Drug mi planira uzeti pojeftino ovu spravicu, naravno da dolazi u obzir samo ako ce na plin...
E sada tehnicko-tehnolosko pitanje, koja je izvedba (po mogucnosti iz iskustva...), naravno osim sekvencijale najbolja...
Koliko mi on rece, radi se o V-6 motoru, 4.2-4.3 litra zapremine, '94 godina proizvodnje, automatik naravno, metalna usisna... Ah da, 163-164 KS, ako se ne vara...
Pitanje sa najvise odnosi na mega kubikazu motora, te V-koniguraciju... Bil' bilo pametnije ici na jedan isparivac za >100 KW, ili npr. na 2 isparivaca (za svaki V red po jedan) od <100 KW ? Koliko bi takva V-6 izvedba kostala, cilindricni rezervoar, posto gepek nije problem...?
I ostale sitne tajne kojih se nisam ni sjetio pri ovom pitanju ???
E sada tehnicko-tehnolosko pitanje, koja je izvedba (po mogucnosti iz iskustva...), naravno osim sekvencijale najbolja...
Koliko mi on rece, radi se o V-6 motoru, 4.2-4.3 litra zapremine, '94 godina proizvodnje, automatik naravno, metalna usisna... Ah da, 163-164 KS, ako se ne vara...

Pitanje sa najvise odnosi na mega kubikazu motora, te V-koniguraciju... Bil' bilo pametnije ici na jedan isparivac za >100 KW, ili npr. na 2 isparivaca (za svaki V red po jedan) od <100 KW ? Koliko bi takva V-6 izvedba kostala, cilindricni rezervoar, posto gepek nije problem...?
I ostale sitne tajne kojih se nisam ni sjetio pri ovom pitanju ???
Comment