U pitanju je Renault 5 1.1 karburator, manuelni saug.
Naime pri paljenju (hladan motor) ili kad je motor zagrejan na benzin saug radi normalno, znači diže broj obrtaja sa dizanjem ručice sauga.
Pri prebacivanju sa benzina na plin (ladan), ili paljenja na plin saug ne funkcioniše tj. motor se guši, bez sauga motor ima premali broj obrtaja dok se ne zagreje. Motor malo digne broj obtaja pri malom podizanju sauga (1/5,6) i ne guši se u leru, ali u vožnji se guši. Pri daljem dizanju sauga ( do 1/3) motor se guši na leru, a u vožnji hoće da se ugasi. Pri daljem dizanju neradi dobro uopšte.
Na radnoj temperaturi slično ponašanje na plinu, malo je bolje, a na benzinu je normalno.
Karburator je bušen (bez mešača), jednogrli, BRC uređaj.
Ugrađen je gas pre 1.5god, i od početka se slično ponašao.
Šta može da se uradi da se poboljša rad motora pod saugom na plinu?
Naime pri paljenju (hladan motor) ili kad je motor zagrejan na benzin saug radi normalno, znači diže broj obrtaja sa dizanjem ručice sauga.
Pri prebacivanju sa benzina na plin (ladan), ili paljenja na plin saug ne funkcioniše tj. motor se guši, bez sauga motor ima premali broj obrtaja dok se ne zagreje. Motor malo digne broj obtaja pri malom podizanju sauga (1/5,6) i ne guši se u leru, ali u vožnji se guši. Pri daljem dizanju sauga ( do 1/3) motor se guši na leru, a u vožnji hoće da se ugasi. Pri daljem dizanju neradi dobro uopšte.
Na radnoj temperaturi slično ponašanje na plinu, malo je bolje, a na benzinu je normalno.
Karburator je bušen (bez mešača), jednogrli, BRC uređaj.
Ugrađen je gas pre 1.5god, i od početka se slično ponašao.
Šta može da se uradi da se poboljša rad motora pod saugom na plinu?
Comment