Turska oprema za voznju na gas ALDESA stigla na nase trziste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Originally posted by redbaron
    Jako ne volim kada neko napamet kao jedan clan koji je ovde odgovorio u ovoj temi prica o necemu sto nema pojma.

    Iz koje si ti price ispao kad temu od 14 Juna dizes iz mrtvih, stala prodaja?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #32
      Ma jok. Cveta cvece u zimu. Ipak mislim da majstori moraju da budu malo odgovorni za to sto ugradjuju i bas zbog toga cenim majstore koji su na forumu jer nece da cuju ni za sta sto nije dobrog kvaliteta. Dzabe njima evropski certifikati kad na atestu garant NIJE BILO to isto sto se cesto prodaje na vanevropskim trzistima. Ne treba reci nista drugo nego da pojedini proizvodi jednostavno ne zadovoljavaju ni minimum sigurnosnih zahteva. O nekom daljem kvalitetu da ne govorimo. Ja ne bi rizikovao ni sa neodgovornim majstorima niti sa sumnjivom opremom ma kako ona bila jevtina. Pa vidite da i poznati kiksiraju povremeno sa pojedinim delovima sistema ali im ne kiksira nikada multiventil i deo pod pritiskom. Bas zanimljivo, jel da? Ipak se gasna instalacija sastoji iz nekoliko delova od kojih neki mogu da budu losiji (eventualno losije rade ili krace traju za te pare) ali neki nikako zbog sigurnosti. Ugradnja je po meni ISKLJUCIVO odgovornost majstora. Tacno, majstori nisu pravili opremu ali zato moraju da imaju oci da vide sta ne valja. Sad, sto neki vide samo pare, i to sitne, druga je prica. Nije potrebno da korisnik zna bilo sta o gasu mada on placa ugradnju. Dovoljno je da ima poverenja u svog majstora. Ne ocekujte da ce vam somovi na atestu odbiti losu opremu. Njih to ne zanima. Radi to par meseci sve kako treba. Uopste ne mislim na neku specificnu marku ali znam da za tako male pare nema NIGDE nista dobro da se kupi. Budite sigurnio da cak i ne tako dobri majstori odlicno znaju sta je dobro a sta ne pa opet rade sta VI trazite od njih za vas novac. Oni savesni vas samo otkace i jednostavno nemaju lose komponente u radnji koje bi ugradili.
      Naravno da je zdrava konkurencija pozeljna na trzistu a to majstori jedva cekaju ali ne po cenu kompromisa u osnovnim stvarima koje stvaraju ponekad opasne probleme. Sta je majstor zaradio ako mu se musterija vrati jos tri puta na reklamaciju? Pa jel to rad (vreme) ne kosta nista?
      Sta je Karic planirao? Da instalacija bude jevtina korisnicima ili da majstori zarade koju kintu vise ugradjujuci losu opremu?
      Da je on stvarno neko mudo predstavljao bi nekog krstenog proizvodjaca oborio cene ispod svih i CELO bi okruzenje vozilo na tu opremu a svaki majstor bi mogao da kaze amin na izbor. Da je tako bio bi raj na zemlji. Sto gore rece Ivan. Srbija je to. Srbija ili Turska isti qrac. Nije? Kad se masa ljudi promeni i promeni navike onda ce biti nesto drugo. Ovi nasi majstori nas uce da se menjamo ali koliko vidim nema bas masovnih rezultata. Da je tako ne bi smo ovde razglabali o nepotrebnim i skroz nelogicnim stvarima. Suvise je Srbiju uhvario pijacarski mentalitet. To smo nekada (stariji se secaju) gledali samo u Kovacevicevim reportazama "S kamerom kroz svet" iz nekih dalekih (cesto nesvrstanih) zemalja a sad je to nazalost posle mnogo godina postala stvarnost. Ako je to korak napred i 21. vek ....

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        Do sada sam presao 20000 km i nikakav problem nisam imao.
        i ? zar je trebalo ocekivati neki problem za tako malo prevezenih kilometara. pa i guma koja je potrosna roba izdrzi toliko
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        Working...
        X