Nedovoljan protok tople vode kroz isparivac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #16
    @sw.brick
    Jeste, ali sto kaze Heinz ovdje je ocigledno da se isparivac ne grije dovoljno. Ali moglo bi biti korisno za dijagnostiku kada je manje izrazeno nedovoljno grijanje, ili za dijagnostiku nedovoljnog protoka kroz hladnjaka. Kada bismo na krajevima pumpe za vodu mjerili temperaturu ne vjerujem da bi smo ustanovili neku znacajnu razliku (osim ako bas nikako ne radi) jer pumpa niti grije niti hladi vodu znacajno.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • nijebitno
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2006
      • 629
      • Modrica

      #17
      @Heinz
      Pumpa i sve ostalo je najvjerovatnij ispravna, posto imas stabilnu temperaturu. Vjerovatno je ovo sto su Dora i ale944 spomenuli, da nisu dobro dimenzionisane rupice na T komadu, reduciri u isparivacu ili nesto slicno tome. Ne znam kakva je mogucnost da isparivac nije dobro odzracen.

      Posto si ugradio kod ljudi koji vaze za pouzdane najbolje je da sacekas i ne razmisljas o tome.
      Difference between man and boys is the price of their toys

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        Mozhda ce delovati naivno ali ti savetujem da obratish pazhnju na sasvim (naizgled) banalan moguci uzrok, i ovo ti govorim na osnovu mog lichnog iskustva od pre par meseci kad sam imao slichne probleme.

        Proveri imash li uopshte dovoljno rashladne technosti i da li su sve shelne i creva u redu, ne bih iskljuchio mogucnost da je negde napravljen propust i da gubish technost iz sistema. Tzv. "vazdushni chep" je meni pravio probleme sa simptomima slichnim ovima koje si opisao.

        Druga stvar koju ipak treba da proverish je termostat. Bilo bi dobro da probash sa nekim ispravnim (sa drugog automobila), tek da budesh 100 % siguran, jer koliko god nemoguce zvuchalo da na bezinu radi ok i da je temperatura u granicama normale, a da na plinu pravi (opisane) probleme - i to se deshava. I ovo ti kazhem iz lichnog iskustva, vec vidjeno u praksi.
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          očigledno je šta se dešava
          meni ovako na daljinu nije ocigledno gde je poreklo problema, ja dok nesto ne izmerim ne umem da uporedim sa regularnim
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #20
            Pa jel nije dovoljno što je isparivač hladan? Nije mi potrebno očitavanje sondama za razliku od npr. 50 stepeni.
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Pa nije, treba montirati 200 kila elektronske opreme jer ruka koja ima 36 stepeni nema pojma da to nije toplo...

              Heinz to se lako utvrdi uz malo truda i odvrtanje šelni na spojevima dok motor radi.
              Obzirom da je ovo "mokar" postupak, prepusti to majstorima. Protok se jednostavno utvrdjuje. Time i ispravnost pumpe.
              Isparivač nema dovoljan protok i to je očigledno po njegovoj temperaturi. Ceo sklop kao i dijagnostikovanje protoka je toliko jednostavno da mi nije jasno odakle ovolika pitanja.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #22
                Kako se dijagnostikuje protok?
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Skineš na brzinu sumnjivo crevo dok motor radi pa vidiš kako voda na jednoj strani ide napolje a na drugoj ne sme da curi ništa.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #24
                    gde je montiran isparivac? mozda je previsoko. ako jeste mozda zato ima vazdusni cep, motor je ok temperature a ovakav problem se desava.

                    da probas da izmestis nize isparivac? tako ce mogucnost vazduha u njemu biti svedena na 0
                    .

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Ne pokušavajte opisanu radnju kod kuće, mi smo profesionalci...
                      Danas sam dobio pola litre antifriza u oči, usta i po celoj glavi. Dva sata sam pljuckao slatko.....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #26
                        Originally posted by dekideki
                        gde je montiran isparivac? mozda je previsoko. ako jeste mozda zato ima vazdusni cep, motor je ok temperature a ovakav problem se desava.

                        da probas da izmestis nize isparivac? tako ce mogucnost vazduha u njemu biti svedena na 0
                        Nije previsoko. Najviša tačka je ispod nivoa tečnosti.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #27
                          Proveriti protok kroz T-račve opisanim postupkom. Pumpa za vodu je sa plastičnim impelerima i često se dešava da neko "peraje" pukne i da na većem broju obrtaja nema dovoljnog protoka rashladne tečnosti.
                          Prvo proveriti protok i sve će biti jasno.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #28
                            Problem je izgleda sa moje strane pogrešno dijagnostikovan, dok je sa Ivanove strane uspešno i dijagnostikovan i rešen
                            Moram ovih dana još neke testove da odradim, samo da se vreme prolepša
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              i sta je bilo ?
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Heinz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 1027
                                • Beograd, Voždovac
                                • Avensis 2.0 D4D

                                #30
                                Problem je bio u nedovoljnoj količini goriva, odnosno plina. Gasne dizne su zamenjene većim i sada nema problema.
                                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                                Comment

                                Working...
                                X