Pod velikim opterećenjem se dešava da se motor guši, trza, pri vožnji na gas. Obično je to u 4. i 5. brzini na oko 4500 rpm. Isparivač bude hladan, ali ne smrznut, ili orošen. Čak se ne prebaci ni na benzin. Temperatura koliko sam uspeo da primetim uvek stoji zakucana na sredinu skale. Pri vožnji na benzin nikakve probleme ne mogu da primetim u istim uslovima.
Teorije koje su u opticaju:
1. Neispravan termostat ili pumpa za vodu (ponavljam da se nikad ne javlja pregrevanje ili da je hladan motor)
2. Loš protok vode kroz sam isparivač (uska creva, mali prečnik T nastavaka sa kojima je voda uzeta pre malog hladnjaka).
Iskreno, nisam sklon ni jednoj od ove dve, niti sumnjam u opremu i ugradnju gasa, niti u ispravnost motora.
Samo me zanima vaše mišljenje, koji je najlogičniji uzrok nedovoljnog zagrevanja isparivača u "ekstremnim" uslovima? Šta bi bilo pametno prvo uraditi? Ili kakav još test napraviti?
Pri normalnoj vožnji na gas nikakvih primetnih problema nema, barem ih ja ne primećujem...
Motor je VW 2.0i 8V, 85kW, isparivač Tomasetto.
Teorije koje su u opticaju:
1. Neispravan termostat ili pumpa za vodu (ponavljam da se nikad ne javlja pregrevanje ili da je hladan motor)
2. Loš protok vode kroz sam isparivač (uska creva, mali prečnik T nastavaka sa kojima je voda uzeta pre malog hladnjaka).
Iskreno, nisam sklon ni jednoj od ove dve, niti sumnjam u opremu i ugradnju gasa, niti u ispravnost motora.
Samo me zanima vaše mišljenje, koji je najlogičniji uzrok nedovoljnog zagrevanja isparivača u "ekstremnim" uslovima? Šta bi bilo pametno prvo uraditi? Ili kakav još test napraviti?
Pri normalnoj vožnji na gas nikakvih primetnih problema nema, barem ih ja ne primećujem...
Motor je VW 2.0i 8V, 85kW, isparivač Tomasetto.
Comment