Atest za plin.MUKA MI JE!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #61
    Originally posted by Daka
    Originally posted by Dora
    U Subotici je atest koštao 300 dinara i ukinut je, u SUP-u je uput koštao 80 dinara sad je 1080 dinara, ili je inflacija tolika ili je nekom zinulo ****.
    DORA za koje vreme ti pricas u vezi ovog atesta sto si naveo(to nije bilo skoro),ja kad sam radio pre 2 godine zakazivali smo u NAFTAGASU i dolazio je neki tip iz NS-a danam spojeve namaze sapunicom i gotovo za neki 5000-6000 din?
    Priča se o vremenu od pre 3 do 4 godina kad je nekom zasmetalo što idu ljudi u Suboticu da rade atest jer su mogli da za razliku u ceni obave mini šoping na buvljaku. Tada još nisam znao da mašinci uzimaju lavovski deo od svote za sebe a minimalni deo ide fakultetu. Nije čudo da se jede što im AMS otima mušterije I Zrenjanin je ukinut jer je bio jeftin, doduše 600 dinara.
    Oba mesta su ukinuta navodno zbog lošeg pregleda.
    Pregled u subotici je radjen baš onako kako treba i trajao je bar pola sata. Na mašincu je trajao onako oko 4 minuta i sastojaose od čančića sa penom i nanošenjem iste na 5 mesta gde su bakarni spojevi. Tako rade i dan danas.
    Išlo se čak toliko daleko da su retroaktivno ukinuli ljudima ateste izdate pre par meseci pa su naterani da ih rade ponovo, ka o da su ljudi krivi što država nije pregledala atestaše na vreme.
    Normalno u pitanju je bio novac i podela kolača.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dragan
      CBC Veteran
      • 18.09.2005
      • 184
      • U blizini Novog Sada

      #62
      Dragan je napisao:
      Citat:
      Oni ?to valjaju bofl i na crno nisu za to da se radi kako treba jer nema zarade.

      Doro, zasto mislis da oni koji rade na crno nisu za to da se radi kako treba.A zarada je relativna stvar.Za prevaranta je svaka zarada mala, pa radio on na crno ili u legalnom servisu.

      Na crno sam mislio one ?to prodaju na crno, dakle pijaca i bez poreza.
      Ali kad ve? pita?. Ja moram kupiti preko ra?una jer moram izdati ra?un, oni ?t orade na crno neizdaju ra?un i ne pla?aju porez. prema tome ?ine nelojalnu konkurenciju jer automatski mogu da smanje cenu za tro?kove, time postaju konkurentniji pa teraju i druge da to isto rade. Ako i dalje ?ele da rade sa zaradom moraju smanjiti tro?kove ili ?e se morati odre?i dela zarade.
      Stoga mi "na crno" i "se radi kako treba" ne ide nikako u jednoj re?enici.
      Svi imaju ?tetu, posredno ili neposredno.

      Doro, u kojoj prodavnici Narandzic nabavlja one Turske emmegas multiventile?Da li izdaje fiskalni racun. A to je legalni servis.
      Eno oni tvoji "ljubimci"iz Temerinske rade zastavu za 160-170 evra, (zavisi da li je gazdarica tu)Voltran, isto legalni servis.Sad oni kao doprinose ovoj drzavi vise nego ja, koji kupujem uredjaje u Eurogasu ili kod Stanisica.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Originally posted by Dragan
        Doro, u kojoj prodavnici Narandzic nabavlja one Turske emmegas multiventile?Da li izdaje fiskalni racun. A to je legalni servis.
        Eno oni tvoji "ljubimci"iz Temerinske rade zastavu za 160-170 evra, (zavisi da li je gazdarica tu)Voltran, isto legalni servis.Sad oni kao doprinose ovoj drzavi vise nego ja, koji kupujem uredjaje u Eurogasu ili kod Stanisica.
        Pa eto vidiš, Zoran je pitao čemu atest ili licenca ti si idao odgovor. Da ljudi ne bi bili prevareni i da ja ne bi pogadjao u pasulj koji je crn dobar a koji loš
        To bi normalno koštalo malo više te iste tada neprevarene ljude ali ebiga svi oćete Skiline, BMWejce, Sabove i ostale mućkalice bubrega a to košta...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #64
          nisam ja pitao zasto atest,zasto licenca....
          tako sam se samo izrazio.
          Atest po meni treba da postoji ,ali mnogo jeftiniji da bude.i svi bi atestirali.ili bar 95 posto ljudi..pa bi onda oni koji ma je lose ugradjeno bili vraceni...a oni koji su im ugradili bi imali dodatni posao da prepravljaju pa bi se naucili ili bi batalili.
          I meni frizer moze da odsece uvo kad odem da se shisam, ali jos niko nije uveo licencu za frizera )
          Slazem se da rad "na crno" je nelojalna konkurencija i da je treba ugusiti.
          ali ni "elitisticki" pristup mi se nesvidja sa licencama i tako to.
          mora se dati prilika ljudima da mogu da "otpocinju" poslove,zanimanje i biznise.
          a ne zatvarati citave struke i zanimanja u zatvorene "klubove" u koje nije dozvoljen pristup bez odobrenja predsednika i clanova kluba.
          mnogi ljudi u danasnja vremena ostaju bez posla i ako im se zatvore svi pravci i putevi u zivotu ,ostaje im samo da odu u cosak i crknu ili da navuku zensku carapu na glavu.....
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #65
            Licenca mora da se uvede, da taj frizer koji je odsekao par usiju, ne bi za 15 dana poceo da ugradjuje gas i napravio da nekome fali mnogo vise od jednog uveta.

            A kada se tatkvo s-ranje napravi, licenca se automatski gubi i takav covek vise nema pravo da ugradjuje gas.

            mora se dati prilika ljudima da mogu da "otpocinju" poslove,zanimanje i biznise.
            a ne zatvarati citave struke i zanimanja u zatvorene "klubove" u koje nije dozvoljen pristup bez odobrenja predsednika i clanova kluba.
            Nije to bas tako. Licencu dobijaju svi oni koji prodju odredjeni ispit. Tako bi npr., kod mene u servisu licencu dobili svi zaposleni, kojima niko ne brani da jednog dana odu i zapocnu svoj posao.
            Ali se isto tako zna da ako je PERA PERIC, zaposlen TU I TU , ugradio gas u AUTO, koji se zbog nepravilno ugradjene gasne instalacije pokvario, direktno odgovoran i biva propisano kaznjen ili mu se oduzima licenca.

            E, onda se ne bi desavalo da imamo teme poput "losih primera ugradnje" i sve bi mnogo bolje funkcionisalo.

            Isto to vazi i za frizere i za hirurge, kao i za bilo koju drugu delatnost.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Dragan
              CBC Veteran
              • 18.09.2005
              • 184
              • U blizini Novog Sada

              #66
              Zoranbg je u pravu.Atest bi trebao da bude mnogo jeftiniji nego sto je sad.Pogotovo onaj uput od sup-a.Veci biznis je atestiranje nego sama ugradnja.A i same ustanove koje vrse atestiranje su dosta tolerantne da ne bi dosle na los glas(po strogosti) i izgubile potencijalne musterije, a samim tim i slatke pare.

              Comment

              • djurdjija
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2006
                • 365
                • Prokuplje

                #67
                Ocigledno je da je u nasoj zemlji sve pobrkano i ide kontra.Zasto atestirati ako servis ima licencu za ugradnju.Lepo nek se napravi neka komisija koja ce izdavati licence,dobijes licencu i nema atesta,nema da se ceka u redu za atest,nema visokih cena atesta.
                A drzava da je pametna kao sto nije trebala bi da automatski sve delove koji se ugradjujuju u instalaciju za auto-gas oslobodi pdv-a.Pa ljudi em se ne trosibenzin em se kunemo u ekologiju,a kod tng-a nema stetnih isparenja kao u benzinu.
                Kako nemaju gde da jos nahvataju pare nece me cuditi i da uvedu pri registraciji neki namet na onog ko ima tng u kolima.

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #68
                  Originally posted by djurdjija
                  A drzava da je pametna kao sto nije trebala bi da automatski sve delove koji se ugradjujuju u instalaciju za auto-gas oslobodi pdv-a.Pa ljudi em se ne trosibenzin em se kunemo u ekologiju,a kod tng-a nema stetnih isparenja kao u benzinu.
                  komentar nase drzave i funkcionisanje!:

                  NETROSIS BENZIN!!! pa moj bato odracu te na gasu! je ti znas kolike su takse na bezin! pa ti neces da das nasoj drzavi pare! kako mi da podelimo penzije! oces gas! e pa ovaj put sam te cuo za ukidanje pdv-a a sada cu da ti uvedem i taksu sto ulazis u auto pa makar ga nevozio, i sto imas prozor, i muziku, cek cek i sto dises

                  e to ti je sistem nase drzave! mada znas to vec bolje od mene!

                  Zasto nedaju ateste! pa jednostavno ! ako gresim ispravite me! ako se u srbiji ovolika kolika je ugradi godisnje recimo 20000 gas uredjaja pa to lepo puta 4000 (neznam tacno koliko je ) ali neka bude 3000 dinara za atest to je 60.000.000.00 dinara ili ti 676.500.00? (mnogo kume) sto bi ona dala da radi atest neki (bez ljutnje) ivan , dora,ada nebitno je! ko su oni da nama uzimaju pare! e to se zove monopol! i jos gore! neko drugi odradi sve a ti 0.2dl tasa naplatis 3000 din! pa ti vidi!
                  Pitanje je vremena kada ce i to dozvoliti, ali to se nece deiti dok ih neko iz evropske unije ne pritisne!!!!
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #69
                    Cim su pare velike, a bara je mala krokodili se grizu (il tako nekako). Lakse je atestirati napravljeno vozilo (samogradnja) nego atestirati plin. Razlog je jednostavan mnogo malo automobila se prabv u samogradnji...
                    Sto bi se klali medjusobno oko par ljudi godisnje kad je plin i atest mnogo isplativiji...
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      Kako nemaju gde da jos nahvataju pare nece me cuditi i da uvedu pri registraciji neki namet na onog ko ima tng u kolima.

                      juce sam se prosvetlio koliko duboko seze masta za inovacije drzavne birokratije.
                      sleduje redovno produzavanje registracije, tehnicki bez zamerki i sok na MUPovom salteru.

                      salterusa je toliko pomno pregledala zapisnik sa tehnickog da je pronasla da se opis boje vozila u papiru sa tehnickog ne slaze sa opisom boje u saobracajnoj. razlika je u nazivu plave boje, broj za oznaku boje je isti (99).

                      i tako, veoma mudro, utvrdi da je promenjena boja vozila ( sto je glupost jer je boja jos uvek fabricka i nije se menjala godinama) pa da uradim novi tehnicki, nove takse, novu saobracajnu dozvolu, administrativne takse itd...

                      kazem, to jest pokusam da objasnim da je boja jedna te ista i nije bitno jer je oznaka(broj 99) isti.

                      e tu dozivim kolaps toplerancije i strpljenja jer...

                      MUP je interno izmenio oznake-nazive boja prema broju boje i sada je to pomesano, odnosno postojece saobracajen dozvole (po njima) su nevazece i treba da se menjaju. (trosak odnekoliko hiljada dinara extra)

                      kazem joj da to nema nikakve veze sa mnom, ta njihova interna promena ne moze retroaktvino po svim zakonima i po najobiocnjoj logici da se primeni na vec izdate (odavno) dozvole i odavno ofarbana vozila..

                      tek, da ne gubim zivce sa budalom ( i vreme na gluposti) uzmem nazad papire posto nema teorije da se urazumi i lupi pecat za produzenje.

                      ici cu u drugi MUP da proverim da li je to univerzalno uputstvo ili su samo "pametni" u doticnoj ispostavi MUPa.

                      izgleda mi kao povratak vremeplovom u proslost, opet maltretman gradjana za izmisljene ******stine.

                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • @lix
                        CBC Senator XXL
                        • 17.12.2004
                        • 875
                        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                        #71
                        Grozno. Meni se nije desilo da na salteru iz prve zavrsim posao. Nikad. Ipak moram da kazem da sam u januaru doziveo prijatno iznenadjenje. Otisao na salter (MUP Pancevo, registracija vozila) i tu sluzbenica vidi da nedostaje uplatnica za eko taksu. Ja prebledim i pitam: kkkoliko (mucajuci). Ona pogleda u citap i kaze: - 400.
                        Super, pomislim, sad samo jos da nadjem saletr gde to mogu da uplatim, a oni mi kaze: -Pa mozete kod nas. Milena!
                        I ja platim i zavrsim posao za 5minuta

                        Da li da napomenem da mi se ovakvo nesto vise nikad nije desilo?
                        Što više za što manje

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          danas odem u drugi MUP, 2 saltera potpuno prazni. dam jedne te iste potpuno identicne papire, i sve gotovo za manje od 5 minuta bez ikakve primedbe. niti boja niti bilo sta nije problematicno.

                          a ista drzava, isti zakoni i isti sluzbenici i procedura svuda ista- na papiru (samo).

                          do sada zadnje 3 godine sam posao registracije zavrsavao ne duze od 10tak minuta, samo jednom posetom salteru pa mi je jucerasnje zamajavanje bilo sokantno razlicitio iskustvo ( a tek objasnjenje, nadam se da je samo provokacija jednog sluzbenika).
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Veseli
                            CBC Veteran
                            • 23.09.2005
                            • 107
                            • Vreoci

                            #73
                            Mora se na sve načine izvršiti pritisak na državu da zakonski reguliše upotrebu auto gasa. Pritom smatram da je ovo do sada totalno bezzakonsko terorisanje vlasnika automobila sa gasom. Za sve drugo se naprave pametni pa uvode evropske propise, jedino za auto gas neće jer bi morali da daju subvencije za ugradnju, kao što je to normalno u Britaniji i još nekim članicama EU. A oni još i uveli namete i zabranili uvoz automobila sa ugrađenim uređajem!?. Kada bi se to regulisalo, znalo bi se ko ugrađuje uređaje. Onda ne bi bilo problema, jer bi se subvencije odobravale samo za ovlašćene servise, pa ne bi ni bilo potrebe za atestom. Uz to, država bi morala da kontroliše cenu gasa, pa ni tu ne bi više bilo divljeg menjanja cena. Za nešto više od tri godine cena gasa je skočila skoro 2 puta!!! Ja predlažem da se napravi protest sa blokiranjem ulica u Beogradu.

                            Comment

                            • supercow
                              CBC Član
                              • 14.08.2006
                              • 98
                              • Zarkovo - BG.

                              #74
                              Podrzavam predhodnika . Iako mi je sam sistem blokiranja ulica prilicno odvratan izgleda da je to jedino resenje.
                              Inace me zivo zanima na sta ta eko taksa ide, na sta se ona ulaze ? Nema nigde informacija da drzava ulaze u neku ekolosku zastititu koja je vezana za aero zagadjivanje od strane vozila. To je ipak harac od min. 5mil. eura godisnje a informacije gde su pare ulozene ne postoji .Znaci klasika kao sto je neko naveo "bunarenje".
                              STOP !!! Akcizama na gorivo i RTS pretplati !!! Podrzite grupu na http://www.facebook.com/group.php?v=...d=238507471828

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #75
                                Ako pri?ate o ceni atestiranja uredjaja, državi ide onih 1000+dinara koje uzmu panduri, gde to ide ta?no ne znam.
                                Ostatak od 3600 dinara uzme atest ku?a, gde to ide ne znam
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X