DVOGRLI WEBER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mfengineer
    CBC Veteran
    • 24.06.2005
    • 145
    • Novi Beograd
    • Mazda 626 i-V6 2.5

    DVOGRLI WEBER

    Moguce da je pitanje bilo, ali.

    Na dvogrlom karbu stavljen je mixer/rasplinjac.
    Gas se dovodi na oba grla ... gde ide onaj plin na drugom grlu kada je ono zatvoreno?
    Desava mi se da kroz celu voznju ne predjem 2/3 gasa (drugo grlo sve vreme zatvoreno) ... gde ode onaj plin ???
    I desava se da se motor prilikom rada na ler-u svremena na vreme "strese" (nemiran rad) (ali to se NE desava na benzin)
    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Najjednostavniej receno, plin ne ide sam u motor vec ga motor u****va. Ako drugo grlo nije otvoreno, nista nece u****ti plin iz dela rasprsivaca za to grlo.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • mfengineer
      CBC Veteran
      • 24.06.2005
      • 145
      • Novi Beograd
      • Mazda 626 i-V6 2.5

      #3
      Primetio sam da kad auto izadje iz servisa sraf na grlu, koje se kasnije otvara, je malo vise zatvoren u odnosu na prvo grlo. Zasto , i za koliko je zatvoren u odnosu na prvo grlo, kako se steluje ?

      I jos jedno pitanje, ali za jednogrli karb. sraf na ventilu stoji kako stoji na leru. Krenem da zavijam sraf motor se ugasi, krenem da odvijam sraf motor se ugasi, samo u tom odredjenom polozaju radi kako treba na leru.
      Na drugim kolima to nije bio slucaj.

      Gde moze da se sazna kako se steluje taj je..ni ler-gas.
      U uputstvu uredjaja pise:
      " Nateraj masinu na 3500 rpm, mrdaj onaj sraf dok nedobijes vrednosti CO oko 0,6% - 0,7% na izduvu - za kola bez katalizatora"
      Jedino da stavim auspuh u du.e pa da merim....
      MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Originally posted by mfengineer
        I jos jedno pitanje, ali za jednogrli karb. sraf na ventilu stoji kako stoji na leru. Krenem da zavijam sraf motor se ugasi, krenem da odvijam sraf motor se ugasi, samo u tom odredjenom polozaju radi kako treba na leru.
        Na drugim kolima to nije bio slucaj.
        Na drugim kolima nešto nije bilo uredu, taj šraf treba tako da se ponaša, odvrtanje i zvrtanje na neku stranu treba da ugasi motor. Ako misliš na šraf koji je na isparivaču. Ako misliš na onaj dovodni šraf na crevu do karburatora, onda je verovatno u pitanju Jugo ili Stojadin.... Prevelik je kapacitet isparivača i zaguši se ako se odvrne malo više pogotovo ako ima diznu a ne mikser.

        Gde moze da se sazna kako se steluje taj je..ni ler-gas.
        U uputstvu uredjaja pise:
        " Nateraj masinu na 3500 rpm, mrdaj onaj sraf dok nedobijes vrednosti CO oko 0,6% - 0,7% na izduvu - za kola bez katalizatora"
        Jedino da stavim auspuh u du.e pa da merim....
        U principu, digneš na tih 3000... obrtaja i zavrćeš glavni šraf dok ne počne da se guši pomalo, onda ga odvrneš za pola kruga ili malo više, u zavisnosti od motora. Zatim namestiš ler na isparivaču. To je princip, ostalo su nijanse iz prakse.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • mfengineer
          CBC Veteran
          • 24.06.2005
          • 145
          • Novi Beograd
          • Mazda 626 i-V6 2.5

          #5
          Da li postoji mogucnost, da se izbusi samo prvo grlo i ono da dobija plin, "ekonomicna voznja" , a kad hocemo da se izivljavamo tu je uvek benzin.
          Ovo pitam zato sto jedan tvrdi da je to odradio na Z-128, a po mojoj logici kada se otvori drugo vuce samo vazduh i osiromasuje smesu .. ??

          MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Postoji mogućnost ali taj auto je sakat na gas, to jest neće ići kako treba.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            Working...
            X