Malo filozofiram LPG i turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sira
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2004
    • 322
    • Split

    Malo filozofiram LPG i turbo

    Dakle, znam da se na turbo motorima u kombinaciji s plinom ugrađuje ili sekvencijalni sistem ili neki posebni isparivač i dizne ako je rijeć o vakuumskom sistemu.
    Onda mi je na pamet pao Renault 5 Turbo Gordini prve verzije koji je drukao smjesu odnosno turbo je izvlačio smjesu iz karburatora i "drukao" je u motor, problem je bio što se benzin znao kondenzirati u usisnim granama pa da auto juri i kad pustite gas.
    Sad, kad bi se isti princip primjenio na LPG pretpostavljam da ne bi dolazilo do kondenziranja LPG-a jer je on u plinovitom stanju, ali da li oko toga možda ima neki drugi problem?
    http://forums.cjb.net/alfa75.html
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Već je pisano na sličnu temu oko toga pa pogledaj a verujem da jesi već.
    Generalni problem oko turba i gasa je detonacija, sve ostalo je isto kao i kod motora bez turba. Ne znam kakva je ta grana ali priliko rada u "turbo" režimu isto tako može doći do zasićenja smeše u tom delu jer treba mnogo više gasa i onda se ne gleda na potrošnju, pretpostavljam da je to razlog i za višak benzina. Isto tako pretpostavljam da bi se gas znatno pre potrošio od benzina pa bi efekat produženja rada na motoru bio kratak ali nemam takva iskustva da bi ti sigurno rekao.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sira
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2004
      • 322
      • Split

      #3
      Ma to ja ovako više retorički, ali u teoriji bi trebalo radit?!?!?!?!
      http://forums.cjb.net/alfa75.html

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Konverzija na gas podrazumeva da se u odredjenom trenutku zameni vrsta goriva i ništa više. Sve ostalo motor i dalje obavlja sam, kao paljenje, regulacija lera i sl... Dakle, terijski nema problema ali u praksi uvek ima poneki problem koji se da ili ne da rešiti. Mislim, uvek se da rešiti samo je pitanje, znanja, novaca i volje, tim redom...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Temperatura na kompresorskom delu TuRba je do 180 C stepeni..

          Kako se to svidja gasu?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sira
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2004
            • 322
            • Split

            #6
            Ne znam zato i pitam, pretpostavljam da mu se baš i ne sviđa

            kod kompresora nisu tako velike izlazne temperature pa u tom slučaju možda bi i ferceralo????
            http://forums.cjb.net/alfa75.html

            Comment

            Working...
            X