Pozdrav svima!
Evo koja je situacija sa mnom:
1) Vozim plin bez atesta vec skoro 2 godine (tako sam kupio auto); Landirenco isparivac.
2) Razlog sto nisam uradio atest je taj, da su mi papiri od boce stari - kad sam se konacno resio, procitah negde da boca (i papiri) ne sme biti starija od 2 godine. Pogadjate, to je isteklo taman par meseci posto sam kupio auto. A da idem na atestiranje boce, verujte mi, nisam bas toliki mazohista; citao sam ovde kako to rade - bez bar DVE dodatne posete majstoru nista od cele rabote.
3) Dakle, srecno sam se vozio na plin sve do danas popodne. Dosao iz grada, parkirao pod prozor i, pogledam (po navici) rezervoar, odnosno multiventil na njemu. A on, na totalnoj nuli; ovako ga nikad nisam video. Juce sam sipao 20 litara, i jos jutros je bilo upravo to stanje.
4) Posto sam i ja ponesto naucio na ovom forumu, setim se da mi je u zadnje vreme multiventil (plovak) dosta trom i ne pokazuje uvek dobro stanje gasa. Posumnjam da je rikn'o, odnosno da se nesto oko plovka otkacilo.
5) Sednem u auto (na plin i dalje) i odem da trazim da natocim jos malo benzina (za svaki slucaj); spreman k'o zapeta puska da prebacim ako pocne da gasi u voznji. Ma kakvi; posto je nedelja presao sam 10+ kilometara dok sam nasao pumpu koja radi. Auto ide k'o blesav na, jelte, prazan rezervoar
6) Na kraju sam zakljucio da JESTE zezno plovak. I to bi bio kraj ovog uvoda.
E, stigoh i do pitanja: da li da se petljam da menjam multiventil (zbog plovka), ili da idem po novu bocu (i nove papire)?
Kolika je zezancija sa sredjivanjem ventila/plovka? Mora li rezervoar biti prazan?
Nesto se mislim, ionako sam hteo da zamenim bocu toroidnom, da bih dobio malo na gepeku. A da ne govorim da bih konacno mogao da odradim atest...?
Koja je uopste procedura kod zamene ventila, a koja kod zamene boce?
Hvala unapred
Rajko
Evo koja je situacija sa mnom:
1) Vozim plin bez atesta vec skoro 2 godine (tako sam kupio auto); Landirenco isparivac.
2) Razlog sto nisam uradio atest je taj, da su mi papiri od boce stari - kad sam se konacno resio, procitah negde da boca (i papiri) ne sme biti starija od 2 godine. Pogadjate, to je isteklo taman par meseci posto sam kupio auto. A da idem na atestiranje boce, verujte mi, nisam bas toliki mazohista; citao sam ovde kako to rade - bez bar DVE dodatne posete majstoru nista od cele rabote.
3) Dakle, srecno sam se vozio na plin sve do danas popodne. Dosao iz grada, parkirao pod prozor i, pogledam (po navici) rezervoar, odnosno multiventil na njemu. A on, na totalnoj nuli; ovako ga nikad nisam video. Juce sam sipao 20 litara, i jos jutros je bilo upravo to stanje.
4) Posto sam i ja ponesto naucio na ovom forumu, setim se da mi je u zadnje vreme multiventil (plovak) dosta trom i ne pokazuje uvek dobro stanje gasa. Posumnjam da je rikn'o, odnosno da se nesto oko plovka otkacilo.
5) Sednem u auto (na plin i dalje) i odem da trazim da natocim jos malo benzina (za svaki slucaj); spreman k'o zapeta puska da prebacim ako pocne da gasi u voznji. Ma kakvi; posto je nedelja presao sam 10+ kilometara dok sam nasao pumpu koja radi. Auto ide k'o blesav na, jelte, prazan rezervoar

6) Na kraju sam zakljucio da JESTE zezno plovak. I to bi bio kraj ovog uvoda.
E, stigoh i do pitanja: da li da se petljam da menjam multiventil (zbog plovka), ili da idem po novu bocu (i nove papire)?
Kolika je zezancija sa sredjivanjem ventila/plovka? Mora li rezervoar biti prazan?
Nesto se mislim, ionako sam hteo da zamenim bocu toroidnom, da bih dobio malo na gepeku. A da ne govorim da bih konacno mogao da odradim atest...?
Koja je uopste procedura kod zamene ventila, a koja kod zamene boce?
Hvala unapred
Rajko
Comment