Chevrolet Blazer V-6 pitanje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    Chevrolet Blazer V-6 pitanje...

    Drug mi planira uzeti pojeftino ovu spravicu, naravno da dolazi u obzir samo ako ce na plin...

    E sada tehnicko-tehnolosko pitanje, koja je izvedba (po mogucnosti iz iskustva...), naravno osim sekvencijale najbolja...

    Koliko mi on rece, radi se o V-6 motoru, 4.2-4.3 litra zapremine, '94 godina proizvodnje, automatik naravno, metalna usisna... Ah da, 163-164 KS, ako se ne vara...

    Pitanje sa najvise odnosi na mega kubikazu motora, te V-koniguraciju... Bil' bilo pametnije ici na jedan isparivac za >100 KW, ili npr. na 2 isparivaca (za svaki V red po jedan) od <100 KW ? Koliko bi takva V-6 izvedba kostala, cilindricni rezervoar, posto gepek nije problem...?

    I ostale sitne tajne kojih se nisam ni sjetio pri ovom pitanju ???
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Postoje isparivaci za snage do 200ks samo ih treba naci.
    Upotreba dva slabija isparivaca bitno komplikuje stvari. Mora se samo kad je snaga bas preterano velika (250+ks).
    Sta ima veze sto je 3x2?
    Vazduh se u****va sa jednog mesta a tu ide takodje jedan odgovarajuci mixer i stvar je resena.
    Za bolju varijantu (sekvencijalni sistem) to posebno ne igra nikakvu ulogu.
    Planirajte tank od bar 120 litara ili neku kombinaciju koja se dobro moze smestiti od dva povezana.
    Kod takvih auta se cesto montiraju i ispod vozila i to po pravilu dva komada po 60 ili cak 80 litara.
    Postoje i torusni prilicno veliki ali su na granici da budu mali za takvo vozilo i njegovu potrosnju. Mislim da bi se takvi mogli naruciti ali se treba i cekati za njih.
    Ne znaci da ako je vozilo veliko treba napuniti gepek tankovima.
    I u veca terenska vozila ako vec nije ispod vozila najcesce je najbolje da se koristi torusni tank u vertikalnom polozaju smesten negde sastrane.
    Tank u gepeku po pravilu uvek smeta jer remeti osnovnu ideju konstruktora vozila a resenja za gepek znaju ponekad da budu veoma pametno osmisljena. Zavisi kome za sta sluzi vozilo.
    Ako hocete kamion za prevoz putnika onda nije vazno gde se stavljaju tankovi.

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #3
      neka kupi prvo auto,gas je najmanji problem,godišnja registracija je skuplja nego gas za taj auto.prema tome neka se ne uzbuđava,a by the way takav auto voze uglavnom perjari

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #4
        Ma to mu jos nije izvjesno, ali bi ga mogao dobiti dobro jeftino (bas me cudi sto...?), a planirao ga je kao drugo auto u kuci (zaista smijesno za cuti...) i odlazak na skijanje i sl... Znaci ne neke extremne relacije...

        Comment

        • KKK
          CBC Član
          • 16.09.2005
          • 68
          • Beograd

          #5
          Radiće blazer bez problema na plin, sa jednim klasičnim isparivačem za snage preko 150-170 kw. Ništa manje ili više problema nego bilo koji drugi auto ako je plin pravilo ugrađen i održavan.

          Lično iskustvo:
          Jeep GC 5200cc V8, 225 ks, automatik, klasičan lamda, boca 80 (74) l, radius kretanja regionalni putevi sa punom bocom 400-450 km
          Jeep wrangler 4000 cc, redni šestak, manuelni, 190 ks, karburator klasičan, boca 62 (45) l radius 300-350 km sa gumama MT 31"
          Jeep cheroki (drugarov) 4000 cc, redni šestak, automatik, klasičan lamda, boca 90 l, radius kretanja regionalni putevi sa punom bocom 400-450 km sa gumama MT 33 "
          Blazer (drugarov) V6,automatik, klasičan sistem, boca 80 L postavljena umesto rezervora za benzin, vozilo ide isključivo na gas, potrošnja nije merena precizno, u okvirima je koji su već navedeni !

          U zavisnosti od težine vozila (i noge vozača ), uslova puta, potrošnja plina na ovim motorima se kreće od 13 do 25 L. Gradska vožnja sa prljavim filterom vazduha 30-35 L
          Što se terena tiče, mada se lakše meri na sat , potrošnja ide na oko 40 l pa i više.
          Sva vozila su vožena i voze se u ekstremnim terenskim uslovima, problema nema što se gasa tiče, jedino što se filteri vazduha moraju menjati mnogo češće zbog uslova vožnje, recimo na svakih 2 meseca kada je sezona džipijada a nekada i češće.
          http://www.srbija4x4.net

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            Hvala na opsirnom odgovoru, nisam ni mislio da nece raditi, nego kako da ga naprave da radi dobro...? Volim da znam sto vise... Salu na stranu, posto ovdje u SA i nije bas najbolja situacija sa majstorima koji znaju tacno sta i zasto rade, onda sam zelio saznati sto vise prije samog (potencijalnog) poduhvata... Da zna i sta ce da trazi kada bude ganjao majstora...

            Iz tvog iskustva, koliko bi mogla kostati pristojno uradjena ugradnja za ovo vozilo ? Znaci klasicni venturi bez/sa lambda kontrole, sa kapacitetnijim isparivacem i cilindar bocom ? Da mozemo porediti sa cijenama koje ce mu ovdje nuditi, pa ako se isplati potegnuti i do BG ako ni zbog ceg' drugog, a ono dobre ugradnje...

            Comment

            • KKK
              CBC Član
              • 16.09.2005
              • 68
              • Beograd

              #7
              Ne znam kolika bi cena bila sada, nisam tako skoro ugradio plin. Mene je poslednja ugradnja, pre oko 18 meseci, koštala 690 ? (lambda, jači isparivač, boca bojler 80 L). Bez lambda kontrole je oko 100 ? manje. Mislim da je to puno. Video sam još nekoliko jeep GC sa V8 motorima sa klasičnim venturi sistemom i rade perfektno. Ta ugradnja je koštala 400 ? ako se dobro sećam, u svakom slučaju ne više od 450 ?.
              Ja nisam bio zadovoljan ugradnjom, pa sam posle nekog vremena sam malo "presložio" instalaciju. Cena ugradnje ne mora da bude garancija kvaliteta. U svakom slučaju podržavam ideju da se ugradnja poveri proverenom majstoru, makar se provozao 300-njak km .
              http://www.srbija4x4.net

              Comment

              Working...
              X