Manuelni Saug, nepravilan rad na plinu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • svsavic
    CBC Član
    • 09.07.2007
    • 52
    • Beograd

    Manuelni Saug, nepravilan rad na plinu

    U pitanju je Renault 5 1.1 karburator, manuelni saug.
    Naime pri paljenju (hladan motor) ili kad je motor zagrejan na benzin saug radi normalno, znači diže broj obrtaja sa dizanjem ručice sauga.
    Pri prebacivanju sa benzina na plin (ladan), ili paljenja na plin saug ne funkcioniše tj. motor se guši, bez sauga motor ima premali broj obrtaja dok se ne zagreje. Motor malo digne broj obtaja pri malom podizanju sauga (1/5,6) i ne guši se u leru, ali u vožnji se guši. Pri daljem dizanju sauga ( do 1/3) motor se guši na leru, a u vožnji hoće da se ugasi. Pri daljem dizanju neradi dobro uopšte.
    Na radnoj temperaturi slično ponašanje na plinu, malo je bolje, a na benzinu je normalno.
    Karburator je bušen (bez mešača), jednogrli, BRC uređaj.
    Ugrađen je gas pre 1.5god, i od početka se slično ponašao.
    Šta može da se uradi da se poboljša rad motora pod saugom na plinu?
  • error
    CBC Veteran
    • 28.03.2008
    • 175
    • beograd

    #2
    da se stavi meshach na karburator i da ti qchishte filtera struze u haubu
    a i treba ti shtelovanje sa tvojom situacijom sada
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Može da se stavi mikesr i u kućište filtera.
      Svaki saug ima mesto gde se podešava visina lera u odnosu na to koliko se povuče saug. To treba povećati.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • error
        CBC Veteran
        • 28.03.2008
        • 175
        • beograd

        #4
        a kako se fixira taj mixer?
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • povratnik
          CBC Član
          • 29.09.2008
          • 50
          • krusevac

          #5
          To sto se tebi desava kada auto radi pod sauhom na auto-gasu je potpuno normalno jer se tada povecava venturi efekat,podpritiskom se u****va veca kolicina auto-gasa i dolazi do zagusenja (pre****vanja)!

          Jedino bezbolno resenje je da napravis rucni gas koji ce umesto tebe da drzi ler gas dok se auto ujutru zagreva ili da povecas na polugici sauha (na karb.) ler gas koji se postize pri povlacenju rucice sauha...

          Resenje dodavanjem mixera na karburatoru je odlicna stvar ali to spada u ona "bolnija" resenja koja iziskuju tehnicke prepravke i dodatna finansijska ulaganja!
          Ako resis da ugradis mixer onda je najbolje da nabavis karburator od Yuga 55 sa sve kucistem filtera za vazduh. Koliko znam,te motore od 1.1L je imala i cuvena "cokula" (reno 4 GTL) tako da uz malo prepravku* donjeg dela karb. od Yugica odlicno se uklapa na usisnu granu motora,a sama visina kompleta (karb. kuciste filt. vazduha) je dobra jer nece da udara u haubu odozdo. Prepravka malo vise kosta ali ako resis da ugradis mixer moraces da promenis tvoj izbuseni karb.




          prepravku* -Dovoljno je prosiriti one dve rupe odozdo na karburatoru kroz koje prolaze dva brezona na usisnoj grani.
          Миром на рат идите,
          и ратом мир чините,
          љубављу на љубав идите,
          Али крвљу крв СРПСКУ браните.

          Стефан Немања
          (Свети Симеон Мироточиви)

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            "Motor malo digne broj obtaja pri malom podizanju sauga (1/5,6) i ne guši se u leru, ali u vožnji se guši. Pri daljem dizanju sauga ( do 1/3) motor se guši na leru, a u vožnji hoće da se ugasi."

            ovaj prvi nacin ti je dobar , to sto se gusi u voznji sa 1/5 sauka to znaci da mu netreba ni toliko u voznji .. to jest ..cim ga upalis i krenes malo,odma ga spusti jos malo ,sledetji put jos malo ..i posle 2 km otprilike mozes da ga spustis do kraja..naravno zavisi kakve su spoljne temerature..
            i ja imam slican "problem "

            pojacaj mu ler gas na benzinu,pa tje ti biti malo vetji i na Gasu za isto povlachenje sauka.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • svsavic
              CBC Član
              • 09.07.2007
              • 52
              • Beograd

              #7
              Hvala na ogovorima. Neću da menjam karburator, nego ću da probam da saugom podignem ler gas preko "polugice", a da otvatanje klapne bude isto. Inače u vožnji ne držim podignut saug, nego sam to naveo kako se ponaša

              Comment

              • svsavic
                CBC Član
                • 09.07.2007
                • 52
                • Beograd

                #8
                Bio sam u servisu gde sam ugradio plin ( GTA ), na štelovanje i situacija je još gora,
                saug totalno ne radi. Uzeo sam sam stvar u svoje ruke. Smanjio sam dotok gasa na crevu za ceo jedan krug (u smeru kazaljke na satu)
                i saug radi kao na benzinu, bez gušenja, čak i u vožnji :-).
                U toku vožnje nisam primetio neku razliku. Videćemo ovih dana kako će se ponašati, naročito jutarnje paljenje.
                Izgleda da je imao prebogatu smešu gasa celo ovo vreme

                Comment

                • rrapaic
                  CBC Senator
                  • 13.02.2008
                  • 225
                  • Beograd
                  • Fiat Stilo 1.9 JTD

                  #9
                  Da nemas mator filter za vazduh?

                  Kako se ovaj "zapusava", motor vuce sve vise i vise gasa. Iz istog razloga, kad se promeni filter za vazduh, obavezno se gas ponovo steluje (odvrce se taj ventil na crevu)...

                  A za tog majstora koji ti je "stelovao", no comment :x .

                  Rajko
                  Fiat Stilo 1.9 JTD

                  Comment

                  • svsavic
                    CBC Član
                    • 09.07.2007
                    • 52
                    • Beograd

                    #10
                    Filter je čist, menjan pre 3000km.
                    Auto sada ima saug kad je ladan, ali baš kada upaljen u prvim sekundama malo se guši, ali ima stabilan ler da se ne ugasi. Pri vožnji pri dignutim saugom nema više gušenja.
                    Kad je vruć, saug radi normalno, osim kad je saug blizu maksimuma.
                    Situacija je bolja i od pre štelovanja "majstora", a ventil je zavrnutiji za 1/3 kruga pre štelovanja "majstora".
                    Koliko krugova može da se okreće taj ventil otprilike i koliko 1 okretaj utiče na potrošnju/perfomanse?

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Manuelni Saug, nepravilan rad na plinu

                      kao sto je receno u par postova iznad, sustina je u ovome:
                      To sto se tebi desava kada auto radi pod sauhom na auto-gasu je potpuno normalno jer se tada povecava venturi efekat,podpritiskom se u****va veca kolicina auto-gasa i dolazi do zagusenja (pre****vanja)!
                      a za stelovanje, pola kruga levo desno, probas, propratis pa vidis rezultate, tako je najbolje, ti ces najbolje primetiti promene u snazi/potrosnji.
                      ne mozes nista da pokvaris, ne brini, slobodno eksperimentisi.. naravno, po pola kruga pa vidi sta se desava, nemoj odmah tri kruga pa po gasu...
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      Working...
                      X