Tomaseto, temperatura prebacivanja na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    #16
    ma gotovo sad, ja ga već prikačio, samo da pročitam etiketu na ovom kanisteru za vodu. b e n z i n. to je to



    sad ozbiljno, znači ipak da se namesti veći rpm za prebacivanje, tih 2300 mi je baš tu na granici, mali je to motor ipak.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Nista, nista. Nije jos ni dosla prava zima. Ima vremena, nije hica.
      Pisali smo mi opsirno kako se vozi i startuje na gas zimi pa ko voli neka cita.
      Ja samo pokusavam da obrazlozim u cemu je ustvari problem a to nema nikakve veze sa gasom. Lako se to modifikuje ali neko je rekao da TAKO TREBA da bude povezano ma koliko se nekome ne svidja da se prakticno vozi na skupi benzin a i zasto bi kad je covek ugradio gas i platio za to.
      Resenja za gas IMA ali za zagrevanje motora za tako kratko vreme NEMA i to je pravi problem.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #18
        Najlakše je skinuti multiventil sa rezervoara za gas i umesto njega ugraditi grejač iz bojlera zavodu. Uveče kada auto parkirate auto u garaži, priključite grejač na 220V. Verujte biće dovoljne temperature za prebacivanje.


        E sada zaborivete šta sam napisao i ne popravljajte nešto što nije pokvareno.


        Za sekvencijalne sisteme je poželjno da imaju temperaturu reduktora od minimum 30°C da bi funkcionasili normalno. Motor može da se startuje direktno na gas i sa sekvencijalnim sistemom, ali na taj način višestruko skraćujete vek brizgačima i reduktoru (membranama). Neki čak imaju funciju koja omogućava samo 3 startovanja na gas i više ne dozvoljava. Znali su da će se uređaji prodavati i u Srbiji.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Ji 4Tze
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 806
          • bg
          • Honda CR-V 4WD

          #19
          izgleda da se ne razumemo, ja i hoću malo duže da se vozim na benzin dok se motor ne zagreje, bar dok ne počne toplo iz ventilacije da duva (a to se greje vodom iz sistema koji prolazi i kroz isparivač, je l'). Meni je to zimi reper da mogu normalno da stisnem gas i prebacim na plin. A vozim ko po iglama, jer je klik na 2300 rpm. Problem je kad je prva vožnja hladnim motorom uzbrdo To se lako znači rešava ili podizanjem graničnog rpm-a ili da se zakači to što je na reduktoru za masu, a što ne znam gde je. Mogu i klik na ono dugme u kabini, ali neretko zaboravim i onda se tešim što sam eto malo vozio i na benzin. Al' ne mogu puno baš da se tešim

          Comment

          • uglavnom.bezopasni
            - 42 -
            • 03.02.2005
            • 2235
            • Novi Sad

            #20
            Aaaa, sad sam tek shvatio šta te muči, ti HOĆEŠ da voziš na benzin dok se motor ne ugreje i tek onda da ti dozvoli prebacivanje. Onda moraš da ugradiš NTC otpornik koji će da sprečava prebacivanje bez obzira što si postigao potrebne obrtaje. Ono što je Dora objasnio je kako da se rešiš NTC otpornika koji ti nemaš.
            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
            11.04. 0:12 #2
            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              @Ji 4Tze
              Napisao ti je Dora i tebe razumem, a moja poruka se odnosila na ostale.
              Originally posted by Dora
              Termodavač koji jeušrafljen u isparivač. Kod venturija je to fiksni element i obično je namešten na 30 stepeni što je sasvim ok.
              Samo još napiši koji sistem je u pitanju, da vidimo da li ima mogućnosti za NTC-om.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #22
                koj motor ima taj forester pa mu treba 15-20 min da postigne radnu temperaturu? ova moja mrcina se zagreje za 5 min. zar forester nije 2.0 ili 2.0T motor iz STI
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by Ji 4Tze
                  ili da se zakači to što je na reduktoru za masu, a što ne znam gde je.
                  Ja znam pa mislim da svi znaju Taj deo ne ide uz isparivač naknadno se uvrće u njega i meri temperaturu, običan NTC otpornik koji ima nema prolaz. Na nega se nakači masa od uredjaja sa prekidača. AKo imaš Lovato tako se montira i neće prebaciti dok NTC ne kaž klik...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #24
                    landirenzo sistem - se81 isparivac, LCS-A/1 V05

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #25
                      Može NTC da se namontira, a u postojećoj instalaciji od V05 sistema koristiš narandžastu žicu.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • nijebitno
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2006
                        • 629
                        • Modrica

                        #26
                        @Ji 4Tze
                        Podizanje rpm granice na 3000-3500 je ipak nesto jednostavnije.
                        Ali ne bi bilo lose da napravimo i detaljnu finansijsku analizu troskova ugradnje otpornika i posljedice na potrosnju plina i benzina sa osvrtom na trajnost membrana u isparivacu i porastom cijene naftnih derivata i rada servisa koji mijenjaju gore pomenute membrane
                        Difference between man and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • APOGEE
                          CBC Senator
                          • 01.06.2005
                          • 243
                          • Beograd, Vracar

                          #27
                          Originally posted by zverko
                          koj motor ima taj forester pa mu treba 15-20 min da postigne radnu temperaturu? ova moja mrcina se zagreje za 5 min. zar forester nije 2.0 ili 2.0T motor iz STI
                          Motor je od 2 litra 125hp, nema turbo (znam coveka i auto).
                          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                          Comment

                          • jeronimo
                            CBC Senator XXL
                            • 27.10.2005
                            • 390
                            • beograd
                            • ваз 21214-20

                            #28
                            Originally posted by zverko
                            koj motor ima taj forester pa mu treba 15-20 min da postigne radnu temperaturu? ova moja mrcina se zagreje za 5 min. zar forester nije 2.0 ili 2.0T motor iz STI
                            he, izgleda da je u pitanju ono za prilagodjenost zimskim uslovima (pod uslovom da je u redu termostat) meni auto radi pod sauhom oko 20 sec, dok otvorim kapiju i izadjem iz dvorišta motor ja već u leru na 70 c, a dok izadjem iz ulice u radnoj temperaturi. grejanje je upaljeno non stop(ne gasim ga, samo ga po potrebi smanjujem. par patika mi se raspao od temperature )
                            prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                            Comment

                            • jeronimo
                              CBC Senator XXL
                              • 27.10.2005
                              • 390
                              • beograd
                              • ваз 21214-20

                              #29
                              taj motor bi trebalo da ima alu blok... biće da termostat ne zatvara do kraja
                              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Da, da, kako da ne...

                                Comment

                                Working...
                                X