Sta da radim sa mesacem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    Sta da radim sa mesacem?

    Ima li neka druga fora osim naravno ugradnje sekventa da se ukine onolika restrikcija na usisu? Bas smo danas Rale i ja konstatovali da motoru fali vazduha na visokim rpm...Trenutni mesac je stvarno odgovarajuci i sve to ali je opet prilicna restrikcija...
  • error
    CBC Veteran
    • 28.03.2008
    • 175
    • beograd

    #2
    moze ako se ugradi elektro ventil sa klapnom koji che zatvoriti deo u**** samo kada se vozi na plin. mada, to su sve budzevine...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • srdjan_p
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2004
      • 1915
      • ZR

      #3
      Aj pojasni to malo ako nije problem
      Ovo mi nesto nema logike jer je poenta mesaca ne u suzenom usisu nego u venturi efektu koji se postize u mesacu i zbog toga mora da postoji suzenje...

      A znam ja jednog koji moze sve da ubudzi

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        nekad u sretna vremena kad je pocinjalo sa plinom,vozio sam auto i bez mesaca i filtera,samo ubacio crevo u usis,nije bio startan ali je isao,20-ak km presao da odem da kupim mesac,i sa mesacem je isao odlicno i bez kucista filtera i sve losije i losije i dizao potrosnju i evo i sad imam slicnih problema,mora velika restrikcija vazduhada bi uopste mogao da radi i konstatovao sam da je plin mnogo los i sve mu smeta a sad posto prave sve automobile da rade na slabo i lose gorivo,bezolovni koji nema ni 95 oktana i super kojem se nazire 91 oktan,imam grad za benzin kao za rakiju i meri se po tom plovku,nekad je iz kanti bio jaci nego ovaj sa pumpe,mada u svakom zitu imam kukolja tako je i bilo za kante uvale malo i djubreta

        oko plina sam svasta experimentisao,namenjao sam uredjaja,probao razne mesace,busio karburatore na raznim mestima,razne precnike i ispalo da je 7mm prava rupa za dovod,jedino nisam busio granu ispod karburatora kao sto se radi na sekvet sistemu,ali i to cu probati
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #5
          i ispalo da je 7mm prava rupa za dovod
          mislis na precnik dizne u karburatoru?

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Originally posted by ljube-kugla
            jedino nisam busio granu ispod karburatora kao sto se radi na sekvet sistemu,ali i to cu probati
            ???
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Kako to mislis Srdjane ONOLIKA?
              Koliko je to u procentima preseka otvora za ulaz vazduha?
              Mozda je majstor stavio vecu restrikciju nego sto je neophodno da radi na leru i kasnije da dovoljno vuce gasa.
              U tom slucaju je motor mozda previse udavljen.
              Na koliko to obrtaja pocinje da se ocigledno oseca posustajanje?

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                Ovaj motor je takve konstrukcije da voli obrtaje, e sad ih ne voli Preko recimo 5000rpm se to desava, navuce ona skroz do blokade bez problema ali nekako je bila zivlja ranije i lakse isla u obrtaje

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Kad podesis (fiksnu slavinu gasa) da radi optimalno na ekonomicnih oko 3000 normalno je da to kilavo ide na 5000 ili vise. Posebno je uocljivo kad je motor slabiji.
                  U principu kod venturi sistema i gasa je optimalnije da se koristi na motorima sa 8 nego sa 16 ventila jer kod prvih moment i snaga leze nize u obrtajima prirodno. Danas je nazalost najvise motora koji vole obrtaje a ima za sta je i to dobro (bolje).

                  Comment

                  • MirkoDamnjanovic
                    CBC Senator
                    • 26.09.2008
                    • 291
                    • Srbija
                    • Cetvorotockas

                    #10
                    Kada se porede dizel i benzin - iz dizela se izvlaci veci obrtni moment a iz benzina veca konjaza. Verujem da je plin nesto slicno benzinu samo sa slabijim obrtnim momentom i konjazom te auto ako vozis na plin ne mozes porediti sa odzivom koji imas na benzinu posebno na visokim obrtajima. Na stranu sto imas suzenje i sto je venturi koji je stelovan na 3000 rpm.

                    Ne znam kako je na alfi ali na mom renou postoji fabricko suzenje neposredno pre motora sto sluzi kao difuzor da bi se bolje rasprsilo gorivo tako da mesac kod mene nije problem jer vec imam jedno takvo suzenje.

                    Ako su performanse koje ostvarujes na benzinu iste kao pre stavljanja plina onda extra, ako nisu onda moze da bude zbog nekog dela plinske instalacije - obicno zbog neke prepravke na usisu.

                    Mom drugaru su na kalibri 2.0 8V stavili drugi protokomer i auto jesa 10,5 sec do 100 otisao na 12,4 sec. Kad stavi stari poveca potrosnju ali mislim da je to zato sto dovod plina nije nastelovan za tu kolicinu vazduha koju u****va.

                    Ja sam porucio LAMBDATRON pa cu onda da skinem restrikciju na usisu stavim manju i nastelujem pomocu LAMBDATRONA.

                    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 899#612899

                    A savet svim VENTUJEVCIMA je da ako hoce performanse da prebace na benzin i lepo izduvaju kola a ne na plincugu da ih mrcvare + sto plin ima vecu toplotnu moc pa moze da osteti ventile.

                    Comment

                    Working...
                    X