Pitanje za Doru ili Ivana T.
Kao što znata vozim Astru sa Lovato Fast 90 urežajem.
U poslije vreme često mi se palila MIL lampica na armaturnoj ploči. To mi se događa več 3-4 tanka gasa.
U mečuvremenu mjenjao sam filtar gasne faze, filtar vazduha in svejčice.
Filtar gasne fare bio je pun ulja, Fitlar zraka više manje OK, ali nakom 50 kkm dočlo je vreme promjene, svječice su bile OK smeđe boje, bez znaka izgaranja nakon cca 37 kkm.
Danas sam primjetio, da motor radi na leru OK, lampica MIL se ne pali, kad stisnem papučicu gasa motor ubrza sa očiglednim zakašnjenjem. Kad stisnem papućicu gasa malo brže motor se malo zatrese ali lampica MIL se ne pali.
Pošto se motor ne gasi na leru smatram, da je motorič ler gasa OK (nadam se i mislim, da nema puštanja na brtvi). Uz to primjetio sam, da motor na leru pomalo vibrira, kao da mu nešto fali, ali obrtaji na leru ipak su konstantni.
Danas sam napravio oko 30 km po autoputu sa brzinom oko 90-100 km/h i MIL se nije palio, odmah, kad sam skrenuo sa autoputa i okretaji su pali na ler, MIL se palio nakon nekoliko ubrzanja.
Na osnovu napisanog smatram, da je otišao MAP senzor na reilu (onaj okrugli šrauf, sa strane reila).
Dali sam u pravu i, šta da učinim. Polim preporuke.
Poruku izmenio: *IvanT*
Kao što znata vozim Astru sa Lovato Fast 90 urežajem.
U poslije vreme često mi se palila MIL lampica na armaturnoj ploči. To mi se događa več 3-4 tanka gasa.
U mečuvremenu mjenjao sam filtar gasne faze, filtar vazduha in svejčice.
Filtar gasne fare bio je pun ulja, Fitlar zraka više manje OK, ali nakom 50 kkm dočlo je vreme promjene, svječice su bile OK smeđe boje, bez znaka izgaranja nakon cca 37 kkm.
Danas sam primjetio, da motor radi na leru OK, lampica MIL se ne pali, kad stisnem papučicu gasa motor ubrza sa očiglednim zakašnjenjem. Kad stisnem papućicu gasa malo brže motor se malo zatrese ali lampica MIL se ne pali.
Pošto se motor ne gasi na leru smatram, da je motorič ler gasa OK (nadam se i mislim, da nema puštanja na brtvi). Uz to primjetio sam, da motor na leru pomalo vibrira, kao da mu nešto fali, ali obrtaji na leru ipak su konstantni.
Danas sam napravio oko 30 km po autoputu sa brzinom oko 90-100 km/h i MIL se nije palio, odmah, kad sam skrenuo sa autoputa i okretaji su pali na ler, MIL se palio nakon nekoliko ubrzanja.
Na osnovu napisanog smatram, da je otišao MAP senzor na reilu (onaj okrugli šrauf, sa strane reila).
Dali sam u pravu i, šta da učinim. Polim preporuke.
Poruku izmenio: *IvanT*
Comment