Da li je step?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Antoaster
    CBC Senator XXL
    • 07.12.2007
    • 343
    • Beograd, Voždovac

    Da li je step?

    Postovao sam pitanje na Renault Forum ali niko mi nije odgovorio.
    Znaci moj Logan 1.4 Mpi se gasi iskljucivo kad je hladan i kad vozim na benzin kad pustim gas u prvih nekoliko minuta. Na TNG kad predje se ne gasi i kad se zagreje vise ne takodje. Fiteri menjani svi. Auto je presao oko 40k, na gas oko 95%.
    Moja prva pretpostavka, da je motor ler gasa.
    Druga brizgaljke.
    Treca, nesto od senzora.
    Sta Vi Mislite?
    Ako je step zasto se onda ne bi gasio i na TNG?
    Ako je step da li da perem ili da ga menjam?
    Ili je mozda logicno da dam i step i brizgaljke na pranje u kadicu?
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Jel to oduvek tako, ili....

    Comment

    • Antoaster
      CBC Senator XXL
      • 07.12.2007
      • 343
      • Beograd, Voždovac

      #3
      Ma jok bre od Decembra je poceo da zeza. Znaci ako ga pustim da radi pod lerom na benzinu u mestu nece da se ugasi ali ako predjem par stotina metara pa stanem i pustim papucicu gasa uglavnom hoce.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Nije malo presao. Mogao bi da se malo pregleda IAC. Ne menja se to tek tako nego se prvo dobro opere pa tek ako i dalje zeza...
        Pogledaj tamo i da li je dobar kontakt na dzekovima od senzora temperature.
        U principu odmah mozes da predjes na benzin ali je zimi malo nezgodno i naravno da je iz principa potrebno da sve funkcionise perfektno bez obzira da li je problem veliki ili skoro zanemariv. Zna se sta je normalno a sta ne.
        Kakav ti je ler na benzinu kad je motor vec vruc? Varira ili je 100% stabilan?

        Comment

        • Antoaster
          CBC Senator XXL
          • 07.12.2007
          • 343
          • Beograd, Voždovac

          #5
          Ler je stabilan kad je vruc.

          Moja ideja je da ocistim brizgaljke, moglo bi se reci da im je vec vreme za to i da ocistim step motoric, e sad da li i on da ide u kadicu ili njega rucno nekim sredstvom za karburatore na primer?

          Mislim da ova tema nema veze sa auto gasom i da sam je lepo postovao u dijagnostiku eventualno kvarovi i popravke.

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            provozaj ga u cugu tridesetak km na benzin pa vidi da li ce ti se javljati taj problem. ako se posle toga ne javi nije ti dobra mapa na plinu
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Pa pitanje je da li uopste ima "mapu" a to da na plinu smesa nije ista kao na benzinu to je sigurno.
              Ipak, ne bi to trebalo da utice na ler gas nikako.
              Verovatno su i brizgaci u ko zna kakvom stanju posto se ne vozi na benzin prakticno uopste vise. Ni ciscenjem i ponovom ne voznjom na benzin to stanje nece trajati dugo. Za njih nije dovoljno da se samo upali na benzin i vozi tri minuta. Inace ce se to stalno javljati kao problem.
              IAC inace radi i sa vrucim i sa hladnim motorom tako da ne vidim tu neku razliku sto bi radio kao vruc bolje a kao hladan losije.

              Comment

              • Antoaster
                CBC Senator XXL
                • 07.12.2007
                • 343
                • Beograd, Voždovac

                #8
                Konektore stvarno ne vidim moram da skinem kuciste filtera vazduha, moguce je da su labavi, nemojte mi zameriti ako lupim ali da nije senzor temperature?

                Mozda bi najpametnije bilo da uradim dijagnostiku? Sa druge strane problem se ispoljava pri prvom jutarnjem startu, shodno tome mozda bi tada trebalo uraditi dijagnostiku,. Odnosno da li postoji dijagnostika "on the run" a ne mestu pod lerom.

                A mozda prvo treba ipak oprati step.

                E da, vozen je 30km po autoputu sa wynns aditivom u rezervoaru.

                Comment

                • nikola_bb
                  CBC Član
                  • 10.12.2007
                  • 65
                  • skopje

                  #9
                  aj bas odradi to i pisi do sta je bilo zato sto kod mene se isto desava na pezo 405

                  Comment

                  • Antoaster
                    CBC Senator XXL
                    • 07.12.2007
                    • 343
                    • Beograd, Voždovac

                    #10
                    Jel potrebno da se skidaju kleme sa akumulatora, to jest jel ima neka procedura, ili samo otkacim dzekove sa senzora na telu leptira a kleme ne diram?

                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #11
                      Ja sam naisao na uputstvo gde se prvo skida klema, otvore sva vrata da se isprazni sva struja, pa se tek onda skidaju dzekovi ili uticnice. Normalno je i da se prvo sve poveze pa se tek onda vraca klema.
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • Antoaster
                        CBC Senator XXL
                        • 07.12.2007
                        • 343
                        • Beograd, Voždovac

                        #12
                        A da ne resetujem i plinski kompjuter to jest da ne izgubim njegovo podesavanje, imam BRC sekvent.

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #13
                          Au, to nemam, pa i ne znam
                          Mislio sam na reset ECU posle pranja step motora. Sacekaj da te neki poznavalac bolje uputi da ne bi doslo do @#$@$#.

                          Strpi se da te @dranix "opravi" .
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • BOSS
                            CBC Član
                            • 09.11.2007
                            • 45
                            • Paraćin

                            #14
                            Da je step gasio bi se i na gas i na benzin.Možeš da ga skineš i očistiš ali ako on loše radi na benzinu ili malo lošije pali i neće da sam zadrži ler (dok je hladan)onda je najverovatnije bezolovni u rezervoaru loš.Loš je od dugog stajanja i neobnavljanja istog.Logan takođe ima potrebu za češće štelovanje ventila (30 000) ako se stalno vozi na gas.Kod mene lično kada ujutru lošije pali i neće da zadrži ler ja preštelujem ventile i zamenim kompletno gorivo u rezervoaru i posle radi kao sat.

                            Comment

                            • Antoaster
                              CBC Senator XXL
                              • 07.12.2007
                              • 343
                              • Beograd, Voždovac

                              #15
                              Ma ujutru pali na prvi zub, ali da li su mu prestelovali ventile na reodvnom sevisu na 30km stvarno ne mogu da znam. Reci mi kako ispustas gorivo iz rezevoara, moja odeja je da izvucem crevo pre filtera dok ne iscuri svo.

                              Comment

                              Working...
                              X