Kao sto se moze zakljuciti iz teme, problem koji sam imao aprila meseca sa lamda sondom koji sam opisao pod temom K&N filter i gas, ponovo mi se javio. Tada sam sondu promenio i drugi put, a sada se nakon par meseci i par hiljada predjenih kilometara, check engine lampica ponovo upalila i majstor kaze - ponovo lamda sonda - PO TRECI PUT ZA MANJE OD DVE GODINE! Sta da radim, vise mi nista nije jasno.
Da li da vratim OEM filter za vazduh, posto se na dijagnostici ocitava dosta veci protok vazduha zbog K&N filtera, pa to mozda steti sondi?
Dora kaze da plin ne sme da skodi sondi,ali taj problem sa ranijom voznjom na benzin nisam imao, mozda mi je neispravna plinska instalacija, mada problema u njenom radu nikad nisam imao?
А mozda imam problema i sa samom elektronikom automobila, cim mi se stalno javlja isti problem. Majstor kaze da je kod mene jedinstveni slucaj.
Inace auto je jugo, a motor je pezo 1.1. sa plasticnom usisnom granom, pliski uredjaj Logas sa (sekvencijalnim) ubrizgavanjem. Unapred hvala na pomoci i predlozima, jer su stvari prevrsile svaku meru...
Da li da vratim OEM filter za vazduh, posto se na dijagnostici ocitava dosta veci protok vazduha zbog K&N filtera, pa to mozda steti sondi?
Dora kaze da plin ne sme da skodi sondi,ali taj problem sa ranijom voznjom na benzin nisam imao, mozda mi je neispravna plinska instalacija, mada problema u njenom radu nikad nisam imao?
А mozda imam problema i sa samom elektronikom automobila, cim mi se stalno javlja isti problem. Majstor kaze da je kod mene jedinstveni slucaj.
Inace auto je jugo, a motor je pezo 1.1. sa plasticnom usisnom granom, pliski uredjaj Logas sa (sekvencijalnim) ubrizgavanjem. Unapred hvala na pomoci i predlozima, jer su stvari prevrsile svaku meru...
Comment