Alfa 147 1.6 problemcic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlada
    CBC Član
    • 07.05.2005
    • 96
    • Beograd, Banovo Brdo

    Alfa 147 1.6 problemcic

    Naime, trebalo bi da pazarim pomenutu Alfu, u nju je ugradjen Zavoli sekvent uredjaj kod Narandzica u Sirigu.
    Jedan problem sam primetio a to je da se pali check engine lampica
    prilikom rada na gas (vec postoji tema o ovome ali je puna OFF-a pa nisam hteo da je podizem).
    Elem, pitanje je zasto se lampica pali i kako je moguce da se taj problem resi, a da se lampica ne iskljuci skroz vec da ostane funkcionalna za eventualnu prijavu pravog problema na motoru?
    BMW E46 320D
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Ponovno štelovanje uređaja. Lampica se verovatno pali zbog loše smeše (obično siromašna).
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ako se jos pali u gradu pri maloj turazi pogoreces ventile na autoputu.
      Pod hitno na kontrolu i ponovo podesavanje, eventualno menjanje filtra gasa i sve sto treba kad si vec u "kancelariji".
      Uz sve to takva misija nije cak ni skupa.
      Naravno da lampica check engine treba da je uvek funkcionalna mada ona sama po sebi ne pokazuje nista drugo osim stanja smese sto je sasvim dovoljan razlog da se proveri zasto je to tako bez obzira da li se radi o gasu ili benzinu.
      Sva sreca sto se to lako resava na gasu ali zato ponekad teze i sigurno znatno skuplje na benzinu.

      Comment

      • vlada
        CBC Član
        • 07.05.2005
        • 96
        • Beograd, Banovo Brdo

        #4
        Da se nadovežem na temu,
        Elem bio sam kod IvanaT pre neki dan, menjani filteri, štelovan uredjaj,
        (jos jednom da se zahvalim Ivanu sto je pristao da se bakce sa Zavoli-jem, i da ispravlja lose ugradjenu instalaciju ).
        Check engine lampica se vise ne pali, a problem koji sam imao je knedla
        pri malo jacem stiskanju pedale gasa, pri radu na plin, (na benzinu je to dosta manje primetno), posle servisa i stelovanja, knedla je ostala,
        cak je sad mozda i malo vise primetna kad je motor vruc. Svecice su proverene, dobre su, skoro nove, kao sto je i rekao prethodni vlasnik auta, presle su oko 12K km, jedino sto su Bosch super plus sa toplotnom oznakom 6. Pitanje je da nije mozda mala toplotna vrednost i da li bi mozda bolje bilo sa NKG svecicama? Protokomer je cist, pa me interesuje sta bi jos moglo da uzrokuje tu knedlu?
        Jos jedan detalj mi malo smeta a to je da se sada osecaju vibracije od motora (iako je skazaljka sve vreme zakucana na 800 obrtaja)... da li je mozda potrebno jos malo stelovanja?
        Inace na srednjim i visim obrtajima motor se ponasa odlicno.
        Ivane?
        BMW E46 320D

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Prvo mala ispravka, isparivač je Zavoli, a elektronika AC. Dizne su bile premale (1.7mm) crevo za podpritisak povezano na odušku isparivača..., i nadao sam se da ćemo ispravljanjem tih grešaka rešiti problem, ali problem je ostao. Možemo da probamo sa još jednim štelovanjem, pre nego što zameniš bilo šta, čisto da budemo sigurni da problem nije u uređaju.


          BTW
          Bosch svećice na našem tržištu često nisu original i dolaze iz PRC-a
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • vlada
            CBC Član
            • 07.05.2005
            • 96
            • Beograd, Banovo Brdo

            #6
            Zahvaljujem, neka za sada ovako pa cu doci kad se vratim sa
            letovanja da probamo jos sta moze da se uradi.
            Inace i meni su svecice najsumnjivije....

            A ko ne zna PRC je People Republic of China
            BMW E46 320D

            Comment

            Working...
            X