u pitanju je astra f 16,uredjaj lovato monopoint,a problem sledeći-ne uvek ali posle stelovanja plinskog uredjaja dogodi se ali ne stalno da kada je hladan motor a pre samog zaustavljanja npr na semaforu cim se pritisne kvačilo auto se ugasi,ponovo upali ali malo duze verglanje i posle je sve u redu,sta ciniti da li cackati ponovo stelovati ili nesto trece hvala unapred
posle stelovanja,problem
Collapse
X
-
Re: posle stelovanja,problem
da ti nije usis okrenut ka napred ?
inace, posto se uredjaj steluje na toplom motoru, kad je hladan onda sipa malo vise, jos ako su membrane starije/krte onda je to to...
sad, ako se pitas zasto pre stelovanja toga nije bilo, verovatno je nastelovan bio malo siromasnije, pa nije sipao toliko kad je hladan..
ovo sve pod uslovom da je uredjaj sad dobro nastelovan.
znaci ili malo vise grej na benz, ili se navikni na tohttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
-
-
Re: posle stelovanja,problem
u potpunosti si u pravu,prilikom samog stelovanja majstor je zakljucio da je premalo plina zato je imao u leru sitne detonacije a te sitne detonacije su i bile razlog odlaska kod istog,uredjaj je na autu 25000 do sada nije bilo problema,jedan moj prijatelj mehaničar mi je predložio da malo otvorim sraf za stelovanje lera jedno pola kruga,kaze nece mu smetati i nece uticati na potrosnju sad jel ispravno to uraditi!
Comment
-
-
Re: posle stelovanja,problem
Nije, taj šraf se namešta da bude najveći ler po obrtajima, ne onako da se odvrne ili zavrne pola kruga. prvo se namesti snaga na slavini na crevu pa onda ler ... Onda se onaj mesingani šraf odvrće ili zavrće da se kod puštanja gasa obrtaji polako spuštaju, zatim se opet proveri ler i tako par puta u krug, onda je dobro...
Comment
-
-
Re: posle stelovanja,problem
Moj problem sa Mazdom 323F 1.6 injection, uredjaj je lovato elektronac---->
Mislim da je isti kao ovaj sa slike:
Originally posted by Dora...Onda se onaj mesingani šraf odvrće ili zavrće da se kod puštanja gasa obrtaji polako spuštaju, zatim se opet proveri ler i tako par puta u krug, onda je dobro...
Ja imam sličan problem stim što se meni ne gasi dok je hladan, ali jako loše radi, kao na tri klipa, i tako sve dok se ne postigne radna temperatura. Imam osećaj da dok bukvalno u jedan stepen ne postigne radnu temperaturu, auto neće lepo da radi na leru.
Pitanje 1) Da li to može da ima veze sa hladnim/toplim vazduhom na usisu(nisam siguran kako to funkcionise?) i da li da mu sankcionisem topao vazduh?
Pitanje 2) Danas sam hteo da ispustim ulje iz isparivača(preko šrafa pod brojem 3. na slici) i nije izašlo ništa, auto je bio ugrejan na radnu temperaturu i samo je u ovom šrafu bilo jako dosta neke gareži koju sam očistio iz udubljenja. Da li sam trebao prvo da popustim onaj gornji šraf(broj 1.) pa onda da odvrćem ovaj donji, negde je to neko napisao da treba a ja nisam siguran da li je taj postupak ispravan, i zanima me čemu uopšte služi taj šraf?
Comment
-
-
Re: posle stelovanja,problem
Da, mislio sma na šraf broj jedan.
Moguće da ti je uključena klapna za toplo-hladno, moraš je fiksirati na hladno.
Često zapekne ta garež pa zapuši rupu i ne curi iništa i ako ima. Treba pročačkati ali pažljivo da ne bi provalio membranu. Nekad stvarno i nema ulja...
Comment
-
Comment