pozdrav svima.
duze vreme se dvoumim oko stelovanja gasa na dvorlnom karburatoru. smatram da je svaki auto i motor prica za sebe,pa cu zato i postaviti neka pitanja vezana za moj auto.
dakle,askona 1.8 varajet II karburator,rucni saug. isparivac lovato i mikser na karburatoru,potrosnja 13-14l po gradu izmedju 2500 i 4000 o/min. na otvoreno potrosnja sidje i na 10l.
isparivac je montiran u desni kos auta,gleda u pravcu voznje. auto pali bez problema na gas u svim situacijama i godisnjim dobima.
interesuju me nekoliko stvari:
citao sam na forumu za stelovanje dvoglnog karburatora,prvo primarno grlo pa posle sekundarno grlo stim sto sekundarno grlo treba da bude vise zavijeno a primarno vise odvijeno na slavinici.
kod mene je obrnut slucaj,ili auto lepo ide sa vise odvrnutim sekundarnim grlom ili moraju da budu podjednako odvijena na slavinici za gas.
dali tako treba da bude,s obzirom da je promer grla varajet-a II 35/46?
dali u ovom slucaju treba da koristim slavinicu sa dva stelujuca srafa ili sa jednim stelujucim srafom koja se racva u dva creva,imajuci u vidu da na mikseru nisu fizicki odvojena dva grla,a da varajet iznad drugog grla ima klapnu koju otvara vakum iz motora?
i oko potrosnje...
trenutno je salvinica za gas namestena da su srafovi na jednakoj visini. sta se desava sa viskom gasa kada ne radi sekundarno grlo? sve odlazi u primarno grlo (ja tako shvatam)
dali to utice na potrosnju?
i dali je gore navedena potrosnja "normalna" s obziron na sve navedene detalje.
napominjem,da ako nastelijem gas po upustvu sa ovog foruma onda mi auto lose ide kada otvori drugo grlo,i javlja se mala knedla kada izmedju dva grla,na ravnom manje osetno,vise je primetno uzbrdo na manje obrtaje.
ovako kako je sada nastelovano,auto je zivahan pri dadavanju gasa i ubrzanjima preko 2000 o/min i nema knedli a kada se potopi do kraja papucica auto se ne davi
veliki pozdrav svima
duze vreme se dvoumim oko stelovanja gasa na dvorlnom karburatoru. smatram da je svaki auto i motor prica za sebe,pa cu zato i postaviti neka pitanja vezana za moj auto.
dakle,askona 1.8 varajet II karburator,rucni saug. isparivac lovato i mikser na karburatoru,potrosnja 13-14l po gradu izmedju 2500 i 4000 o/min. na otvoreno potrosnja sidje i na 10l.
isparivac je montiran u desni kos auta,gleda u pravcu voznje. auto pali bez problema na gas u svim situacijama i godisnjim dobima.
interesuju me nekoliko stvari:
citao sam na forumu za stelovanje dvoglnog karburatora,prvo primarno grlo pa posle sekundarno grlo stim sto sekundarno grlo treba da bude vise zavijeno a primarno vise odvijeno na slavinici.
kod mene je obrnut slucaj,ili auto lepo ide sa vise odvrnutim sekundarnim grlom ili moraju da budu podjednako odvijena na slavinici za gas.
dali tako treba da bude,s obzirom da je promer grla varajet-a II 35/46?
dali u ovom slucaju treba da koristim slavinicu sa dva stelujuca srafa ili sa jednim stelujucim srafom koja se racva u dva creva,imajuci u vidu da na mikseru nisu fizicki odvojena dva grla,a da varajet iznad drugog grla ima klapnu koju otvara vakum iz motora?
i oko potrosnje...
trenutno je salvinica za gas namestena da su srafovi na jednakoj visini. sta se desava sa viskom gasa kada ne radi sekundarno grlo? sve odlazi u primarno grlo (ja tako shvatam)
dali to utice na potrosnju?
i dali je gore navedena potrosnja "normalna" s obziron na sve navedene detalje.
napominjem,da ako nastelijem gas po upustvu sa ovog foruma onda mi auto lose ide kada otvori drugo grlo,i javlja se mala knedla kada izmedju dva grla,na ravnom manje osetno,vise je primetno uzbrdo na manje obrtaje.
ovako kako je sada nastelovano,auto je zivahan pri dadavanju gasa i ubrzanjima preko 2000 o/min i nema knedli a kada se potopi do kraja papucica auto se ne davi
veliki pozdrav svima
Comment