Filter za gas
Collapse
X
-
Kad god ovo mušterija vidi (dok menjamo) svi pitaju jel jako prljav, moj odgovor je uvek ma nije mogao je još jedno 20K da ide... Posle 2 do 30 sec, svi shvate da se zezam
-
-
Na koliko bi km trebalo da se čisti filter?
hvala...za Klein se otuda Edipov kompleks ne fokusira primarno na oca, ili na penis, ili na simbolički falus, ili na pretnju kastracijom. Fokusira se pre na majku i na grudi, koji su dobri objekti ako zadovoljavaju, ili loši objekti ako se odbijaju...
Comment
-
-
Kako koji, zavisi od veličine samog filtera i prosečne potrošnje auta. 10K je neki optimalan rok. Auto koji troši 25 litara plina "prebaci" kroz filter znatno više plina nego onaj koji troši 10 litara. I o tome treba voditi računa.
Comment
-
-
Nema veze sa ugradnjom. Meni je na nisanu posle 70.000km i dalje sve radilo, pa sam ga ipak zamenio. Na drugom autu se zapusio posle samo 12.000km, a sve je bilo isto. Isti filter, na istom mestu sipao, slicna potrosnja izmedju ta 2 motora...
Na trecem autu sam zamenio posle 40k km i bio je bas pun opiljaka.
Dakle sve je relativno. Mozes i da ga ocistis na 10.000km pa da naletis na losu turu plina pa da se zapusi posle hiljadu kilometara.Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Jel sam ja blesav ili stvarno nemogu da nadjem gde je na Landijevom uredjaju postavljen filter????
Nemu gi nigde????????????Trojke su Djuro sta???
Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!
Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis
Comment
-
-
Posle menjanja filtera, svecica i ciscenja kape, morao sam da nastelujem ler gas. Dok je bio onaj prljavi filter i prljave svecice, bio je veci raspon obrta na srafu ler gasa na isparivacu, tj. mogao sam da postignem jaci ler gas nego sada sa zamenjenim delovima. Sada se auto blago trese, a broj obrtaja padne vise nego pre kada su ukljucena svetla, a pritom se ukljuci i ventilator na hladnjaku. Sta moze da bude problem?
Comment
-
-
Zaprljanost TOG filtra samo u veoma ekstremnim slucajevima moze da utice na ler gas. Ovo je cista teorija jer ga svako normalan zameni pre nego sto se to desi. Auto uglavnom nece da ide naglo u obrtaje i ne daje maksimum ako mu je zaprljan filter gasa.
Ako vec radis nesto sad ispusti prvo i ulje iz isparivaca i zameni filter vazduha pa tek onda nasteluj ponovo ler gas. Cisto da znas sta radis.
Na dalje prati kilometrazu i odrzavaj redovno.
BTW. Jesi li siguran da na pravim srafu podesavas ler?
Iz tvoje price se da namirisati da to mozda radis na skroz pogresnom mestu. TAJ sraf se ne dira nikad.
Ili ajd nam sad priznaj sta si jos diro'.
Koji je isparivac? Koja instalacija?
Comment
-
-
Hehe, jesi komedija!Auto sam uzeo pre mesec dana, sada sam skupi kesh da odradim ulje, svecice, filter za gas. Filter za vazduh je nov. Instalacija je Lovato, klasican karburatorski sistem. Ispustio sam i ulje na isparivacu i sva sreca pa sam stavio kuhinjske rukavCe pa se njesam usmrdeo
Ma nema sta, crni sraf na instalaciji, stoji sa strane na isparivacu, a ovaj za protok goriva je mesingani. I on je podesen da ne prima malo, a ni previse. Auto vuce super, samo malo vise trese nego pre od kada je stavljen nov filter u kombinaciji sa NGK svecicama. To mi je cudno...videcu sa mehanicarem da pogleda paljenje na strobu.
Hajde slikacu danas pa stavljam fotke za par sati. U svakom slucaju instalacija mora da se prepravlja jer nije po sadasnjem standardu...
Uskoro planiram i servis isparivaca. Taj je ko zna koliko presao...mislim preko 80k sa proslim vlasnikom...
Comment
-
-
Moram da proverim da li znas sta radis. Izvini.
Samo napred. Bice to sve super kad se sredi. Nadam se da nece kostati previse.
Ne bi smeo da trese ni slucajno na obrtajima lera datim od fabrike (800) recimo. Ako imas obrtaljku onda ti nije problem.
Hoce da zeza ako je razvodnik raskliman. Probaj sve to na benzin za svaki slusaj. To je najlakse.
Ako ides kod majstora na stroboskop neka ti slobodno pomeri staticko za stepen dva ranije nego za benzin posto se vozis mahom na gas.
Ako podizaci nisu hidraulicki OBAVEZNO proveri zazor na ventilima. Izduvni znaju da budu "zakovani" kad se vozi na gas dosta ranije nego na benzin.
Comment
-
-
Ma salim se, ono tvoje " sta si dir'o!?" me podsetilo na ono iz 'ko to tamo peva', MA nisam nista dir'o, samo sam gledao! hehe
Sve sam pregledao, skidao kapu, ponovo namestao, ocistio kontakte jer su bili prljavi (da ne bi crkao cip za paljenje), vadio svecice i skidao kablove...
Bravo, znas da je kod mene 800 rpm standard za ler. Od kada sam stavio nove svecice i filter, ler je blago oslabio, a odziv srafa na isparivacu je takav da se vec posle krug i po gusi i kada zavrnem i kada odvrnem,a pritom ne daje snagu motoru za dovoljan broj obrataja. To se sve desava sa ukljucenim svetlima i tada blago trese ali vise nego ranije, a kada povuce struju ventilator hladnjaka spusti se na 600 dok je pre bio na oko 700. Nista, probacu na benzin da vidim kako se ponasa. Ako je dobro na benzinu onda ne znam sta moze da bude. Hvala na pomoci i brzim odgovorima!
Evo slike cisto radi reda
Comment
-
-
Mozda je glupo pitanje, al' za svaki slucaj, da li ste podesili zazor na novim svecicama i da li su kablovi odgovarajuci ?
Nedavno je drugu majstor koji mu je inzstalirao plinski urdjaj, zamenio filtere i svecice, zaboravio zazor ...
Comment
-
Comment