SAAB 95 PLINDZA?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bili
    CBC Senator
    • 13.11.2007
    • 208
    • NS

    #16
    Gorky, molim te još jednom pažljivo pročitaj to u vezi MV. "Mušterija" je hteo MV određenog proizvođača i mislio da se uz sekvent podrazumeva da bude SA el. mag. ventilom. On je dobio BEZ. Stavio je primedbu, a "majstor" mu je rekao da nije tražio "taj i taj" MV sa el. mag. ventilom već samo "taj i taj" MV pa je to i dobio. Uglavnom "mušterija" i dalje ima MV bez el. mag. ventila jer mu je za zamenu tražena doplata, da li je to bezbedno ili ne, nije bitno za ovu priču.

    Hteo sam samo da kažem, da je pojam "dogovoreno" rastegljiv. "Mušterija" misli jedno, a "majstor" misli drugo.

    Neke stvari moraju da se podrazumevaju, recimo bezbednost, funkcionalnost, saglasnost sa Propisima (kakvi su takvi su, naši su), ovo ne treba da se "dogovara".

    Naravno da se i ja u potpunosti slažem sa Dorom iako možda nije tako zvučalo. Ali sa Dorom NE ŽELI da se složi 99 % "majstora" i 99 % "mušterija" NE ZNA da treba da se slože sa Dorom. Zato sam i napisao:

    Većina ljudi nije upućena u problematiku i ne zna gde sve majstori štede i šta treba da dogovori. I potpuno je razumljivo da onda ljudi strahuju.

    Moram da se nadovežem i na Dorine reči. Pošto mislim da ona tema o servisima i majstorima nije ispunila cilj hajde da probamo nešto da uradimo zajedno.

    Vi sa CB organizujte (anonimnu) anketu, a mi ćemo glasati. Odgovori bi trebali biti otprilike ovako: servis A dajem + ili servis B dajem -. Pa na CB okačite A ima 33 + i 2 -, B ima 12 + i 25 - ... Onda se pojavi neko i kaže ja sam ugradio u servisu G pa ga vi dodate na spisak....

    Dakle moja želja je samo da CB pomogne ljudima u odluci gde da ugrade gas, a da ne moraju DIREKTNO da pitaju, već sami INDIREKTNO da zaključe.

    Objektivno nisu svi u mogućnosti da idu recimo 300 km da ugrade gas, verovatno se tu u blizini nalazi neko ko sasvim dobro radi posao, a niko ga nikad nije ovde spomenuo jer problema nije imao. Ili, zašto niko ovde nije ocrnio one N i R, pa ljudi i dalje srljaju kod njih, nošeni mišlju "tolko njih je tamo ugradilo mora da su dobri".

    Ajd sad budite pozdravljeni, neću vas više smarati off-ovanjem i filozofiranjem.[/quote]
    VW über alles.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Hmm... Nije loša ideja, moram razmisliti o realizaciji...

      Ima to pozitivne i negativne strane. Može dobar servis biti oštećen ako nema za njega za ili protiv glasova.
      Ili da stavim samo one po zahtevu, videću
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • SALE
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2005
        • 841
        • Banovo Brdo

        #18
        Losa je ideja, dovodite nas u situaciju da izaberemo samo jedan servis, a onda ispada da su svi ostali losi ili bar losiji. Postoji tema u kojoj ljudi pisu svoja iskustva, a koga zanima neka cita i sam donese zakljucak i izabere kod koga ce na ugradnju. To sto ja znam za dva dobra servisa ne znaci da su oni najbolji ni jedini dobri.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Ja uvek tvrdim da ima i drugih servisa, samo je pitanje koliko su ovde zastupljeni sa navijačima.

          Mislio sam da bi stavio sve na glasanje za svakog za i protiv pa nek se vide procenti. To može biti loše ako neko predloži neki servis koji nema ovde mušterija pa neće niko za njih glasati ili mali broj. Na to sam mislio.
          Sa druge strane anonimnost bi možda dovela do toga da se kaže ne za neke servise.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Ili, zašto niko ovde nije ocrnio one N i R, pa ljudi i dalje srljaju kod njih, nošeni mišlju "tolko njih je tamo ugradilo mora da su dobri
            pa tu i jeste dobar deo problema, ljudi ne zele da misle svojom glavom i da preuzmu rizike posledica za svoj izbor/ postupke.

            kada bi se ocrnili N i R, i to postalo javno poznat(ije)o, vise ni tima N i R ne bi bilo svejedno, i ne bi se vise ponasali na isti nacin prema buducim musterijama.

            ili mozda i bi, ali bi ostali bez (dovoljno) posla za prezivljavanje.


            nevolja je cekajuci prirodan put stvaranja trzista moze da potraje i decenije, a mi nemamo vremena i treba ubrzano da trcimo maraton.

            sasvim sam saglasana da vecina musterija ne pita (ne zeli, ne zna, nije zainsteresovana, ne seti se) unapred bukvalno do detalja, jer i da sve to pita to podrazumeva da vec ima ohoho informacija i da je maltene usla u problematiku.

            takodje ni vecina majstora, usled obima posla jer je autogas u ekspanziji, ne mora da se mnogo brine o musterijama posto se naglo siri balon ugradnja gasa, tj mnogo je veca potraznja za majstorima nego ponuda.
            stoga, majstori jos ne moraju (barem tako neki, mnogi ?) da misle oko buduceg statusa posla i imanja istoga.
            a onda se i ne trude da pruze maksimum, i da trose vreme na tamo neke musterije koje tamo nesto pitaju (zanovetaju), kada ima dovoljno drugih musterija koje nista ne pitaju i daju pare bez pitanja.

            naravno, niej tesko zakljuciti da se po pravilu ide linijom manjeg otpora, sa obe strane.
            tako musterija, iako zna da postoji neki servis na dobrom glasu ali poseta trazi 20 ili 50km zrtve, ipak poveri posao nepoznatom majstoru tu iza coska.
            da ne gubi kao nekakav komfor, gleda svoj interes vrlo kratkorocno.

            isto tako i majstor, radije ce odabrati musteriju koja placa bez pogovora, nista ne pita, a ako i nesto pita ili se pozali uvek se zadovolji odgovorom da tako mora (da lose radi na gas).

            da ne pominjemo i krivicu drzave koja uopste ne kontrolise situaciju i ugradnju prepusta stihiji, bez pravila, bez kazni, bez licenci za rad, bez onoga sto se zove uredjena pravila igre.

            kratkorocno gledano stradaju majstori koji savesno rade, posteno shvataju posao, trude se da urade profesionalno ugradnju, postuju musterije, i relativno manje zaradjuju jer su nesto skuplji.

            sa druge strane ti majstori ce opstati u konkurenciji i moci i za 2 ili 5 ili 20 godina sa takvim pristupom ostanu u poslu.

            neki drugi, koji fusare, kvalitet ugradnje los ili ih ne zanima, rade samo po prioritetu sto nize cene, danas ce jos dobro prolaziti sve dok ima musterija kojima je takodje samo i jedino cena jedini kriterijum.
            takvi nece izdrzati konkurenciju na duzi rok.

            e sada, nije posteno i nije fer, da musterija ode kod onog jeftinog majstora a njemu se ne zali, i ne trazi svoja prava za svoje pare, vec "napada" tj posecuje korektnog, kvalitetnog majstora, precutkujuci svoju krivicu za svoju odluku pri odabiru.

            u svakom poslu postoji nekoliko cenovnih i kvalitativnih kategorija majstorstva, nije auto gas nikakav izuzetak, ali malo vise samopostovanja musterija i iskrenost kada naprave pogresnu procenu/ izbor kome poveriti posao, pa jos javno da se stoji iza tog iskustva, relativno brzo dovodi do saznanja ko je ko u bransi.

            za svaku dobru i svaku losu ugradnju (odnos prema musteriji) je neka osoba odgovorna radom ili neradom. nista se nije samo od sebe desilo.

            ako zelimo da budemo iskreni, stvari treba nazvati pravim imenom, da se greske ne ponove, da se isfiltriraju zalutali u posao autogasa (ili bilo koji posao generalno) i da ono sto ostane bude reprezent struke.

            onda nece biti potrebe za pitanjima provere i kontrole majstora, jer se podrazumeva da je majstor zaista majstor zanata, i da radi shodno normama i pravilima struke.

            a onda ni majstor nece imati potrebu da sumnja u namere musterije, ili da se bavi edukacijom u radno vreme, niti resava neke naopake ugradnje.

            bice i toga, ali prakticno zanemarljiv broj, izuzetak od pravila.

            obe strane u poslu, zajedno formiraju odnose i trziste.

            ko radi po PS-u bica nagradjen, ko radi fuserski bude kaznjen- od strane trzista, i drzavne kontrole pravila igre.

            sada imamo situaciju ne samo sa autogasom, da sve sto musterija treba da kupi, prvo mora da dobro savlada materiju, da se udubi u problematiku, da uradi fizibiliti studiju toga sto zeli, da se obrazuje na visok nivo, da sve to sazvace i tek onda donese odluku kome i kako da poveri posao.

            jedan od recitih primera, kompleksnog majstorstva je zgradarstvo.
            gradnja kuce ili stana.
            ima mali milion majstora, a kvalitet ukupnih radova enormno zavisi od kvaliteta strucnog nadzora.

            a svaka greska se kasnije skupo placa na jedan ili drugi nacin.

            danas kod nas kupiti stan/ kucu po sistemu kljuc u ruke je povelika lutrija, bez posebnog nadzora.

            jednostavno, time se bavi ko stigne, drzava nema nikakvu kontrolnu regulativu, pa kako ispadne u direktnom sukobu interesa majstora (u jednini i mnozini) i kupca.

            naravno, i u zgradarstvu postoje i savesni majstori, koji rade po pravilima struke, korektno.

            autogas je tek vrh ledenog brega, kod nas jos uvek ima neuredjenih pravila igre u mnogim oblastima, a drzava je pravno kod nas precesto u pecinskom dobu. zaostatku par vekova.
            kao i drzavna administracija....uvek iznenadjena i neobavestena sve dok se nesto krupno (tragedija) ne dogodi negde.

            krcag ide na vodu dok se ne razbije....
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • driverGT
              CBC Veteran
              • 29.09.2004
              • 154
              • Zemun

              #21
              Ja kad sam trebao da ugradim gas....dosao sam na forum i prolistao malo....video sta ljudi kazu.....Svi su rekli Dora....i ja sam se spremao da idem kod njega a onda vidim da svi kazu da servis RASIC dobro radi a posto su mi oni blizu ja lepo odem tamo.Zakazem...koliko se secam cekao sam blizu 15 dana ali nema veze...Evo vec vise od dve godine kola rade bez problema a ni filter jos nisam menjao....Perfektno funkcionise....i zadovoljan sam....Ne treba izmisljati vrucu vodu...Pitas ljude i to je namerodavnije....
              Niko ...ali bas niko nece hvaliti majstora ili servis sa kojim nije zadovoljan....a niko normalan nece pljuvati dobrog majstora...
              Pa meni lepo stoji na protokomeru nalepnica kao i na jos nekom mestu u kolima gde jasno pise RASIC centar....Znaci on stoji iza tog posla i stvarno bi imao losu reklamu ako bi pored te nalepnice stajao recimo jedan deo na kome pise LANDI drugi na kome pise BRC treci LOVATO itd,a to sam video na gotovo svakom automobilu gde sam gledao kako je uradjena plinska instalacija.
              E sad da bi taj FRANKENSTAJN od instalacije radio treba dosta srece....Jer nisu ljudi glupi iako se ne razumeju u neke stvari...
              Ta instalacija treba da traje godinama i sto puta ce to videti i ljudi koji se razumeju u neke stvari...pa ce reci ko ti je ovo radio majke ti?!
              A meni koji je god majstor otvorio haubu ili pogledao bocu rekao je da je odlicno uradjeno i pedantno...
              I kao sto sam rekao malopre,ne sme svako da nalepi onu nalepnicu i da se potpise na ono sto je uradio....To nije glupo vec ta nalepnica govori mnogo toga.Toga nema na 99% instalacija...

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #22
                Što se tiče glasanja...

                Servisa za ugradnju gasa u Srbiji ima između 1000-2000. Postaviti glasanje, a izostaviti bilo koji na neki način nije pošteno, a postaviti glasanje sa 5 servisa opet nema smisla. Naknadno ubacivanje novih servisa može da bude vrlo nepošteno prema servisu koji možda dobro radi, jer će korisnik usluga tog servisa možda biti nezadovoljan, a biće jedini sa foruma koji je ugradio gas u tom servisu. Taj servis će imati jednu negativnu ocenu i automatski lošu reklamu, a radi se o npr. servisu koji radi iznad proseka.

                Postoji tema sa iskustvima u kojoj svi slobodno treba da napišu iskustva sa nekim "novim" servisima ma kakva da su. Znam servise koji imaju preko 10.000 ugrađenih uređaja, a nevidim ih tamo na spisku. Nijedan od njihovih korisnika nema nikakvo iskustvo ili je totalno neutralan? Mušterije su najbolja i najlošija reklama i tako treba da ostane, ali servisi koji važe za najgore i koji su na NETu na lošem glasu, rade u stvarnosti najviše vozila i imaju najveću zaradu. Zašto?
                Ovo je i dalje Srbija i imamo manje od 10% populacije koja koristi net. Treba "navući" što više servisera na CB forum, pa im onda pošteno "suditi". Mnogo će vode proteći Dunavom dok se stekne realna slika o svima njima.


                @ bili
                "Mušterija" je hteo MV određenog proizvođača i mislio da se uz sekvent podrazumeva da bude SA el. mag. ventilom. On je dobio BEZ.
                Multiventil sa el.mag. ventilom je dosta skuplji od MV koji ga nema i ko želi da ga ugradi, doplaćuje izvesnu sumu prilikom ugradnje. Za sada taj ventil nije obavezan kod nas i ne podrazumeva se da je standard prilikom ugradnje sekvencijalnog sistema.

                @driverGT

                Evo vec vise od dve godine kola rade bez problema a ni filter jos nisam menjao...
                Zameni makar taj filter. Red je.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • srki
                  CBC Član
                  • 27.11.2007
                  • 11
                  • Beograd

                  #23
                  Sikili ako i dalje zelis konkretan odgovor bez dublje rasprave, ja cu ti navesti moj primer, auto je 2.0 turbo 2000.godiste, plin (sekvencijalni) ugradio IvanT pre skoro dve godine i radi odlicno. I slazem se sa TAZZ - om, biraj majstora i njemu prepusti detalje oko izbora marke.

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #24
                    Ne bih da bude reklama!!!

                    Par drugarqa sam uputio kod Dore, jer su u okolini NS-a...

                    ... Prezadovoljni....


                    Par drugara kod IvanT, Prezadovoljni....

                    samo znam da kod IvanT, je odradjen...

                    SAAB 9000 CSE MAPTUN STAGE3(265KSi 370 NM)
                    SAAB 9-5 Aero, STAGE 1(265KS)

                    i naravno josh mnogo toga

                    kao i kod Dore....

                    I auta rade odlichno...

                    I odradjeni perverzno...

                    I jedan i drugi SAAB su na CBCu i mozesh videti mishljenja....

                    Zato sam rekao...

                    Biraj majstora( Doktora) i Servis, a njima ostavi da razmishljaju i dumaju oko uredjaja...

                    Ne kazem da ima samo 2,3,4,5,6, servisa kod nas, naprotiv, ali i ova pominjana 5-6 mislim da mogu da zadovolje ono shto se trazi...

                    SAAB 9000CSE MAPTUN STAGE3

                    Recimo...

                    BMW 523i CVELE LEGENDA , kome je Deda na kraju presekao i oterao da se ugradi N-PLI...
                    Ima dosta toga pisano na Temu Plinai ugradnje... zato sam napisao ono shto sam napisao...



                    PEACE!

                    Comment

                    • Sikili
                      CBC Član
                      • 04.04.2007
                      • 44
                      • Beograd

                      #25
                      Hvala hvala.....

                      Love is like taking a dump, Butters. Sometimes it works itself out. But sometimes, you need to give it a nice hard slimy push.


                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Originally posted by *IvanT*
                        Što se tiče glasanja...
                        Taj servis će imati jednu negativnu ocenu i automatski lošu reklamu, a radi se o npr. servisu koji radi iznad proseka.

                        Postoji tema sa iskustvima u kojoj svi slobodno treba da napišu iskustva sa nekim "novim" servisima ma kakva da su. Znam servise koji imaju preko 10.000 ugrađenih uređaja, a nevidim ih tamo na spisku. Nijedan od njihovih korisnika nema nikakvo iskustvo ili je totalno neutralan? Mušterije su najbolja i najlošija reklama i tako treba da ostane, ali servisi koji važe za najgore i koji su na NETu na lošem glasu, rade u stvarnosti najviše vozila i imaju najveću zaradu. Zašto?
                        Ovo je i dalje Srbija i imamo manje od 10% populacije koja koristi net. Treba "navući" što više servisera na CB forum, pa im onda pošteno "suditi". Mnogo će vode proteći Dunavom dok se stekne realna slika o svima njima.

                        Zbog prvog pasusa sam rekao da ću razmisliti o ideji baš da ne bi bio neki servis oštećen a dobro radi.

                        Mislim da mi serviseri jako dobro znamo koji je to dobar servis pa u tom slučaju možemo reagovati.

                        Privući ovde servisere koji rade loše a imaju najveću zarada je poduhvat ravan otkrivanju atlantide. Pogotovo da im pošteno sudimo

                        Sa druge strane, iako ima malo korisnika neta u ovoj državi, na ovom forumu se pokazuje da ih ima dosta.

                        Najčešća pitanja su.... Imam taj i taj problem koji me muči i ne mogu da ga rešim tamo gde sam ugradio plin.
                        Da l izbog blama ili zbog anonimnosti niko en piše koji ej to servis.

                        Sledeće pitanje je... Gde da ugradim gasnii uredjaj kojeg mi majstora preporučujete.
                        Onda hor odavde odgovara imaš te i te servise ali se ne spominju ti od 10000 ugradjenioh sem ako ja nekad ne spomenem recimo Peru iz Tavankuta.

                        Ako je ovo najači forum u okolini po pitanju autogasa a jeste, onda ispada da se ugradnjom bavi 6 servisa u ovoj državi što naravno da nije tačno.

                        Treće pitanje je koji gasni uredjaj da ugradim... Ovo pitanje će se stalno provlačiti pa makar dubili na glavi tako da na to ne bi uticalo ali ga spominjem po učestalosti.

                        U svim drugim sferama ovog foruma o automobilizmu postoje slične teme kao preporuka za majstora ili pokuda, crna i bela lista.

                        Sve se svodi opet na par mišljenja a često i na jedno. Razlika je što su pisana u vidu poruke a pisac je opet "nepoznat" sem ako ne ostavi ličnu kartu što opet nije merilo.
                        Da li onda treba da ukinemo sve takve rubrike i da se ne bavimo ocenjivanjem tudjeg rada ili pomoći korisnicima prilikom izbora servisa, bilo kog ne samo autogasa.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #27
                          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 942#374942

                          .......prva poruka na forumu i odmah iskustvo. O ovome ja pišem, a kada pročitam iskustvo vidim da je auto neispravan. Krviac nije gas a nahebo je serviser koji važi za odličnog.....
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Mislim da mi serviseri jako dobro znamo koji je to dobar servis pa u tom slučaju možemo reagovati.
                            To sam napisao gore...

                            Čitao sam tu poruku i znam da nije loš servis, naprotiv.
                            Auto jeste problematičan za plin i to kažem svakom ko pita za takav auto.

                            I šta je sad razlika izmedju glasanja ili pisanja "svog iskustva" ?
                            Sutra će doći neko drugi koji je radio kod Tome i nahvaliti ga i biće makar neutralan skor. Ovako ostaje poslednja strana na uvid, da li neko stvarno misli da se čita cela ona tema?

                            Artičoka me je jednom zvala jer je imala problem, rekao sam da će se srediti jer je servis dobar i neće imati problema. Servis je sredio stvar i koliko se sećam napisala je iskustvo sa tim. Možda i nije da ne tražim.

                            Uglavnom nije bilo negativno iskustvo (na prvu loptu) već pozitivno.

                            Iznošenje mišljenja mušterije o nekom servisu je više nego subjektivna stvar jer da bi moga oda me oceni mora da zna bar koliko i ja ili tu negde.
                            Ugradi čovek gas u stojadina i fali servis do neba, onda ode neko drugi u taj servis sa onim Eskortom ili Mecom K glava i nadrlja do balčaka...

                            Ovde svaki servis ima pravo da se brani pa nek izvoli.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Sikili
                              CBC Član
                              • 04.04.2007
                              • 44
                              • Beograd

                              #29
                              rezime

                              Kao sto obecah, samo da Vas izvestim o rezultatima....

                              Ugradih juce plindzu kod IvanaT-a.....

                              Preliminarno sam jako zadovoljan, ne postoji ni jedna zamerka.....

                              Hvala Vam svima josh jedared na savetima i sugestijama....


                              Love is like taking a dump, Butters. Sometimes it works itself out. But sometimes, you need to give it a nice hard slimy push.


                              Comment

                              Working...
                              X