2007
    • 6

    Xantia 1.8 16v problem

    Čao svima

    Pošto vidim, da ima ovdje puno stručjaka i iskusih potrošnika - nadam se, da ćete mi moći pomoči oko mog problema.
    Kao što sam već gore zapisao, vozim Xantiu 1.8 16v, godište je 2000 a model 2001. Imam ugrađen sekvencionalni esy jet sistem od Autogas Italia. Inače radi k'o singerica - ali samo kad je na radnoj temperaturi. Znači, imam probleme sa paljenjem hladnog motora na benzin. Prvo normalno startuje, pa se onda za sekundu ili dve na štandgasu - gasi. Ako stisnem malo gasa i držim ga na 2000 obrtaja za 10 ili 15 sekundi, pa ga onda spustim na štandgas, radi kolko tolko normalno, a u kratkom se vremenu stanje potpuno normalizira.
    Sumnjam, da je problem u promenjenom volumnu usisne grane zbog dodanih cjevi za dovod plina....ali nemam pojma kako stvar poboljšati....
    U posljednje vreme trebam za vreme paljenja ponekad dodati malko gasa i kad je motor na radnoj temperaturi. Bez obzira dali palim na plin ili na benzin. Inače se topao motor nikad ne gasi pod štangasom i radi potpuno normalno. Potrošnja plina mi je u prosjeku 8l/100, a dok sam vozio na benzin ta je bila malo ipod 7/100. Vozim relaciju bar 70%.

    Aha da, još to: Sistem imam ugrađen dobra dva mjeseca i prešao sam oko 8000 km

    Već unaprijed hvala za svaki koristan savjet

    P.S. Ako se neko vreme ne budem javljao, nije to, da mi nije stalo, već sam od sutra na odmoru

    Hvala i čao
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Problem ove vrste je najbolje rešiti u servisu koji poseduje i radi autodijagnostiku

    Comment

    Working...
    X