Evo ovako izgleda problem...nakon vožnje zagušenim prometnicama gdje okretaji mog ljubimca ne prelaze 2 500 okretaja(vozi se uglavnom na gradskim i prigradskim relacijama) iz Splita u Zadar sam se odlučio vratiti autoputom i dati gas kolko god ide da zvjer razgiba mišiće i probudi uspavane konje
Nakon što sam nabio gas došao sam do 200 km/h i prebaci mi na benzin,ja ponovo stisnem i krenem nabirati brzinu i ono opet
I ajd ja se zadovoljim da ću se voziti"samo" 200 na tempomatu..međutim nakon 2-3 minute i pri toj brzini je počeo prebacivati na benzin...ajd spustih ja i na 180 i nakon par minuta opet na benzinu
E tada sam odlučio prebaciti na benzin i bez milosti držati gas u podu do silaska s autoputa
Bar sam oprao injektore ako ništa
Zašto ne mogu postići max brzinu na plinu?Sistem je prins..auto Honda Legend 3.5 v6..moram priznati da servis uređaja nije napravljen već duže vrijeme..ne mojom krivicom već krivicom majstora koji mi neće uzme auto na servis iako ga nekoliko puta molim da mi poservisira(slovi za jednog od boljih ali može biti najbolji na svijetu nema šanse da ga više molim da mi obavi posao koji mu ja ionako plačam..ko da mi radi mukte se ponaša
) a i ovdje nitko nema softver za prinsa tako da moram potegnuti u Zagreb ako se radi o kvaru..ali zanima je li rijeć o kvaru ili je to znak da je vrijeme za servis uređaja(zamjena filtera i sl..ako je to onda mogu riješiti i ovdje)ili je riječ o kvaru koji se bez dijagnostike ne da ukloniti?Mišljenja?






Comment