Skoda Felicia 1,3 Mpi ugradnja uredaja za TNG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki74
    CBC Veteran
    • 03.02.2008
    • 139
    • Beograd

    Skoda Felicia 1,3 Mpi ugradnja uredaja za TNG

    Imam veliku dilemu !!! U pitanju je Felicia 1.3 mpi 50kw, motor poseduje ubrizgavanje tipa Simos 2P ukratko 4 el dizne mehanicka komanda gasa sa motoricem za podesavanje lera (sklop poznatiji kao klapna) ne poseduje klasican razvodnik i kablove vec sklop ukome su ulivene bobine i kaci se direktno na svecice takodje ima metalnu usisnu granu,MAP senzor i naravno lambda sondu LSH 25.
    Interesuje me sledeca stvar, zvao sam vecinu servisa za ugradnju plina i pitao koji uredaj da ugradim.Vecini nije jasno koji motor je u pitanju da li je SPI sa jednom ili MPI sa cetri dizne a kada kazem da je sa cetiri onda jedan deo njih kaze obavezno Sequent dok polovina drugih kaze ma obican injection a poneki od njih pominje Lambda Control.Na internetu sam pronalazio seme BRC za ovaj motor na kojima je prikazan uredjaj sa lambda emulatorom,Takodje gledajuci slike motora 1,3 mpi na netu nisam naisao ni na jednu sa Sequentom uglavnom su vakumski sistemi verovatno sa emulatorom .Molim sve koji imaju iskustva sa ovim autom da mi pomognu savetom.
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    svaki sistem koji su ti u servisima navodili može da se ugradi na taj motor,pitanje je samo koliko ti para misliš da potrošiš na njega.svaki će raditi od klasike preko lambda controla do sekvencionalnog.ako se pitaš kako će koji raditi čitaj prethodnu gradaciju unazad pa će ti biti jasnije nadam se

    Comment

    • petarp031
      CBC Član
      • 04.01.2008
      • 91
      • Uzice
      • skoda octavia rs mk1

      #3
      Ja se nesto preterano ne razumem u ugradnju plina ali znam za jedan slucaj sa skodom felicijom 1.3mpi. Covek (taksista) je ugradio obican vakumski uredjaj u taj auto ovde u Uzicu i lose mu je radio, isao locikavo a ponekad kad se ugasi nije mogao da startuje dok ne prodje neko vreme, jednostavno samo vergla i to je to. Problem je resio tako sto je doplatio neku sumu, ne znam koju, mislim 200-300-400 evrica i u istom servisu su mu ugradili sikvent. Kaze da mu sad auto ide kao na benzin i da je potrosnja zadovoljavajuca, oko 10l plina u gradu kakvo je Uzice, a to je odlicna potrosnja. Ne znam koji uredjaj, trebalo bi da je lovato posto oni samo rade sa njim. Neko strucniji ce ti vise pomoci. Pozdrav!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Odgovor od stručnjaka je dobio u poruci broj dva.
        To što neko nije znao da namesti običan sistem na taj auto ne znači da ne radi kako treba. U svakom sluučaju sekvent je zakon...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • deki74
          CBC Veteran
          • 03.02.2008
          • 139
          • Beograd

          #5
          Hvala na savetima ali me interesuje jos jedna stvar a to je koji uredjaj preporucujete za ovaj model to jest sa kojim ima najmanje problema kao i ono najvaznije servis gde bi ugradio plin u Beogradu ili okolini.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Ovo je isto kao kad odeš u biblioteku i tražiš od bibliotekarke da ti prepriča roman koji si upravo uzeo.
            Izaberi servis a on će izabrati ostalo.
            Ako pogledaš preporuke za servise samo će ti se kasti za Bg i okolinu.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • nijebitno
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2006
              • 629
              • Modrica

              #7
              Iskustva sa servisima za autogas
              Tu ces brzo saznati gdje da ugradis.

              Sto se tice sistema koji ces ugraditi ostaje ti da uradis malu ekonomsku analizu. Mislim da je trenutno lambda kontrola ispada iz igre zbog cijene suvise bliske sekvencijalnim sistemima, ali ti ipak provjeri.

              Znaci raspitaj se za cijenu ugradnje sistema, uzmi cijenu plina i benzina i svoju godisnju kilometrazu. Racunaj da ti sa vakuumskim sistemom potrosnja u odnosu na benzin raste 20-30%, sa sekvencijalnim reda 10% ali imas i znacajniju potrosnju benzina pri svakom startu, ovo je posebno izrazeno ako vozis izrazito kratke relacije sa velikim pauzama.

              O potrosnji imas jako posjecenu temu iznad.

              Jednio sto ne znam je cijena odrzavanja sekvencijalnih sistema.Vakuumskih nije mnogo velika reda 10 evra na svakih 10000km i remont isparivaca reda 50 evra svakih 50 000-70 000 km ali ipak se raspitaj. Takodje trebas biti svjestan da za pravilan rad sekvencijalnog sistema benzinski sistem mora biti u potpuno ispravnom sistemu, dok kod vakuumskih to i nije bas imperativ ali sve vezano za varnicu mora biti u perfektnom stanju.

              Sto se tice performansi sa sekvencijalnim sistemom su skoro netaknute, ali i kod dobro ugradjenih i nastelovanih vakuumskih sistema gubici nisu jako veliki i u normalnoj voznji su skoro neprimjetni.

              I nemoj slucajno da ne ugradis gas zbunjen ovim mojim pisanijem
              Difference between man and boys is the price of their toys

              Comment

              • uglavnom.bezopasni
                - 42 -
                • 03.02.2005
                • 2235
                • Novi Sad

                #8
                Ne bi se složio sa delom oko potrošnje, malo si ga preterao, kod vakumskog sistema je uobičajeno do 10%, ali se često dešava da plina troši manje nego benzina (usled ne potpuno ispravnog benzinskog dela)...

                Posebno što su na benzin svi nerealni oko potrošnje, svima troši 7l benzina i ide 200...
                Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                11.04. 0:12 #2
                Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                Comment

                • Fabia & Avensis
                  CBC Senator
                  • 25.05.2006
                  • 215
                  • Podgorica - MNE!

                  #9
                  Originally posted by deki74
                  Hvala na savetima ali me interesuje jos jedna stvar a to je koji uredjaj preporucujete za ovaj model to jest sa kojim ima najmanje problema kao i ono najvaznije servis gde bi ugradio plin u Beogradu ili okolini.
                  U BG - pravac AC Rasic, nesto najbolje sto sam u zivotu vidio!
                  DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                  DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #10
                    @uglavnom_bezopasni
                    Slazem se da je to samo procjena ali ne bih rekao da je bas mnogo netacna.
                    Uzmi samo u obzir da na jednoj strani imas prilicno savremen MPI benzina, a sa druge strane najprimitivniji moguci sistem doziranja plina +manja energetska vrijednost plina.
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • nijebitno
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2006
                      • 629
                      • Modrica

                      #11
                      Kalkulator troskova
                      Zgodan kalkualtor za poredjenje troskova razlicitih goriva.
                      Difference between man and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • deki74
                        CBC Veteran
                        • 03.02.2008
                        • 139
                        • Beograd

                        #12
                        To je ono sto i mene plasi posto ovaj auto uglavnom koristi zena za put do posla i nazad,za kucnu nabavku i slicno tako da godisnje ne prelazi vise od 10.000 km,a ja kakav sam verovatno bih ugradio sekvent,zatim atest a cena plina nije ono sto je nekad bilo 3:1 vec 2:1 i nedaj boze jos neki veci kvar najpametnije ce biti da nista ne diram.Hvala svima na korisnim savetima a sto se tice A.C RASIC i ja sam o ljudima cuo sve najbolje, tako da ce na kraju kao i kod vecine nas biti ono ma daj da ga ugradim nece da se baci jer budimo iskreni dajemo silne pare na lcd,plazme kompjutere a ne ulazemo u ono sto nas pokrece !!!

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #13
                          Ma vidi sa Rasicem koliko bi te to kostalo, i udri... I sa 10.000 godisnje, trebace ti 15 mjeseci da ga isplatis... Jedno ako ces uskoro prodavati auto, onda ne...

                          Comment

                          • Ji 4Tze
                            CBC Senator XXL
                            • 04.05.2006
                            • 806
                            • bg
                            • Honda CR-V 4WD

                            #14
                            I venturi sa lambda kontrolom radi lepo.
                            Bas taj motor, landirenzo sistem sa isparivachem za 90kw
                            Doduse, tad nije bilo "jeftinog" sekventa a venturi sa LC je bio 550-600€ kako u kom servisu.

                            kad predjem 200km sipam 20-24l plina, kako kad, obicno 21.5

                            Comment

                            Working...
                            X