Plin/benzin - poroblemcici u radu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drBouz
    CBC Član
    • 08.09.2007
    • 35
    • Novi Beograd

    Plin/benzin - poroblemcici u radu

    dakle situacija je sledeca (vec sam smarao ljude i na drugim nekim forumima - vidim i ovde su aktivni, i otprilike smo fokusirali problem), mada mislim da je ovde mozda jos malo fokusiranija ekipa na dati problem.:
    imam 1.7i nivu, kupio je u maju, i posle par stotina km su mi stavili plin. brc multisekvent.
    i sad ja imam 1 mali problem:
    kad se auto dobro (skroz) ohladi - recimo prvi start ujutru - dok radi na benzin - ne radi lepo - ono, ceo auto se trese i t.d. kad prebaci na plin - dalje toga dana radi lepo ceo dan. kukao sam tamo u servisu, oni su mi vidim stavili nove svece, i nov modul palenja, medjutim - problem i dalje postoji.
    e sad, kad recimo se vozim na benzin (znaci kad ga ugasim na benzin) - motor radi dobro. ili pre par dana sam resetovao komp na autu, (a dan je bio idealan za auto koji ima probleme pri startu dok je hladan (prohladno vreme, vlaga 95%), - i auto je momentalno upalio kao bomba, i radio "kao sat". kad sam ga ugasio na plin - i ujutro startovao (na bezin) - naravno - problem je opet tu.
    sad ovi u servisu kazu "komp tvrdi da je sve o.k." (bas lepo) - jedino sto ja ne tvrdim tako, i tvrdim da komp neke stvari ocito ne zna.
    e sad, jel' ima neki savet - sta da im kukam u servisu - sta konkretno da pogledaju/pregledaju/podese? - posto sam danas ih zvao - i covek se ubio objasnjavajuci mi da je sve to o.k. - pa kao aj' cujemo se/vidimo u ponedeljak. - medjutim, nisam nesto siguran da zapravo znaju u cemu bi bio problem. doduse - nije bio lik koji ugradjuje plin, nego su bili samo njihovi serviseri u servisu, tako da se oni nisu uopste ni bavili plinom.
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ...prodaj dovoljno bouzblera,pa pravac u servis...

    Comment

    • drBouz
      CBC Član
      • 08.09.2007
      • 35
      • Novi Beograd

      #3
      hehe. nisam dugo napravio ni jedan. ako izuzmemo ovu sugestiju (koja nije losa), ja bi vol'o i jos neku, da kazem, malo jos bolje preciziranu

      Comment

      • jeronimo
        CBC Senator XXL
        • 27.10.2005
        • 390
        • beograd
        • ваз 21214-20

        #4
        smeša(tj. podešavanje gasnog uredjaja) trk kod majstora za plin...
        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #5
          gde je ugrađen gas? koliko se meni ovde čini ti imaš problema samo na benzinu i samo kad je hladan motor.kako radi auto samo na benzinu?

          Comment

          • drBouz
            CBC Član
            • 08.09.2007
            • 35
            • Novi Beograd

            #6
            pa mislim da je jeronimo otprilike precizirao problem (hvala). auto kad radi samo na benzin radi ok. znaci ako ga vozim (ugasim) na benzin - radi k'o zmaj -to prvo paljenje hladnog motora je sve po p.s.
            pre par dana sam resetovao komp pre paljenja (a ugasio sam ga bio na plin) - i isto je kresn'o ko bomba i sve ok radi. prekljuce sam poslednjih par km vozio na benzin, i juce ujutro isto o.k. sve. nocas kad sam krenuo sa svirke - opet problem (jer se auto ohladio skroz).
            sad ja sam tamo kukao ( by telefonom), medjutim covek se ubi da mi objasni kako je sve po p.s. - i ja mu rek'oh - ako kisnes, a hmzs kaze da na osmatrackom radaru nema ni jedan oblak - kome ces da verujes, -sebi-koji si mokar, ili radaru-koji kaze da je vedro - a ja prijatelju 'kisnem" .
            tako da je ostalo na tome da se slusamo/gledamo sutra (u smislu da ce da se valjda cuje sa tim nekim ugradjivachima plina koji im to rade).
            inace dobio sam atest za taj uredjaj, ono najregularnije i t.d. (u amsj)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Treba naštelovati plin. Pri radu na plin poremeti vreme benzinskih dizni pa zato teško pali...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • drBouz
                CBC Član
                • 08.09.2007
                • 35
                • Novi Beograd

                #8
                fala. sutra idem da se bavim dakle quknjavom, pa cu izvestiti o rezultatima.

                Comment

                • Azrael
                  CBC Senator
                  • 29.06.2006
                  • 278
                  • Kragujevac

                  #9
                  Ja sam na sluzbenoj imao taj problem, s tim sto je meni konstantno radila lose na benzinu, a super na plinu. Problem je bio sto je jedna od brizaljki nije valjala, zamenjena je, i vise nisam imao problema!

                  Comment

                  • jeronimo
                    CBC Senator XXL
                    • 27.10.2005
                    • 390
                    • beograd
                    • ваз 21214-20

                    #10
                    naravno da je mogu?e da nešto ne valja na fabri?kom motoru ali on nema problema nakon reseta memorije ecu-a ili nakon vožnje na benzin samo posle duže vožnje na plin se javlja nesiguran rad ....
                    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                    Comment

                    • drBouz
                      CBC Član
                      • 08.09.2007
                      • 35
                      • Novi Beograd

                      #11
                      pa ne cak ni posle duze, samo je fora kad se ugasi na plin, i kad se skroz ohladi. znaci problem je na relaciji: gasenje na plin->hladjenje motora (verovatno rashladne tecnosti) na vanjsku->paljenje na benzin (on upali, ali onda pocne da trokira i t.d., i otprilike uspostavi normalan rad kad i prebaci na gas). znaci zasebno , i jedan i drugi sistem rade o.k.

                      Comment

                      • Timothy Leary
                        CBC Senator XXL
                        • 23.04.2006
                        • 439
                        • Beograd

                        #12
                        problem je u tome sto dok radi na gas, benzinski racunar radi kao da je sve normalno, prati sve parametre, signal sa lambde, i sve vreme koriguje smesu prema tim parametrima, skracuje/produzava timing benzinskih dizni( koje jesu ugasene ali on to ne zna). Ako gasni uredjaj nije dobro podesen, benzinski racunar se nakupi "pogresnih" parametara, i onda kad se sledeci put upali na bezin (a racunari pamte) dolazi do trokiranja dok ne iskoriguje ubrizgavanje sa novim parametrima. Svi simptomi vuko na to, tj kad duze radi na benzin onda radi ok, i to sto posle resetovanja kompa (brisanja memorije) radi kako bi trebao. Znachi samo sam ponovio ono sto su ti ljudi vec rekli, mozda je malo nepovezano ali pisem sa mobilnog...

                        Comment

                        • drBouz
                          CBC Član
                          • 08.09.2007
                          • 35
                          • Novi Beograd

                          #13
                          fala fala dobri ljudi. nazalost nisam stigao (eh ludi zhivot...) da idem tamo da qukam - idem sutra.

                          ....nesto kasnije (da ne kazem sutra)...
                          ..o kako mene ova zemlja nervira...

                          Comment

                          • drBouz
                            CBC Član
                            • 08.09.2007
                            • 35
                            • Novi Beograd

                            #14
                            paj' sad: dal' je moguce da oni ljudi ne znaju sta/kako da rese problem?
                            posto sam gasni uredjaj ugradio kod njih (tih trgovaca gde sam i kupio auto) - znaci tim trgovcima dodje lik, i ugradi gasni uredjaj. - sad kapiram - ako sam ja trgovac - i treba da preuzmem na sebe neke obavezu (garancije i n.pr.) - napravio bi deal sa "gas-instalatorima" - prvim najpovoljnijim koji mogu da, sto se kaze "stanu iza svoga rada" -dakle znaju da odgovore na pitanja/probleme koji se pojavljuju u hodu.
                            konkretno zovem ih ja juce, (dakle vec neko recimo peto smaranje na istu temu), i kaze meni lik, treba da se vidi/cuje (nebitno) sa gas-likovima, pa da se cujemo u pon. pa da resimo.
                            znaci ono lepo mu objasnim - ovo sto sam i napisao (i vi ostali ovde) i sad meni nije jasno u cemu bi tu bio problem (u smislu - dodji, -urade-aj' zdra'o)(ili, danas/sutra/tad/ smo puni - dodji tad i tad, - i cao/zdra'o), osim ako oni ljudi zapravo mozda i nisu sigurni kako da rese problem?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Problem je u tome što se tu igraju razne igranke jer je dosta velik novac u opticaju. Zato se ne biraju servisi koji mogu da stanu iza svog rada nego po direktivi i dogovoru izmedju dilera opreme i dilera automobila.
                              U tom smislu se menjaju servisi kad se promeni politika oba dilera ili kad se posvadjaju ili kad neko ponudu bolju ponudu ali u ekonomskom smislu a ne u kavalitetnom.

                              Tako dobijaš da je auto kupljen u NS a mora da se servisira i ugradjuje u BG ili obrnuto, ili se dobija da se po svaku cenu nadje neki servis u svakom ve?em mestu da se kao pokrije tržište a onda nastaje....

                              Da?ija Logan ili Doblo kupljena i ugradjena u ?a?ku ima BRC koji baš nema ko da održava u NS i sli?ni primeri koji ne treba da zanimaju kupca auta i smaraju ga.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X