Lancia Thesis 3.0 V6 , Volvo S80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maglev
    CBC Član
    • 02.04.2008
    • 27
    • Josefstadt

    Lancia Thesis 3.0 V6 , Volvo S80

    zanima me, dal Dora ili ko se smatra kompetentnim da kaze svoj misljenje , dal su ugradjivali plin u neki od ova 2 auta, i kako se ponasaju na plinu? dal su ta auta tj.njihovi motori pogodni za ugradnju plina!?

    pa udrite....!
    http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Za S80(2.4 5cil.) ću ti reći u sredu kad ga završim a za Thesis neznam

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      @maglev
      Da si malo duže čitao forum, pročitao bi da nema motora u koji se nemože ugraditi gas- Ovako....pogodni su za ugradnju.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • maglev
        CBC Član
        • 02.04.2008
        • 27
        • Josefstadt

        #4
        vjerujem da si u pravu ....ALI , nedavno sam na netu naletio na neku listu na kojoj su motori koji nisu bas preporucljivi za ugradnju, ne kaze da nije nemoguce ,nego da kao fol nisu preporucljivi! ne mogu sad da nadjem tu listu, ali sjecam se da su bili motori Opel 1.4 1,6 twinport , neki noviji Fordovi motori koji idu u focus i mondeo ...ostalih se ne sjecam!

        pa sam zbog toga pitao ono pitanje!?

        nadam se da se ne ljutis
        http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Nema ljutnje... nov si na forumu, pa opraštam.

          Što se tiče "nepogodnih" motora i nedovoljno rešenih, to su samo motori sa direktnim ubrizgavanje goriva u cilindar, tipa JTS, FSI, GDI...
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            sto se tice S80 prenecu saznanja koja imam od vlasnika istih po pitanju ugradnje LPG ali koja treba dobro da se provere.

            S80 postoji u vise tzv faza tj modela. motori Volvo su podeljeni prema godistu na one pre 2001 i one posle 2001 godine.

            do 2001 postoji hidro regulacija zazora ventila i sa tim motorima nema (ne bi trebalo) da ima ikakvih problema.

            pocevsi od jeseni 2000godine (modelska 2001) Volvo izbacuje hidro sistem i prelazi na klasican cisto mehanicki.
            pri tome konstrukcijom prilagodjava glavu motora tako da se u fabrici steluju ventili i nikada vise, tj nije predvidjena niti u servisu ni kontrola ni stelovanje, nista. cak ne postoji u katalogu rez delova plocica / casica razlicitih debljina za stelovanje.

            na benzin se pokazalo da je ok za dovoljno dugi period, tj nekoliko stotina hiljada km ne mora da se podesava zazora ventila.

            ako zatreba Volvo je predvideo da se zazor regulise tako sto se u servisu zameni komplet cela glava sa sve bregastom, ventilima...kao gotovo iz fabrike vec podesen sklop.

            pri pogonu na LPG se pojavljuje se izgleda nesto brza promena zazora ventila pa nastaje eventualno potreba da se podese ventili.

            koliko sam cuo, neki su menjali glavu tj servis posto je to zvanicna procedura koju je Volvo propisao a neki su pronasli neke casice koje odgovaraju i za Volvo pa su sami menjali sa uspesnim rezultatima.

            to se pre svega odnosi na 4 cilindarsku verziju tog motora (te familije) koji je isao u S/V 40 a isti motor je i taj 2.4 sa 5 cilindara u svemu po konstrukciji samo ima cilindar vise.

            Volvo je izbacio posebnu seriju 2.4 motora fabricki napravljenih za pogon na LPG odnosno CNG ali nemam informacija sta je tacno izmenjeno u motoru u odnosu na standardni na benzin.

            mislim da je u S80 od 2003. pocela ugradnja motora kojima se menja komplet glava pa su se nasli na spisku ne bas preporucljivih.

            sa druge strane, Volvo ima jako puno iskustva i decenijama je koristio svoje motore sa mehanickim podesavanjem ventila sto je doveo do perfekcije pa je praksa pokazala da je interval podesavanje ventila oko 300.000km motora, odnosno tek tada se promeni zazor za 0.10 mm koliko je potrebno da bi se mogla zameniti plocica nove debljine.

            ja sam na mom motoru proveravao zazor kontrole radi, isto je mehanicki sistem sa plocicama, i za 150.000km jos uvek je unutar 0.05mm tolerancije u odnosu na novo stanje iz fabrike, pri cemu je 120.000km presao na benzin.

            to ti sve kazem da bi proverio, ako imas gde, kod nekoga ko ima visegodisnje iskustvo sa tom novijom generacijom motora sa mnogo prevezenih km na LPG.

            Volvo zvanicno ne daje odgovore na takva pitanja, osim da imaju u ponudi iz fabrike LPG odnosno CNG modele pa ko hoce moze odmah da naruci modele sa takvim gorivom.
            a sta u fabrici urade, izgleda jos nije procurelo javno...

            ja nemam mogucnosti za proverljivost informacija ali da je Volvo presao sa hidro na mehanicku regulaciju ventila je pouzdano.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • maglev
              CBC Član
              • 02.04.2008
              • 27
              • Josefstadt

              #7
              bravo....

              takav mi je odgovor trebao! detaljno i sadrzajno!

              to sam i pitao za Volvo, posto znam jedan konkretan primjer , auto je Ford Focus ST novi model, a motor unutra je 2.5Turbo koji je ustvari Volvo motor ,i isti se ugradjuje u novi S80 , neznam dal mozda i u starije S80! dal je to derivat ono 2.4 petocilindasa.ili potpuno novi motor!?

              uglavnom, na ovom fordu plin ne radi kako treba! da stvar bude gora, ne ide vise ni na benzin kako je isao tj. kako bi trebalo! uglavnom, momak je bio sjebao sam sebi nov auto!
              http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                2.5T je motor naveliko upotrebljavan i na starom S80.

                2.4 ima 2435 ccm mada ga oznacavaju kao 2.5 sluzbeno.
                vecina ga zove 2.4 da bi se razlikovalo tacno o cemu se radi.
                2.5 ima 2521 ccm i sluzbeno je isto 2.5
                izveden je iz te familije modularnih motora, 4, 5 i 6 cilindara.
                predstavljene jos sada davne 1991. godine

                2.4 je poznat jos iz modela 850, znaci vrlo dugo je vec u upotrebi i pokazale su se prednosti i mane posto je u milionskom tirazu isprobano.

                ovaj 2.5 je isto 5cilindras i ima vise podvezija. u starom S80 je bio sa 200 KS okruglo tzv LPT varijanta.

                u Fordu je cini mi se deklarisan isti motor na 220KS. (ST, Mondeo)

                uglavnom osnovna osobina ovog motora je da ima gotovo idealno ravnu krivu obrtnog momenta i fantastican raspon max obrtnog momenta od 1500-5500 obrtaja, radi bez i najmanje muke.

                ne puca od snage ali veoma vozljiv motor.

                ne znam da je Volvo ponudio 2.5T u varijanti na LPG pogon.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9

                  Comment

                  Working...
                  X