Zanima me temperatura plina pri sipanju u rezervoar .
Temperatura plina
Collapse
X
-
-
Prilikom isticanja plina dolazi do isparavanja, toplota se oduzima od okoline pa zato zaledi sve oko sebe. Zato je potrebno grejati isparivač da se ne bi zaledio. Priliko sipanja u rezervoar nema isparavanja pa nema ni promene temperature.
Ventil na rezervoaru reaguje na veće curenje. To je prost mehanizam sa kuglicom, prilikom naglog ispuštanja gasa pritisak gurn kuglicu koja zatvori prolaz plinu. Ako ide samo malo onda neće zatvoriti.
Sa druge strane možda nije sve iz cevi izašlo kad si odvrnuo holender, ne znam koliko je to trajalo... Ili si mislio da kad zavrneš ventil i dalje curi?
Comment
-
-
Re: Temperatura plina
Originally posted by sportnosrcePri pokušaju da zamenjam filter ključ za odvijanje šrafa na kućištu filtra se je zaledio pošto je plin nekontrolisano izlazio(ventil na boci nije odigrao svoju ulogu-pokvaren!?).
Comment
-
-
Mozda covek ima elektricni ventil na boci.
Takav ventil je u Sloveniji kao i u celom normalnom svetu obavezan vec niz godina.
Meni se cini da mozda nije imao dovoljno strpljenja da saceka da gas polako iscuri mada ga i nema bas nesto mnogo.
U najgorem slucaju moze se zameniti kad je boca potpuno prazna.
Menjao sam filter vise puta sam ali se slazem da to treba da rade majstori.
Prosto jeste, opasno u sustini nije, ali eto...
Comment
-
-
Temperatura plina
Ventil na rezervoaru je zatvoren rukom do kraja kolko se rukom može uopšte,odvijen je šraf na lončetu gde je filter - jedan krug da se oslobodi pritisak iz sistema ,čuo se pucanj(pritisak)i plin je počeo da izlazi pod pritiskom.Normalno je da pritisak slabi i da polako plina nestaje ali njemu se to nije dogodilo ni posle dva minuta posle odvijanja tog šrafa pa je odustao od operacije menjana filtra.A u Sloveniji skoro da nema majstora koji bi se bavio ugradnjom plina ,možeš da ih izrojiš na prste jedne ruke.A i kad ga nadješ počne da filozofira kako taj sistem koji je ugradjen nije u redu nego baš onaj koji ga on ima,da rzervnih delova nema nego samo ceo komplet instalacija ,da trebe da se naruči i tako dalje.Ništa drugo ti ne preostane nego da sam izvedeš operaciju,barem tako jednostavnu kao što je menjanje filtra, sam.Ovde očigledno nešto nije u redu sa ventilom na rezervoaru jer nije zatvorio dovod plina do filtera,osim ako je za zatvaranje potrebno da uzmeš klješta.To na mom rezervoaru ide vrlo lako i bez ikakvih problema.
Comment
-
-
ne bi trebalo kljesta, rukom bi trebalo da je dovoljno.
ako si samo malo odvrnuo, jedan krug recimo, holender treba nekoliko minuta da sacekas da iscuri gas iz cevi.
to potraje i do 5 minuta (meni jednom).
ja kada to radim, postavim krpu oko spoja koji ce biti odvijen (da spreci prskanje po okolnom laku i drugim delovima), odvijem 3-4 kruga da ubrzam i sklonim ruke na udaljeno mesto. (skoro do samoga kraja da se izvadi holender)
za oko minut, minut i po prestane da sisti.
ventil na boci je naravno zavrnut.
pri vracanju holendera ja obavezno prvo nekoliko krugova zavijem iskljucivo rukom, i tek pri kraju stegnem kljucem.
nazalost nemam moment kljuc za male vrednosti pa je to onako na osecaj (nije majstorski ali moze da prodje),i trudim se da ne pretegnem spoj.
posto je konus u pitanju, nije potreban nikakav zaptivac, ide direktno metal na metal.
obratim paznju da je konus cist i to je to otprilike.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment