plin zaledio na +30 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Pa dobro, neće svet stati ako voziš an benzin još dva dana.
    Uglavnom, ako ej isparivač višlji od nivoa hladnjaka treba obrnuto staviti creva za tečnost, ono koje "gura" treba da ide gore a ono koje "vuče" treba da ide dole, bez obzira na strelice i pametovanje tvorca isparivača
    Razlog je prost, ako pumpa za vodu vuče vazduh neće nikad pokrenuti tok tečnosti kroz isparivač a vući će vazduh ako je crevo koje "vuče" tečnost na gornjoj strani.

    Drugi razlog je loša, slaba, pumpa za vodu. dobra pumpa se izbori sa ovim problemom.

    Treći razlog koji ne bih da zamislim ali nema slike da se pokaže je da su uzeta dva creva iste namene, koja vuku ili guraju tečnost pa ista stoji u mestu kako je i normalno za taj slučaj
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • banebg81
      CBC Veteran
      • 26.06.2008
      • 195
      • Beograd

      #32
      Originally posted by Dora View Post
      Pa dobro, neće svet stati ako voziš an benzin još dva dana.
      Uglavnom, ako ej isparivač višlji od nivoa hladnjaka treba obrnuto staviti creva za tečnost, ono koje "gura" treba da ide gore a ono koje "vuče" treba da ide dole, bez obzira na strelice i pametovanje tvorca isparivača
      Razlog je prost, ako pumpa za vodu vuče vazduh neće nikad pokrenuti tok tečnosti kroz isparivač a vući će vazduh ako je crevo koje "vuče" tečnost na gornjoj strani.

      Drugi razlog je loša, slaba, pumpa za vodu. dobra pumpa se izbori sa ovim problemom.

      Treći razlog koji ne bih da zamislim ali nema slike da se pokaže je da su uzeta dva creva iste namene, koja vuku ili guraju tečnost pa ista stoji u mestu kako je i normalno za taj slučaj
      Ovaj treći nije sigurno, jer da jeste, kada sam skinuo gornje crevo na isparivaču, iz isparivača bi krenula da izlazi voda, ali, to naravno, nije se dogodilo.

      Pumpa ko pumpa, nema tu šta da se pokvari, ona može da procuri ili da ne procuri, šta bi se moglo tu potrošiti pa da slabije baca vodu !? Doduše, meni je bio jednom slučaj da sam zamenio polupumpu pa imao slabiji pritisak, ali, to je samo ako se polupumpa stavlja, jer postoji zazor između elise i kućišta pumpe. U odnosu na debljinu dihtunga između polupumpe i kućišta pumpe, povećava se odnosno smanjuje taj zazor pa se samim tim povećava i smanjuje pritisak. Ali, čak ni tada, nije se dogodilo da se zamrzne isparivač !?

      Aj sad, neka to će rešiti u servisu, verujem, da im to nije problem, nisam ja prvi a ni poslednji sa ovim "problemom".

      Međutim, i dalje me interesuje, da li će se karakteristike ovog isparivača promeniti zato što se "zaledio". Džaba posao, ako će da radi lošije, troši više, bolje da nisam ugrađivao plin, jer je ovaj kec baš malo trošio benzina (ne više od 7 - 8 litara teške gradske vožnje).

      Svako dobro!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Ovaj treći nije sigurno, jer da jeste, kada sam skinuo gornje crevo na isparivaču, iz isparivača bi krenula da izlazi voda, ali, to naravno, nije se dogodilo.
        Upravo to treba da se dogodi, ako je sve ispravno iz skinutog creva neće ići ni kap a iz isparivača treba da šiklja. Kad je sve ispravno. Ako ide iz oba onda je ili pogrešno spojeno ili je crkla pumpa, kako en bih sa da ulazim u to, ima 100 načina..

        Odgovor na pitanje, jedno smrzavanje ne čini ništa loše za isparivač.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • banebg81
          CBC Veteran
          • 26.06.2008
          • 195
          • Beograd

          #34
          Originally posted by Dora View Post
          Odgovor na pitanje, jedno smrzavanje ne čini ništa loše za isparivač.
          To je bitno, ostalo će servis već odraditi

          Javiću šta je bio problem

          Hvala na odogovorima,

          SVAKO DOBRO!

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #35
            Originally posted by banebg81 View Post
            Nekako mi deluje kao da su creva pogrešno spojena.

            Naime, sa ekspanzione posude, donje crevo (koje je debljine kao i crevo koje ide na isparivač) je račvom povezano na gornji priključak isparivača (sa račvom, naravno)...
            Rekao bih, da u tom zecu leži grm! Ako je klasična ekspanziona posuda, vezana na odušku čepa hladnjaka - kardinalna greška! Treba spojiti sa crevom za grejanje difuzora karburatora u kolo "kratke cirkulacije" pre termostata. Radi bržeg podizanja temperature rashladne tečnosti.

            Comment

            • banebg81
              CBC Veteran
              • 26.06.2008
              • 195
              • Beograd

              #36
              Originally posted by Franjo View Post
              Rekao bih, da u tom zecu leži grm! Ako je klasična ekspanziona posuda, vezana na odušku čepa hladnjaka - kardinalna greška! Treba spojiti sa crevom za grejanje difuzora karburatora u kolo "kratke cirkulacije" pre termostata. Radi bržeg podizanja temperature rashladne tečnosti.
              Ovaj hladnjak nema čep.

              Na ekspanzionoj posudi je taj čep, što na starom tipu, stoji na hladnjaku.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #37
                A, koji je karburator? Ako ima grejanje difuzora, spojiti na ta creva, pomoću račvi.

                Nakon toga, odzračiti, kao što je Dora napisao.

                Comment

                • banebg81
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2008
                  • 195
                  • Beograd

                  #38
                  Sve rešeno
                  Creva su bila pogrešno spojena. Sve završeno za pola sata, sad radi bez greške

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #39
                    U čemu je greška?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Treći razlog koji ne bih da zamislim ali nema slike da se pokaže je da su uzeta dva creva iste namene, koja vuku ili guraju tečnost pa ista stoji u mestu kako je i normalno za taj slučaj
                      Tipujem na ovo
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • banebg81
                        CBC Veteran
                        • 26.06.2008
                        • 195
                        • Beograd

                        #41
                        Originally posted by Franjo View Post
                        U čemu je greška?
                        Neka creva su pogrešno bila spojena, odvod, dovod, šta znam, ali nakon intervencije, odmah se ugrejao, radi kao sat

                        Comment

                        • banebg81
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2008
                          • 195
                          • Beograd

                          #42
                          Samo da dodam, da se takve stvari dešavaju. Ljudi smo, a ljudi greše. Nema tu nekih posledica, što je najbitnije, a sa druge strane, sve je rešeno brzinski, bez pitanja, šta kako, nije moguće i sl.

                          Uglavnom, primetio sam, da majstori, kada dođeš za yugom / zastava ne neki servis, to rade, u fazonu, ma to je jeftino, nema se šta tu pogrešiti i onda bude problem. Ne govorim to sada za plin, čak mislim da ovi to ne rade tako, ali u principu, većina "majstora".

                          Bitno je da sve sada radi, i da tu nema problema

                          Comment

                          Working...
                          X