Ovo je moje razmisljanje i molio bih da mi kazete gdje grijesim. Ponesto o ovome mozete procitati u temi Kombinovana funkcija benzin/plin
1. Pretpostavljam da za neku kolicinu benzina postoji kolicina plina koja joj je ekvivalentna u svim uslovima(znam da ovo nije potpuno tacno, ali moze li se smatrati takvim).
2. Pretpostavljam da kod standardih sekvencijalnih ubrizgavanja plina zelimo da ubrizgamo tu ekvivalentnu kolicinu plina.
3. Pretpostavljam da se ubrizgavanje plina razlikuje od benzinskog po tome sto ima tromije dizne, i sto u trenutku otvaranja plinske dizne postoji odredjeni pad pritiska koji se takodje manifestuje kao kasnjenje.
4. Pretpostavimo da isparivac pri punoj otvorenosti dizni moze da odrzi zadati pritisak.
Iz gore navedenog trajanje signala plinskih dizni bi moglo da se izracuna po sljedecem obrascu:
Tpd=A*(Tbd-Kbd)+Kpd
Tpd-trajanje signalal plinskih dizni
A-koeficijent kojim se uzima protok pri punoj otvorenosti plinske i benzinske dizne kao i razlika u energetskoj vrijednosti plina i benzina
Tbd-trajanje signala benzinskih dizni
Kbd-kasnjenje benzinskih dizni
Kpd-kasnjenje plinskih dizni
Ako pretpostavimo
da je navedena formula tacna dijeljenjem sa Tbd dobijamo mnozilac koji se standarno koristi kod mapiranja plinskih ECU-a:
Tpd/Tbd=A+(Kpd-A*Kbd)/Tbd
posto su u zagradi sve konstante moze se svesti na
X=A+B/Tbd
X-mnozilac trajanja signala plinskih dizni
iz cega se vidi da bi mnozilac trebao stalno da opada sa porastom Tbd, sto se ne slaze sa mapom koju je postovao IvanT na kojoj se vidi da mnozilac raste pa opada sa porastom trajanja impulsa na benzinskim diznama.

Sljedece pitanje je zasto mnozilac raste sa RPM?
Moja pretpostavka je da ipak dolazi do odredjenog pada pritiska u isparivacu koji ne stize da se "oporavi" kako ciklusi postaju kraci. Ovo je jako slobodna pretpostavka zasnovana na neznanju mehanike fluida, pa bih molio da mi se oprosti ako sam prejako lupio.
Zahvaljujem,
nijebitno
1. Pretpostavljam da za neku kolicinu benzina postoji kolicina plina koja joj je ekvivalentna u svim uslovima(znam da ovo nije potpuno tacno, ali moze li se smatrati takvim).
2. Pretpostavljam da kod standardih sekvencijalnih ubrizgavanja plina zelimo da ubrizgamo tu ekvivalentnu kolicinu plina.
3. Pretpostavljam da se ubrizgavanje plina razlikuje od benzinskog po tome sto ima tromije dizne, i sto u trenutku otvaranja plinske dizne postoji odredjeni pad pritiska koji se takodje manifestuje kao kasnjenje.
4. Pretpostavimo da isparivac pri punoj otvorenosti dizni moze da odrzi zadati pritisak.
Iz gore navedenog trajanje signala plinskih dizni bi moglo da se izracuna po sljedecem obrascu:
Tpd=A*(Tbd-Kbd)+Kpd
Tpd-trajanje signalal plinskih dizni
A-koeficijent kojim se uzima protok pri punoj otvorenosti plinske i benzinske dizne kao i razlika u energetskoj vrijednosti plina i benzina
Tbd-trajanje signala benzinskih dizni
Kbd-kasnjenje benzinskih dizni
Kpd-kasnjenje plinskih dizni
Ako pretpostavimo

Tpd/Tbd=A+(Kpd-A*Kbd)/Tbd
posto su u zagradi sve konstante moze se svesti na
X=A+B/Tbd
X-mnozilac trajanja signala plinskih dizni
iz cega se vidi da bi mnozilac trebao stalno da opada sa porastom Tbd, sto se ne slaze sa mapom koju je postovao IvanT na kojoj se vidi da mnozilac raste pa opada sa porastom trajanja impulsa na benzinskim diznama.

Sljedece pitanje je zasto mnozilac raste sa RPM?
Moja pretpostavka je da ipak dolazi do odredjenog pada pritiska u isparivacu koji ne stize da se "oporavi" kako ciklusi postaju kraci. Ovo je jako slobodna pretpostavka zasnovana na neznanju mehanike fluida, pa bih molio da mi se oprosti ako sam prejako lupio.
Zahvaljujem,
nijebitno
Comment