Mercedes A150 + sequent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dukili
    CBC Veteran
    • 29.08.2005
    • 104
    • pancevo

    Mercedes A150 + sequent

    A150, '05-'06, 37.000km. Ugradjen je BRC sequent kod majstora gde sam i prethodna 3 puta to isto radio.


    Problemi:

    na benzinu- ujutru trokira, ne prima gas. kad se ugreje radi koliko-toliko normalno, ponekad upali check lampicu. u mestu, kad drzim na 3.000 o/min kazaljka sheta +- 50-100 obrtaja, dok je hladan variranje obrtaja je jos vece. napominjem da je i pre ugradnje plina palio check lampicu, ali nije imao ostale probleme.

    na plinu- na otvorenom pri konstantnoj brzini oseca se trzanje, kao da sam dodaje i pusta gas. u gradu se gasi, trza. ponekad upali, a ponekad ugasi check lampicu koja se pojavila dok je bio na benzinu.

    uradjena je dijagnostika kod privatnika, kaze da postoji racunarsko brzostelujuce i sporostelujuce regulisanje smese. brzo je ok, a sporo pravi problem, jer ide i do +-28%, a treba maximum +-2-3%. navodno.

    jos jedna stvar, kad vozim na benzin 100-150km, auto mnogo bolje ide, a ujutru nema problema sa radom na benzinu. kad provezem 100km na plin, vrate se i benzinski i plinski problemi.

    ima li neko od plinadzija ideju/iskustva sa ovim problemom i gde da tuchem zmiju, osim u glavu?



    HVALA
    "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
    da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako je razlog onih procenata što si naveo da pale lampicu onda treba podesiti plin pa će biti uredu. Ako ima još neki razlog treba utvrditi.
    2 do 3 posto je malo, tolerancija mora biti veća ali ne preko 10%
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dukili
      CBC Veteran
      • 29.08.2005
      • 104
      • pancevo

      #3
      hm, da, spominjao je covek do 10%, ali je u jednom trenutku vrednost bila oko 2-3%, i kaze da je to ok.

      hvala na brzincu
      "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
      da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Pa idealno je 0% ali je to nemoguće.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          podesavanje na gas nije kako treba, racunar uci to pogresno i pokusava da nauci.
          kako je pogresno jako puno, tih 20+% to i racunar ne moze da ispravi krivu Drinu.

          kada prebacis na benzin ujutro takodje je jos uvek racunar naucen pogresno.

          kada vozis na benzin , racunar ponovo uci pravilne vrednosti i kada ih nauci dalje koriguje smesu da bude optimalna.

          treba uraditi kalibraciju sistema gasa jos jednom.
          po mogucstvu sa mapama iz realne voznje, ne samo autokalibraciju na leru.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          Working...
          X