Radi se o tartarini sekvent sustavu (isparivac RP/G 05/S) ugradjen na BMW 325i 1993. g.
Od dana ugradnje, problemi:
Majstor ne moze sustav iskalibrirati (kada se pokrene autokalibracija motor kao da radi na 5 cilindara i u sredini kalibracije auto krepa, takodjer moze se vidjeti pri autokalibraciji kada je npr. ubrizgavaje na benzinskim injektorima 3.5 ms na plinskim to ide na preko 10 ms ), tada je majstor iskopirao mapu od nekog drugog bmw 325...
Pri ubrzanju na 2700-3000 okretaja uglavnom auto trzne, dalje nastavlja normalno
Nekad u drugoj brzini od 1000-3000 okretaja, pri ubrzavanju, auto cuka i trza, tada pustim gas, te ga ponovo dodam i sve dalje radi normalno
Do sada sam promjenio svjecice i filter zraka,lambda sondu, te probao mjenjati bobine, bezuspjesno
Hardware za dijagnostiku sam napravio, software imam najnoviji (a i stariji), firmware upucan novi , dobru volju imam, znanja bas i nemam
(a i majstor koji je ugradjivao je potrosio sve ideje
) Ako ima tko kakvu ideju .....
Od dana ugradnje, problemi:
Majstor ne moze sustav iskalibrirati (kada se pokrene autokalibracija motor kao da radi na 5 cilindara i u sredini kalibracije auto krepa, takodjer moze se vidjeti pri autokalibraciji kada je npr. ubrizgavaje na benzinskim injektorima 3.5 ms na plinskim to ide na preko 10 ms ), tada je majstor iskopirao mapu od nekog drugog bmw 325...
Pri ubrzanju na 2700-3000 okretaja uglavnom auto trzne, dalje nastavlja normalno
Nekad u drugoj brzini od 1000-3000 okretaja, pri ubrzavanju, auto cuka i trza, tada pustim gas, te ga ponovo dodam i sve dalje radi normalno
Do sada sam promjenio svjecice i filter zraka,lambda sondu, te probao mjenjati bobine, bezuspjesno
Hardware za dijagnostiku sam napravio, software imam najnoviji (a i stariji), firmware upucan novi , dobru volju imam, znanja bas i nemam


Comment