Dakle, znam da se na turbo motorima u kombinaciji s plinom ugrađuje ili sekvencijalni sistem ili neki posebni isparivač i dizne ako je rijeć o vakuumskom sistemu.
Onda mi je na pamet pao Renault 5 Turbo Gordini prve verzije koji je drukao smjesu odnosno turbo je izvlačio smjesu iz karburatora i "drukao" je u motor, problem je bio što se benzin znao kondenzirati u usisnim granama pa da auto juri i kad pustite gas.
Sad, kad bi se isti princip primjenio na LPG pretpostavljam da ne bi dolazilo do kondenziranja LPG-a jer je on u plinovitom stanju, ali da li oko toga možda ima neki drugi problem?
Onda mi je na pamet pao Renault 5 Turbo Gordini prve verzije koji je drukao smjesu odnosno turbo je izvlačio smjesu iz karburatora i "drukao" je u motor, problem je bio što se benzin znao kondenzirati u usisnim granama pa da auto juri i kad pustite gas.
Sad, kad bi se isti princip primjenio na LPG pretpostavljam da ne bi dolazilo do kondenziranja LPG-a jer je on u plinovitom stanju, ali da li oko toga možda ima neki drugi problem?
Comment