Pozdrav!
Ja imam obican venturi na autu i sve to radi, ali problem je na drugom mestu. Hteo bih da malo menjam delove pa bih umesto dual-point ubrizgavanja namestio multi-point na moj motor. Uz njega se menja i kompjuter da bi sve radilo kako treba. Na taj nacin bih dobio dvadesetak koja, ali na benzin.
Mene zanima, sta se u tom slucaju desava sa gasom. Posto moj sistem za plin ne saradjuje sa kompjuterom niti ima svoj, da li to znaci da kad vozim na plin, snaga ce mi biti kao da nisam ni menjao sistem ubrizgavanja,?
Nadam se da sam dobro objasnio...
Ja imam obican venturi na autu i sve to radi, ali problem je na drugom mestu. Hteo bih da malo menjam delove pa bih umesto dual-point ubrizgavanja namestio multi-point na moj motor. Uz njega se menja i kompjuter da bi sve radilo kako treba. Na taj nacin bih dobio dvadesetak koja, ali na benzin.
Mene zanima, sta se u tom slucaju desava sa gasom. Posto moj sistem za plin ne saradjuje sa kompjuterom niti ima svoj, da li to znaci da kad vozim na plin, snaga ce mi biti kao da nisam ni menjao sistem ubrizgavanja,?
Nadam se da sam dobro objasnio...
Comment