sad mi kaze prijatelj bio u MASSu .. i rekli mu da za njegov auto nissan primera 2000ccm 1995 godiste ima obicne NGKa po katalogu za 250 dinara komad .. i da ima neke "bash" za LPG ..po ceni od 900 din kom .koje su to? ..sta je to ?
specijalne svecice za LPG ?!?
Collapse
X
-
Mogu da budu ili V-power ili da budu bez otpornika.
Nema sta trece osim mozda neke egzotike koja prilicno kosta ali i ko zna koliko dugo i traje.
Ako je sistem za paljenje ok ne verujem da ce biti bilo kakvog napretka sa nekom specijalnom svecicom osim ponavljam kvatitetnih egzoticnih koje ne moraju ni da se pregledaju godinama (najmanje 80k) pa je to najveca prednost. Mislim na iridijum ili na kvalitetne serije platinskih svecica. Posebno paziti kod platinskih jer ima bar tri poznata fazona konstrukcije. Na trzistu obicno ima onih najgorih koje su po trajnosti samo malo bolje od obicnih bakarnih ali nisu ni narocito skupe pa su zato i rasprostranjene.
Pitaj prodavca koje su to tacno svecice pa ti je lako da vidis na netu o cemu se radi. Dosta je visoka cena da bi bile samo v-power. Izgleda da je neka egzoticna.
-
-
he he ..
verovatno mu preporucio neke iridijumske ili tako nesto ...
mislim .. po cemu su one bolje za gas ..
evo sad sam mu javio da uzme ove jeftinije i da nerazmislja ..Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Jesu bolje i za gas a i ovako. Stavis i ne diras dok traje motor.
Skupo je to ali verovatno odlicno. Da je neki besan motor ili motocikl pa i da se razmisli. Ovako....
Tanak i izdrzljiv je vrh (anoda). Zato je dobro.
Licno mislim da takve kvazi vecne stvari kvare ljude u izvesnom smislu jer je potrebno da se ponekad bolje zaviri ispod poklopca motora a ne samo da se vozi i vozi dok se ne desi neko "iznenadjenje".
Ne, ne. Ne mislim da treba svako da prlja ruke nego da bude oprezan i relativno pazljiv prema vozilu koje vozi. Preventiva je cudo.
Comment
-
-
ma to su trgovacka poslaoce coeku da uvale skuplje svecice bez potrebe... mada bilo bi pozeljno da se ugrade svecice koje imaju za broj vecu toplotnu vrednost (izdrzavaju vecu temp. motora) kao na primer umesto NGK BPR6ES trebalo bi ugraditi NGK BPR5ES (kod Japanaca to je malo naopako,vidi sliku)...
kod mene u KŠ NGK BPR5ES ili BPR6ES koštaju 2.63eura komad
Comment
-
-
NGk 7 je MANJA toplotna vrednost od NGK 6.
broj 7 je za motore koji rade pothladjeno, sa malim opterecenjem na malim brojevima obrtaja.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Comment
-
-
Nema nikakve potrebe da se stavljaju hladnije svecice samo zato sto auto koristi gas kao gorivo osim ako slucajno ne provodi 80% vremena na autoputu pa cak i onda je pitanje sta se dobija. Ipak je gas drugaciji od benzina (u****va se u gasovitom stanju) i manje je bitno kakve su svecice po pitanju toplotne vrednosti, samociscenja i slicno.
S druge strane siromasna smesa koja podrazumeva visu temperaturu plamena sto nije normalno nece uciniti nista dobro izduvnim ventilima i sicevima osim ako nisu mehanicki ventili pa se izvrsi kompenzacija prilikom stelovanja i time omoguci malo bolje hladjenje (izduvni ventil DUZE zatvoren). Sta to znaci? Pa to da je malo duze u termickom kontaktu koji odvlaci temperaturu sa ventila na glavu motora.
Problem kod gasa je sto gas sporije gori i kompromis duracije ventila a nikako nisu svecice pod uslovom da je elektrika skroz u super stanju.
Motor kod koga je sve mehanicko se lako moze u velikoj meri prilagoditi gasu kao osnovnom gorivu ali za modernije motore zaboravite na to bar sto se tice duracije ventila mada je i pomeranje statickog paljenja ponekad veoma tesko da ne kazem nemoguce.
Od svega ovoga zavisi potrosnja bar za 5% SIGURNO pod istim uslovima voznje.
Poenta je da se sto vise iskoristi gorivo a da se ne povecaju prekomerno HC. Kad se postigne takav balans onda je optimalno podesena smesa.
Comment
-
-
Comment
-
Comment