Loveco+lamda sonda+karburator=?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vivicav
    CBC Član
    • 12.04.2005
    • 72
    • Pancevo

    Loveco+lamda sonda+karburator=?

    Cuo sam da je moguce izvesti ovu kombinaciju na vozilu sa karburatorom. Znaci, dokupi se loveco, ugradi lambda i step motor i dobije se optimalna kolicina gasa u svakom trenutku i svakom rezimu rada.

    p.s. jedno pitanje za Doru: Zasto je bitno da isparivac bude sto blize motoru, posto vidim da kritikuje kao losu ugradnju ako je postavljen dalje od u****. Ja imam tako ugradjen isparivac i nemam nikakvih problema u eksploataciji? Ako je nesto bitno, da menjam polozaj?
    Yeah
    http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    http://idata4.network.biggnet.net/presh ... php?t=1245

    Drugo pitanje i mene zanima...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Viciclave,
      Mali edit. Loveco sadrzi taj stepper motor za kontrolu protoka. Znaci, LOVECO i lambda sonda su potrebni. U vezi duzine creva je bilo pisano ali se nadam da ce to Dora da ponovi. Radi se o riziku od detonacija jer ostaje vise gasa u samom crevu i o nesto sporijem odzivu na gas ako me pamcenje jos dobro sluzi

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Preporuka je da se isparivach namontira shto blize meshachu ako je to moguce. Maximalna preporuchena duzina voda niskog pritiska je 80-90 cm.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Loveco+lamda sonda+karburator=?

          Originally posted by vivicav
          Cuo sam da je moguce izvesti ovu kombinaciju na vozilu sa karburatorom. Znaci, dokupi se loveco, ugradi lambda i step motor i dobije se optimalna kolicina gasa u svakom trenutku i svakom rezimu rada.

          p.s. jedno pitanje za Doru: Zasto je bitno da isparivac bude sto blize motoru, posto vidim da kritikuje kao losu ugradnju ako je postavljen dalje od u****. Ja imam tako ugradjen isparivac i nemam nikakvih problema u eksploataciji? Ako je nesto bitno, da menjam polozaj?
          Već su odgovorili ali sam prozvan pa...
          Sve što radi na principu potpritiska je bolje kad je kraći put. Isparivač radina tom principu i zato je bolej da bude što bliže ako je moguće. Danšnji automobili su takvi kavisu pa to niej uvek moguće. Kritika pada tamo gde je moguće a majstor ide linijom manjeg otpora i stavi gde mu je zgodnije a ne tamo gde treba i može.
          Aljkav primer je Florida koja izlazi iz Zastave kao fabrička ugradnja, dva kilometra veci a može da bira gde će ga montirati.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • vivicav
            CBC Član
            • 12.04.2005
            • 72
            • Pancevo

            #6
            Ma, nije u pitanju prozivka, već sam to primetio u tvojim postovima i zato sam se obratio . Hvala svima na pomoći.
            Razumeo sam da LovEco vec sadrzi motor, ineteresuje me jel 1 dovoljan ako je u pitanju dvogrli karburator. Ovo nisam najbolje razumeo iz teme sa gore postavljenog linka? Na kraju me interesuje koliko bi ovo kostalo da se naknadno ugradi na vozilo sa dvogrlim karburatorom i da li bi to uticalo na valjanost Atesta ugradnje koji sam odmah izvrsio po ugradnji uredjaja u vozilo?
            Yeah
            http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Evo da ja odgovorim posto ovih nema .
              Ne bi trebalo da utice na atest, ali u Srbiji je sve moguce .
              Ide samo jedan step motor a posle njega racva ako imas mikser sa dva ulaza.
              Cena je bila oko 100e sa ugradnjom (s tim sto treba da ugradis i lambda sondu), ali sada psotoji i Loveco pro koji je nesto jeftiniji a bolji


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • vivicav
                CBC Član
                • 12.04.2005
                • 72
                • Pancevo

                #8
                Hvala. Pretpostavljam da ne bi trebalo da utiÄ?e jer u kartonÄ?iÄ?u dobijenom posle Atesta su navedeni samo broj boce i isparivaÄ?a, mada stoji napomena da se mora pristupiti ponovnom pregledu ako se ne??to menja...
                Yeah
                http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by vivicav
                  Hvala. Pretpostavljam da ne bi trebalo da utiÄ?e jer u kartonÄ?iÄ?u dobijenom posle Atesta su navedeni samo broj boce i isparivaÄ?a, mada stoji napomena da se mora pristupiti ponovnom pregledu ako se ne??to menja...
                  Neće uticati na etest jer se nigde ne spominje kao deo instalcije, bar za sada.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X