Veza potrosnje i pritiska punjenja plina u rezervoar, itd...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    Veza potrosnje i pritiska punjenja plina u rezervoar, itd...

    Malo teorije prije svega, dakle ne radi se o konkretnom problemu na konkretnom autu, ali me je dovoljno ponukalo da upitam...

    Primijetio sam da zadnjih par sipanja prelazim manje kilometara po rezervoaru od prijasnjeg prosjeka... Nista dramaticno, ali dovoljno da razmislim, i da se sjetim da je uskoro vrijeme za zamjenu vazdusnog filtera, a za 2.000 km bogami i ulja sa filterom, taman prije zime... Krenem na put, i naspem pun rezervoar, za divno cudo, obratim paznju na pritisak punjenja na barometru na pumpi, i pokazivao je oko 6 ATM (uobicajeno je i na tom mjestu obicno bilo blize 10 ATM, nego 6 ATM...), te napunio rezervoar... Na putu mi nestane plina na oko 250 km (mali toroidni rezervoar, ali je prije ovoga i po gradu mogao gurati bez problema 270-280 km), tj. pocne se manifestovati kao nestanak plina na karburatoru, pritisak na gas, a on nista, a zatim i trzanje, te prebacim na benzin i zavrsim putovanje...

    Pitanje ? Da li takav pritisak punjenja moze biti razlog ovoj primjetno vecoj potrosnji, pored zracnog filtera koji je svakako za skoru zamjenu ? Sistem je BRC, karburator, sa mjesacem na njemu... Nikakvi sarafi na crijevu, tj. protok prema karburatoru nisu dirani da bi zbog toga porasla potrosnja... Auto ide slicno kao i prije, mozda malo losije, ali ne bas primjetno. Ili se moze desiti i da je "samo" do lose "ture" plina na pumpi ?

    Razmisljanja ?
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    Pa pre svega hladnije je pa je ja mislim to glavni razlog vece potroshnje.Mada opet samo 250 na otvoreno dok je po gradu moglo 270 nije bash mala razlika.

    I love my

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      Ma jeste hladnije, ali je prevelika razlika za takvu razliku, ulozi kviska, i probaj ponovo...

      Comment

      • bmw735i
        CBC Senator
        • 07.05.2006
        • 258
        • Mostar
        • BMW 320i, 740i, 750i

        #4
        Loš plin i smješa plina. U nas se još toči ljetni plin koji je jeftiniji u nabavci a u sarajevu već vladaju temperature koje zahtjevaju zimsku smješu plina, mada moje iskustvo sa venturijem je da mu nikad neznaš koliko će potrošiti pogotovo na mojoj mrcini.
        Vjerovali ili ne po gradu mi je slična potrošnja BMW 735 sa venturijem i BMW 750 sa sequentom. Na otvorenom za litar veća na 750. Ipak je ovaj drugi V12 5000 cc i automatik.
        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #5
          BTW ja isto obratim pažnju na pritisak i obično se kreće od 10 do 15. 6 je nekako malo.
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #6
            Re: Veza potrosnje i pritiska punjenja plina u rezervoar, it

            Originally posted by Dren
            Krenem na put, i naspem pun rezervoar, za divno cudo, obratim paznju na pritisak punjenja na barometru na pumpi, i pokazivao je oko 6 ATM (uobicajeno je i na tom mjestu obicno bilo blize 10 ATM, nego 6 ATM...), te napunio rezervoar...
            A koliko je to litara stalo u rezervoar, i da li je možda nizak pritisak kriv za manje sipanog goriva?
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #7
              Ma u rezervar je stalo standardno, dvadeset i koji litar, ne sjecam se sada tacno (nominala je 35, dakle 80% je oko 28 litara)... Hmmm, mozda mi je automat stvarno ranije iskljucio punjenje...

              Comment

              • bokija
                CBC Senator XXL
                • 25.01.2008
                • 640
                • Beograd

                #8
                Ja sam malo OFF-ovo u cenamagasa,ali sam postavio slicno pitanje vezano za smesu gasa.Pitao sam da li u prelaznom periodu smo osudeni da vozimo na letnju smesu dok ne potrose zalihe od pre.A onda me neki poklopise da se smesa ovde kod nas menja samo u teoriji
                I'm not beautiful,but I'm stupid

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  A kako bese ono "uticaj spoljne temperature na punjenje boce", nije isto usred leta na +40 i u rano zimsko jutro...
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #10
                    Od vanjskih uticaja, koliko se sjecam, sve je bilo u rangu normale, i punjenje je bilo na oko min. 15-ak Celzijusa kao i prije nekoliko dana... Jedino cega se sjecam je tih prokletih 6 ATM na barometru...

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #11
                      Evo jutros nasuh 28.4 litra u rezervoar, na pređenih 240 km "čistog" grada, sa sve jutarnjim paljenjima na plin, dakle bez benzina ikako. Znaci spala mi je potrošnja na približno uobičajenu veličinu (i dalje je zračni filter zreo za mijenjanje...), a punjenje je ovaj put (bogami na drugoj pumpi, ona će me teško više vidjeti...) bilo na 10-11 ATM... Sad ću i taj manometar gledati osim mjerača protoka...

                      Znači ima veze, samo još nisam siguran 100% kakve... "Fizikalci" naprijed !

                      Comment

                      • banebg81
                        CBC Veteran
                        • 26.06.2008
                        • 195
                        • Beograd

                        #12
                        pritisak na pumpi utiče na količinu sipanog gasa. Ukoliko ti je stalo normalno ili možda litar ili dva manja to je razlog za manje prelaska.

                        Letnji - zimski plin... ko to zna šta oni smućkaju.
                        Zameni filter vazduha pa vidi.

                        pozzz

                        Comment

                        • Tihomirce
                          CBC Senator XXL
                          • 06.09.2008
                          • 443
                          • Arandjelovac

                          #13
                          Moram i ja da pitam ,
                          kada na boci pise 60l i u atest papiru isto , na koji pritisak punjenja se mislilo?
                          Stalno se vade na foru (mislim na pumpadzije) veci pritisak pa vise stalo u bocu ,
                          boca 60l on natoci 65l , imali to kakvog objasnjenja ?

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Ima jednostavno objasnjenje, kradu ! Pa nije japanska boca da u 3 litra stane 30...

                            Salu na stranu, malo potrazi po forumu, u odjelu autogas, to je vec bilo apsolvirano vise puta...

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Auto gas na pritisku od oko 1.5bar prelazi u tecno stanje.
                              Tecnosti su nestisljive.
                              Znaci nije bitno da li je 3 ili 15 bara.
                              Ako je prejak pritisak zna da probije preko plovka i da se napuni vise od 80% boce.
                              Postoji koeficijent sirenja tecnosti srazmerno povecanju temperature ali je to zanemarljivo na tu kolicinu.
                              Jos jednom tecnosti su nestisljive.

                              Comment

                              Working...
                              X