Kad je manja potrosnja benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    Kad je manja potrosnja benzina

    Statistika mi nije jaca strana,a posto nisam nigde video da se neko bavi ovim razmisljanjem,resih da pitam.Naime,imam seqvent uredjaj koji se aktivira na 35 stepeni.Sta je manje para po vama?Voziti lagano i preci neko rastojanje dok se na aktivira gas,ili cekati u mestu da se motor zagreje?Normalno je da ide vise goriva kad motor grejem u voznji,ali i prelazim neki put.Ide hladno vreme i sve vise treba da bi se motor ugrejao.Sta vi mislite o celoj stvari?
    I'm not beautiful,but I'm stupid
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    Pa pazi to sam bash i ja pitao proshle zime

    Odgovor je uglavnom bio da mozhesh da posle 30 sec nakon paljenja da krenesh jer cesh ipak iskoristiti to gorivo tj preci cesh neki put sa njim, ovako u mestu se troshi bzvz

    I love my

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #3
      Sta je manje para??Pa ... priblizno isto mu dodje .Voznja skroz hladnog motora znaci maximalnu potrosnju ali ipak se kreces tj. predjes neki put potrosenim benzinom.
      Rad u mestu znaci bacanje goriva.Predjeni put za utroseno gorivo = 0.

      Rezime da ne bude mnogo filozofije .
      Upalis ga hladnog,pustis u mestu 1-3 min (sem da nije -20 i hladnije) i krenes uz laganu (normalnu za tu temp motora) voznju.Pustis da automatika odradi svoje.Laganom voznjom se motor brze zagreje no radom u mestu + zagrevaju se i ostali pokretni sklopovi.

      Prosto,benzin je skuplji toliko i toliko,sekvencijalni uredjaj ima neznatno vecu potrosnju plina od benzina i tvoj 1.2 16V je dovoljno mali da nije bas toliki gutac .
      Mislim da ti je nepotrebno svako dalje opterecivanje na ovu temu .

      Comment

      • bokija
        CBC Senator XXL
        • 25.01.2008
        • 640
        • Beograd

        #4
        Ma kontao sam cisto zbog ladnog vremena,sve mu vise treba da se ugreje.Inace nije bas mali potrosac.Po gradu mu je prosek 8,25 a plina ravno 9.Pogotovu ako se uzme u obzir da na hladnim rezimima trosi najvise.Mora da postoji neka racunica u oba slucaja,a verovatno su neki ljudi probali i jedno i drugo pa su iskustveno dosli do rezultata.
        I'm not beautiful,but I'm stupid

        Comment

        • gti16v
          CBC Senator XXL
          • 05.08.2007
          • 343
          • BGD
          • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

          #5
          Koliko km lagane voznje ti treba da bi auto prebacio na plin ako krenes odmah cim upalis auto, a napolju je recimo 10ak stepeni kao sad? A koliko dugo auto treba da radi u mestu da bi postigao tih 35 stepeni kad je napolju isto tako 10ak stepeni? Kad budes imao ta dva podatka, mozemo da predpostavimo potrosnju u leru, i potrosnju hladnog motora, pa da sracunamo da ti dodje na isto

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Normalno je da ide vise goriva kad motor grejem u voznji
            obrnuto, ide vise goriva kada auto stoji hladan i pothladjen dugo vremena u mestu.

            hladan motor zahteva bogatiju smesu nego topao.

            odmah po startovanju motora, 5 sekundi i krece se u voznju.

            to je opste pravilo za sva vozila sa ubrizgavanjem.

            ako imas auto sa karburatorom, treba u mestu malo duze pricekati da se stabilizuje rad motora, 30-40 sekundi i krece se u voznju.

            sve ostalo je neadkvatno i rastrosnije sa potrosnjom goriva, ma koje da je po tipu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • gvoka87
              CBC Član
              • 05.04.2008
              • 51
              • Zemun

              #7
              Postoji jos jedno opste pravilo: Auto MORA da se vozi i na benzin (iako imas ugradjen gas), pogotovo ako je u pitanju motor sa ubrizgavanjem. Zato ja mislim da treba voziti cim se motor startuje. A tih 35 stepeni ce on vrlo brzo da postigne.

              Comment

              • bokija
                CBC Senator XXL
                • 25.01.2008
                • 640
                • Beograd

                #8
                Da ali se postavlja pitanje koliko guta goriva kad je hladan?Sto se tice voznje na benzin,bolje ga je protrcati kad je topao.Meni nije jasna razlika u potrosnji kad je auto hladan i topao.Znam da je kod karburatorskih motora to veliki trosak,al nisam siguran kako je kod ubrizgavanja?
                I'm not beautiful,but I'm stupid

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  10-30%
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Flavio
                    CBC Senator XXL
                    • 13.06.2006
                    • 1926
                    • 012 Centar
                    • KaraWagon 1.4T.Spark

                    #10
                    Nadji koliko g po ks trosi na cas u leru tvoj Bravo pa dodaj ovo sto kaze eMet.

                    Z-101 npr. trosi 1.1 lit na sat,u leru da radi.

                    Comment

                    • mixer
                      CBC Senator
                      • 13.04.2005
                      • 202
                      • Skopje

                      #11
                      Pronadji neku zamishljenu tachku dokle vozish na benzin a kad prebacujesh na plin.dali je to neki znak bandera ili kapija svejedno.Ja sam tako radio uvek.Znachi kao shto je Brick rekao malo u mesto pa krenesh ...recimo do onog mesta i tamo prebacish na plin(kod mene se sad prebacuje ako malo jache stisnem papuchicu iznad 2000 obr/minna proshlome autu ruchnoBitno je da auto svaki dan mora da radi malo i na benzin svejedno.
                      Jahači magle

                      Comment

                      • bokija
                        CBC Senator XXL
                        • 25.01.2008
                        • 640
                        • Beograd

                        #12
                        Pa ja imam seqvent,kod mene je uslov 35 C i preko 1600RPM za aktivaciju.Ne mogu rucno da prebacim ako nemam uslove.Kad vozim na hladno,mogu da predjem i 3-4 km dok aktivira gas.U mestu nisam imao strpljenja da merim koliko mu treba da se ugreje...Ako je kulturniji od karburatora onda se verovatno isplati voziti na benzin,a ako bogato srce dok je ladan onda bi trebalo sacekati da se zagreje.Dok sam vozio Z 101 znam da je trosio kao lud dok je hladan,pa i ako nisam imao plin,bilo mi je jeftinije da ga zagrejem malo u mestu nego da otvorim grlo dok je pod sauhom.
                        I'm not beautiful,but I'm stupid

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #13
                          Vozi kao da nemaš gas ugrađen i ne razmišljaj puno
                          Koliko imaš takvih hladnih startova mesečno npr?
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Kad vozim na hladno,mogu da predjem i 3-4 km dok aktivira gas.
                            proveri rad termostata u rashladnom sistemu.
                            tek po najvecoj zimi tipa -30 ili -40C je normalno potrebno 3km voznje da bi se motor zagrejao od -40C do +35C.

                            auto MORA da se vozi da bi se brzo zagrejao, jedino u voznji postoji opterecenje koje to omogucava, a radna temperatura motora je oko 90C i tek tada se dostize nominalna potrosnja goriva.

                            najefikasniji nacin upotrebe goriva je voznja, ujedno i ekoloski povoljnije. u odnosu na stajanje u mestu.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Heinz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 1027
                              • Beograd, Voždovac
                              • Avensis 2.0 D4D

                              #15
                              Brick, to možda na Volvou
                              Meni već sada na ovim temperaturama oko 7-8 stepeni treba oko 2 km vožnje po ravnom putu, brzinom od 60 km/h. To je 2 minuta vožnje. Ako stanem na semaforu, onda je 1.5 km
                              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                              Comment

                              Working...
                              X