razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

    Sve nas zanima princip rada pa mozes i ovde da nam objasnis...

    Trosi oko 6l pri penzionerskoj voznji (90km/h, otvoren put), a ugradu oko 9l (moje ludacke voznje). Mada sve ovo zavisi od toga da li se razbusuju dizne, kako se setuju parametri...
    Takodje mene licno zanima uticaj razbusivanja ili ne razbuzivanja mlaznica na potrosnju pri ludackoj voznji....tj. voleo bih da saznam kada da ne razbusujem mlaznice, ili treba da razbusim dizne.?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

      E da, i mene jako ali jako zanima....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • VLADA-TD
        CBC Početnik
        • 16.11.2009
        • 2
        • Bgd

        #18
        Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

        interesantno,moderator i nadzornik "skacu"na los izbor reci i malo pokusaja da se nesto kaze a da nije maliciozno i tendeciozno kao "jel su
        dizne il' mlaznice" i zajedljivo i "mene bas zanima"Uz svo postovanje,al nisam mogao al' da ne primetim ovo.Moj prvi post vama .Pozz kolegama.

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          #19
          Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

          Postovane plinadzije, posto sam ja po profesiji sofveras, odnoso radim na komputerima, a u okrivu ovog segmenta imam strucno lice, pozvao sam ga da se registruje na forum, a po njegovim recima on ce vam rado objasniti kako te stvari funkcionisu, samo da mu odobrite nalog
          U iscekivanju njegovog odgovora!
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

            Originally posted by VLADA-TD
            interesantno,moderator i nadzornik "skacu"na los izbor reci i malo pokusaja da se nesto kaze a da nije maliciozno i tendeciozno kao "jel su
            dizne il' mlaznice" i zajedljivo i "mene bas zanima"Uz svo postovanje,al nisam mogao al' da ne primetim ovo.Moj prvi post vama .Pozz kolegama.
            Uopšte niej u pitanju da li su mlaznice ili diznice nego šta je napisao... Bar što se mene tiče..

            Ja ću vrlo rado obrazložiti moj stav i zašto sam to pitao a od ishoda obrazloženja zavisi odluka da li će biti banana ili nešto drugo...

            I to posle mogu da obrazložim (odluku).

            Prvi deo obrazloženja je dao sam autor sa "rekao mi drugar" a ako ćeš da ti objasniom pitaj na PP. Drugar odgovara na PP?
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • stefanves
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2006
              • 1351
              • BG

              #21
              Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

              Originally posted by Dora

              Prvi deo obrazloženja je dao sam autor sa "rekao mi drugar" a ako ćeš da ti objasniom pitaj na PP. Drugar odgovara na PP?
              1. Drugara pominjao nisam, i kontekst u kom ti koristis rec drugar, u ovom trenutku nije prigodan.
              2. Ko je pomenuo PP?
              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
              Konacno i ja imam auto :-)

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                Ok onda čekam da objasniš kako to treba da se radi i kako to funkcioniše, rekao si stručno lice, sad čitam poruku. Nisam ništa loše mislio sa reč drugar tako da to nema veze a PP sam spomenuo zbog onog "javi se" pošto nemaš telefon u poruci pa pretpostavljam da ne očekuješ da se dere sa prozora ili da udara u banderu kao tam tam...

                To nije poenta pimedbe a ni cilj mog pitanja.

                PoJenta je da ja ne znam da namestim da taj auto troši 6 litara plina pa me zanima kako se to radi. Nisi dužan da objašnjavaš poslovne tajne ili bilo kakve, sve je na dobrovoljnoj bazi na ovom forumu ali ako spomeneš da znaš baš veliku tajnu onda moraš da je objasniš ili si trebao da ćutiš. Prosto.

                Da si rekao kao vozač u temi "koliko mi troši auto" 3 litre ja bih to shvatio kao sudijko ubedjenje i verovatno ne bih komentarisao. Rekao si ovde gde je stručna tema. Konkretno na ovom forumu (gasnom) ima najmanje 7 dobrih majstora a i još neki se kriju iza ćoška bez potrebe ali njihovo je pravo. Svima si rekao da su tupsoni i da nemaju pojma.

                Svaki od tih nekoliko majstora je izbušio na hiljade tih diznica ima najmanje jedan kompjuter a neko i više komada, poznaje softvere, ima hardverske ključeve, intrefejse i nije tupson.


                Ja 5 godina ovde otkrivam velike tajne malih majstora i ništa nisam nikad odbio da odgovorim sem cene. Sad ti otkri veliku tajnu velikih majstora da i mi naučimo kako se to radi, u čemu je caka i kako to troši ko djavo a ide ko upaljač...

                Krajnji cilj svega ovoga je da se više oladi od tog dodjite kod mene ili kod mog stručnog saradnika on sve zna na ovom svetu ali nije ništa ovde doprineo. Onda nek se reklamira na nekom drugom mestu. Ovde ima bar deset dobrih majstora, ne mislim na autogas deo nego na ceo forum. Vidi se iz aviona da su serviseri ali napišu koju pametnu, nekom pomognu i neću im nikad reći ništa.

                Zato željno iščekujem to uputstvo o bušenju dizni ili diznica svejedno i te cake u softveru koje život znače...

                Polemiku ne bih više nastavljao.

                UBR
                aktivacija je automatska, neodobrava admin nalog nego se sam odobrava čim klikne na link koji je dobio u mailu.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • VLADA-TD
                  CBC Početnik
                  • 16.11.2009
                  • 2
                  • Bgd

                  #23
                  Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                  Ljudi,kad stignete da radite i budete zaista dobri,a do kasno u noc mlatite po kompu.Ja bih voleo taj deo da znam.
                  Sve ostalo nije primereno diskusiji medju kolegama.Koliko sam razumeo zasmetalo je samo "javi se" ili tako nesto.Ok
                  nemoj te se javiti i forum je slobodan.Ako se "drznu i dva tri majstora"da kazu nesto pokusajte prvo na PP kod ljudi da nebude reklame
                  ili tendencije ka istim.Pozz kolegama s dubokim postovanjem.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                    Kad si mator manje spavaš
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #25
                      Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                      Koliko sam razumeo zasmetalo je samo "javi se" ili tako nesto
                      nije to problem , nego:

                      Mada sve ovo zavisi od toga da li se razbusuju dizne, kako se setuju parametri...
                      Ako ti trebaju informacije o samom principu rada...javi se
                      barem je na ovom forumu sve to lepo objasnjeno, tako da nema potrebe na bilo ko uskace sa pricom "cek ja da ti objasnim kako da ti auto trosi 6 lit a ide ko zmaj" ....moze da prodje negde drugde, ali ovde ne.
                      autogas sekcija je jako lepo sredjena, to zna svako ko je iole citao malo.. tako da ovakve bombasticne izjave bez pokrica samo prave konfuziju.
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                        Originally posted by VLADA-TD
                        Sve ostalo nije primereno diskusiji medju kolegama.Koliko sam razumeo zasmetalo je samo "javi se" ili tako nesto.Ok
                        nemoj te se javiti i forum je slobodan.Ako se "drznu i dva tri majstora"da kazu nesto pokusajte prvo na PP kod ljudi da nebude reklame
                        ili tendencije ka istim.Pozz kolegama s dubokim postovanjem.

                        Ne, smeta mi kad neko prodaje kugle za bubrege sa svemirskim tajnama koje otkriva u poverenju samo odabranima a da pri tome pouzdano znam da se ne bavi ovim poslom.
                        sa druge strane ako mi kolega kaže da sam tupadžija i nemam pojma kako se našteluje jer ne znam te cake onda nismo kolege, kolege se pomažu.
                        Za svakog majstora preporuka i obaveštenje sa moje strane.
                        Ja ću biti sretan da neko odgovori umesto mene, smorio sam se odgovarajući. Pri tome nikad nisam rekao dodjite kod mene, takva poruka ne postoji na ovom a ni na bilo kom forumu. Izborio sam se da dodju kod mene upravo zato što nisam zvao a odgovrio sam gde sam stigao iznao a ima toga.
                        Neću nikad ali nikad opomenuti nijednog majstora koji ovde da dobar savet, posle tri saveta znam da li je majstor ili prolaznik. Posle deset saveta i mušterije će znati da ste majstori i bez da se derete ja sam majstor i dodjite do mene.
                        Sa druge strane, bez trunke oklevanja odstraniću svakog sa foruma koji ima pristup ja sam majstor ali ne bih sad vama da objašnajvam fore i fazone ali ako dodjete kod mene objasniću vam.

                        To su moja pravila.

                        I dalje sam radoznao...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • stefanves
                          CBC Senator XXL
                          • 10.12.2006
                          • 1351
                          • BG

                          #27
                          Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                          @Dora
                          Nisam ništa loše mislio sa reč drugar tako da to nema veze a PP sam spomenuo zbog onog "javi se" pošto nemaš telefon u poruci pa pretpostavljam da ne očekuješ da se dere sa prozora ili da udara u banderu kao tam tam...
                          Clan ima 8 poruka, i pod javi se smatrano je da ostavi post na forumu, a ne da mi salje PP, zove me na telefon... Tih 8 poruka, ne zvuce bas tendenciozno i pitanje je dokle ce clan pratiti temu/forum, pa je zato postavljen i taj uslov, jer ako se pise, a onaj kome je to namenjeno ne procita, to je na neki nacin pisanje uz vetar!

                          PoJenta je da ja ne znam da namestim da taj auto troši 6 litara plina pa me zanima kako se to radi. Nisi dužan da objašnjavaš poslovne tajne ili bilo kakve, sve je na dobrovoljnoj bazi na ovom forumu ali ako spomeneš da znaš baš veliku tajnu onda moraš da je objasniš ili si trebao da ćutiš. Prosto.
                          Pa sta ako ti ne znas, ima ko zna. I u mom poslu ja ne znam gomilu stvari, pa ih neko od kolega zna. Sta bih ja trebao u tom slucaju da radim, da se pravim da nesto ne postoji. Ti nisi citao "Anu Karenjinu" (npr.) i po tebi onda to nikada nije ni napisano?!

                          Svaki od tih nekoliko majstora je izbušio na hiljade tih diznica ima najmanje jedan kompjuter a neko i više komada, poznaje softvere, ima hardverske ključeve, intrefejse i nije tupson.
                          Sa boldovanim si mi sve rekao Necu ni da ulazim u ovu tematiku sa tobom, mogu samo da vam se nasmejem, i kada ti bude trebao taj hd kljuc javi se, pa ces usput i Punta da pogeldas

                          Zato željno iščekujem to uputstvo o bušenju dizni ili diznica svejedno i te cake u softveru koje život znače...
                          Nazalost ja ti ga ne mogu dati jer ja to nisam uradio. Ja sam samo covek koji vozi taj auto, i zna malo oko komputera i fizike.

                          I par gresaka koje konstatno potenciras:
                          1. Trosi 6 l na otvorenom putu, pri nekih 90km/h, bez naglih kocenja/ubrzavanja, preticanja...
                          2. Trosi 9l pri ostroj voznji u gradu. Uzmi za pretpostavku da brzine u gradu retko idu preko 80km/h, i da trenutci punog gasa traju sve par sekundi! Razmisli malo...

                          Ne, smeta mi kad neko prodaje kugle za bubrege sa svemirskim tajnama koje otkriva u poverenju samo odabranima a da pri tome pouzdano znam da se ne bavi ovim poslom.
                          Procitaj ceo ovaj post! Nemoj praviti bajke, molim te.
                          @Ale944
                          barem je na ovom forumu sve to lepo objasnjeno, tako da nema potrebe na bilo ko uskace sa pricom "cek ja da ti objasnim kako da ti auto trosi 6 lit a ide ko zmaj" ....moze da prodje negde drugde, ali ovde ne.
                          autogas sekcija je jako lepo sredjena, to zna svako ko je iole citao malo.. tako da ovakve bombasticne izjave bez pokrica samo prave konfuziju.
                          Pod principom rada sam pre svega mislio na to kako radi sekvent sistem, jer koliko sam shvatio iz:
                          Da li prilikom ugradnje i podesavanja sekvent gasa serviser mora da poseduje kompijuter i da preko njega podesava, jer koliko sam procitao postoji neki software koji konntrolise ecu plina pa majstor logicno mora posedovati kompijuter ili dijagnosticki uredjaj (sada malo lupam pojmove) da bi mogao adekvatno da nasteluje plin
                          Momak bas i nije 100% siguran u materiju!
                          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                          Konacno i ja imam auto :-)

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                            Umesto ovog romana si trebao da napišeš kako se to radi to jest da nam objasniš.
                            Dovoljno si bezobrazan da vadiš iz konteksta i da procenjuješ da li ja znam ili ne znam a isto tako i da na osnovu rečenice o komjuterima izvodiš zaključak i smeješ se. Nemaš tri čuke o tome čime sam se bavio i koliko sam u toj materiji od doba kad si se zanima topovima od blata. To što ti "znaš" da hakerišeš mi ne treba jer kad mi treba imam vrlo dobre stručnjake.

                            Inače sam pročitao bar 7 brda knjiga više od tebe, u moej vreme se čitalo, sad se bulji u monitor. Isto tako nisam video severni pol ali verujem da postoji.

                            Ne znam zašto se svaka diskusija o problemu završi sa ličnim kvalifikacijama i manama pojedinca. U pitanju je posao, štelovanje auta da ide lepo a ne troši ništa. Cifra koju si naveo je i za benzin jako dobra a kamoli za plin.

                            Na ovom forumu možeš napisati samo uputstvo za postizanje takvog efekta, meni ne treba ali možda nekom zatreba a nisam ni ja gadljiv da naučim nešto novo. Ja znam kad ne znam.
                            Nemam potrebe da dolazim da gledam a nemam ni vremena da se vozam 100km da se uverim, dovoljno je recept pa primenimo i onda dobiješ ak oje tačno a ako nije pa šta da se radi, reči ne koštaju ništa ali lepo zvuče...

                            Svaka druga poruka sem te će biti jedan član manje.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • The Minister
                              CBC Član
                              • 13.12.2009
                              • 18
                              • bg
                              • yugo55

                              #29
                              Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                              I? Eto, ja sad trazim odgovore na pitanja koja me interesuju, a nalazim 10x vise tvojih opravdanja, tipa kako si ti procitao sedam brda knjiga vise i o severnom polu, nego pravih odgovora. WTH???
                              Treba da manje offtopic-ujete, licno drugari nadzornici.
                              Jos posle pricate "koristi pretragu".
                              Evala.....

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Re: razlika iznedju stag 300, stag 4, stag 300 plus

                                Dobro.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X