turbo + LPG = drag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    turbo + LPG = drag

    cackajuci po nekim poljskim stranama o drag-racingu naletio sam na hondu civic 1.5 vtec sa ugradjenim turbo-om koja se trka na LPG! iz onoga sto sam procitao koriste LPG kao gorivo zbog visoke oktanske vrijednosti, a pri tome niske cijene. navodno, pri upotrebi LPG nisu morali da smanjuju kompresiju jer nema rizika od samodetonacija a auto bolje vuce od nizih obrtaja (nema turbo rupe). moze li ko da mi malo objasni ovu situaciju i koliko je ovakva instalacija zahtjevna?
    inace, u pitanju je jedan od najbrzih auta u klasi MINI+ (do 1550ccm sa mogucnoscu nadpunjenja ili azot suboksida) - ET na 1/4 oko 14s
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #2
    Znas kako, drugar iz ZR-a ima Alfu 164 V6 Turbo koja ide bolje na plin nego na benzin, verovatno da ima neke veze.
    Kod njega je primenjen neki specijalni sistem ugradnje, ne znam sta ali znajuci njegovog caleta sigurno je neko cudo.

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #3
      specijalni sistem ugradnje
      Sekvencijalni

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Oktanska vrednost LPG-a je oko 104, pa je samim tim tachno da je rizik od samodetoniranja minimalan. Upotrebom sekvencijalnih sistema ubrizgavanja gasa, je vrlo lako promeniti mapu ubrizgavanja, pa samim tim je vrlo lako dobiti odlichne performanse.
        Za DRAG nije bitna potroshnja pa se vreme otvaranja plinskih brizgacha poveca (samim tim i kolichina goriva) i eto boljih performansi nego na benzin.
        Za LPG je normalno da bolje "vuche" na manjim obrtajim, ali turbo rupa postoji, dodushe vidno smanjena.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • -Vedran-
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 3255
          • Beograd

          #5
          Evo primer moj auto...bolje vuce na nizim obrtajima i to osetno na gas.Sad ga saltam opusteno na 2500-3000 rpm i lepo primi sledecu brzinu,dok na beznin je skroz drugacija prica.
          Power of dreams !!!

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            Znaci povecao se obrtni moment kod Honde

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #7
              Ne, nego se kriva obrtnog momenta premestila na nize obrtaje
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                kriva obrtnog momenta
                maximalna vrednost
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #9
                  To sam i mislio al sam nesto pospan ceo dan, pa...
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Hehe.. SAABo, opet ti i tviji potpisi

                    E, danas sam jednom tipu pomerio sve sto je dosada znao.
                    Nagazio MC ispred mene i dize do 180, pratim ga, na 220 ulazim u 5 i izbacim se u desnu traku, adios

                    Bjanka je sedela samnom, upisala se od smeha, kaze da je videla tipu ochi kroz kazigu

                    Dobro, malo sam varao, novi TuRbo na mashini
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by Wiz
                      povecao se obrtni moment kod Honde
                      Pa ja sam cuo da se obrtni moment poveca za 12% i spusti na nize obrtaje...
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #12
                        Samo vi cekajte, pa kad budem imao u potpisu SAABa sa dva-tri aero znaka
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          #13
                          Dzabe ti kad ce i dalje vaziti tvoj potpis!
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          Working...
                          X