Podešavanje, štelovanje BRC, Lovato, Lovtec... isparivača

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    Podešavanje, štelovanje BRC, Lovato, Lovtec... isparivača

    BRC isparivači...

    Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
    Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:

    1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.

    2. Zaustaviti motor i skinuti crevo za gas.
    Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
    prikljuckom na akumulator.

    3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.

    4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
    Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.

    5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.

    6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.

    7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.

    8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.


    LOCK na temu. Ovo je zadnji put da se ovo toleriše, jer je tema obrađena minimum 10 puta.
    http://www.lovatogas.co.rs
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re:

    Podešavanje, štelovanje Lovato, Lovtec, Fema i sličnih isparivača... Karburatori

    Podešava se na zagrejanom motoru, saug vraćen do kraja. Podigne se broj obrtaja i drži se konstatno na oko 3000 obrataja. Slavina izmedju isparivača i karburatora se zavrće dok broj obrtaja ne počne padati, zatim se odvrće dokle god rastu obrtaji, radi se polako, pomalo... Kad više nema dizanja obrtaja, znači vratilo se na oko 3000, ponovo polako zavrtati dok malo ne padne pa opet nazad dok se ne ustali broj obrtaja. Zatim se odvrne slavina za još četvrt kruga, ne više a nekad ne treba ni toliko.
    Tek tada se podešava ler na samom isparivaču tako da se plastični šraf okreće na levo ili desno dok ne dobije maksimalno miran i stabilan rad. Ako je to zadovoljavajući broj obrtaja za ler dobro, ako nije onda se na karburatoru namesti željeni broj obrtaja. Zatim se ponovo na isparivaču namesti najmirniji rad motora pa opet na karburatoru ako je potrebno.

    Za neiskusne ovo treba ponoviti bar dva puta, celu proceduru ispočetka.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    Working...
    X