Imam VW passat 1.8i G60 i zanima me koji gasni uredjaj moze da se ugradi u njega
koji uredjaj za vw G60
Collapse
X
-
1. Dobrodošao
2. Bolje nas našao
3. Nije obavezno, ali jedno dobar dan , "...a vi kako 'te? " bi nam godilo.
4. može da se ugradi bilo koji uređaj, ali dobro može da radi samo po neki
5. koliko sam pročitao u pp-u već imaš ugrađen venturi uređaj koji je solidno radio pa se raštelovao, pa bi malo iskrenosti u postavljnju ovakvog pitanja dobro došlo, da bi smo ti iskreno odgovorili i nastavili komunikaciju na ozbiljnijem nivou.
-
-
Slavko,.
Dobio sam poruku od tebe u kojoj piše da imaš ugrađen uređaj i da trenutno imaš problem. U ovoj temi se pitamo koji uređaj ugraditi u auto? Nešto ne štima?
Napiši svoj problem, da bi smo svi zajedno pokušali da ga rešimo, jer je tako lakše i imaćemo više mišljenja i iskustava. To je cilj ovog foruma i svega ovoga što radimo.
Da probamo iz početka?
Comment
-
-
Razumeo
Ok,Izvini jos jednom. Problem je sledeci: pre tri godine mi je ugradjen BRC-ov uredjaj AT90E sa toroidnom bocom od 54l. Posle potrosene jedne boce,otisao sam na stelovanje i imao potrosnju od nekih 15-16l, (stim da napomenem da nisam od onih koji mnogo stiskaju papucicu gasa) i bio sam zadovoljan. Nakon nekih 6-7 meseci potrosnja je stalno rasla i do 22l, i krenem kod majstora kod kojih je ugradjeno kad cuda tamo sad nema ni garaze. Onda sam poceo da obilazim razne majstore po Zemunu i Novom Beogradu, gde su neki samo otvorili haubu i rekli "mi ovo neradimo" a neki nesto kao stelovali na uvo. Potrosnja se smanjila za nekih 1-1.5l i to je sve do dana danasnjeg. Listajuci halo oglase pre neki dan, vidim da su cene sequent uredjaja dosta pale i poceo sam da se razmisljam da zamenim moj uredjaj. Po izjavama nekih ljudi sa foruma ti si jedino kopetentan da mi kazes koji uredjaj treba da se stavi, kolika ce mu otprilike biti potrosnja(trenutno trosi od 13 do 14l benzina) i kolika bi bila cena uredjaja sa ugradnjom?
Comment
-
-
Sad je lakše i jasnije i nema razloga za izvinjavanjem...
Po mom iskustvu, a ima ga, motori sa mehaničkim kompresorom ne mogu da rade normalno na gas, a sa venturi sistemom. Šta ovo podrazumeva?
Uvek imaju preveliku potrošnju gasa i znatno lošije performanse na oba goriva, "zahvaljujući" mešaču koji drastično smanji protok vazduha. Mehanički kompresori rade i na leru i uvek previše guraju membranu niskog pritiska, pa je potrošnju skoro nemoguće dovesti u očekivane okvire.
Jedino rešenje koje može uspešno raditi na tom motoru je ubrizgavanje gasa, a sa njim će se vratiti realna snaga na tom motoru kako na benzinu, tako i na gasu.
Pozz
Comment
-
Comment