Malo teorije prije svega, dakle ne radi se o konkretnom problemu na konkretnom autu, ali me je dovoljno ponukalo da upitam...
Primijetio sam da zadnjih par sipanja prelazim manje kilometara po rezervoaru od prijasnjeg prosjeka... Nista dramaticno, ali dovoljno da razmislim, i da se sjetim da je uskoro vrijeme za zamjenu vazdusnog filtera, a za 2.000 km bogami i ulja sa filterom, taman prije zime... Krenem na put, i naspem pun rezervoar, za divno cudo, obratim paznju na pritisak punjenja na barometru na pumpi, i pokazivao je oko 6 ATM (uobicajeno je i na tom mjestu obicno bilo blize 10 ATM, nego 6 ATM...), te napunio rezervoar... Na putu mi nestane plina na oko 250 km (mali toroidni rezervoar, ali je prije ovoga i po gradu mogao gurati bez problema 270-280 km), tj. pocne se manifestovati kao nestanak plina na karburatoru, pritisak na gas, a on nista, a zatim i trzanje, te prebacim na benzin i zavrsim putovanje...
Pitanje ? Da li takav pritisak punjenja moze biti razlog ovoj primjetno vecoj potrosnji, pored zracnog filtera koji je svakako za skoru zamjenu ? Sistem je BRC, karburator, sa mjesacem na njemu... Nikakvi sarafi na crijevu, tj. protok prema karburatoru nisu dirani da bi zbog toga porasla potrosnja... Auto ide slicno kao i prije, mozda malo losije, ali ne bas primjetno. Ili se moze desiti i da je "samo" do lose "ture" plina na pumpi ?
Razmisljanja ?
Primijetio sam da zadnjih par sipanja prelazim manje kilometara po rezervoaru od prijasnjeg prosjeka... Nista dramaticno, ali dovoljno da razmislim, i da se sjetim da je uskoro vrijeme za zamjenu vazdusnog filtera, a za 2.000 km bogami i ulja sa filterom, taman prije zime... Krenem na put, i naspem pun rezervoar, za divno cudo, obratim paznju na pritisak punjenja na barometru na pumpi, i pokazivao je oko 6 ATM (uobicajeno je i na tom mjestu obicno bilo blize 10 ATM, nego 6 ATM...), te napunio rezervoar... Na putu mi nestane plina na oko 250 km (mali toroidni rezervoar, ali je prije ovoga i po gradu mogao gurati bez problema 270-280 km), tj. pocne se manifestovati kao nestanak plina na karburatoru, pritisak na gas, a on nista, a zatim i trzanje, te prebacim na benzin i zavrsim putovanje...
Pitanje ? Da li takav pritisak punjenja moze biti razlog ovoj primjetno vecoj potrosnji, pored zracnog filtera koji je svakako za skoru zamjenu ? Sistem je BRC, karburator, sa mjesacem na njemu... Nikakvi sarafi na crijevu, tj. protok prema karburatoru nisu dirani da bi zbog toga porasla potrosnja... Auto ide slicno kao i prije, mozda malo losije, ali ne bas primjetno. Ili se moze desiti i da je "samo" do lose "ture" plina na pumpi ?
Razmisljanja ?
Comment