Sta je najbolje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trivo
    CBC Senator
    • 02.06.2005
    • 202
    • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

    Sta je najbolje...

    Evo imam par pitanja pa molim "stare" majstore da me posavjetuju.
    Pretrazujuci forum vidim da se vecina slaze da je za jednogrli karburator dobra solucija ubusivanje dizne jer koliko toliko performanse ostaju priblizne onima na benzinu.
    Danas sam kupio polovan karburator(da ne s****m svoj ) pa planiram da kod nekog majstora ubusim diznu pa me zanima par stvari:
    1.Kakve sve dimenzije dizni postoje tj koju konkretno da stavim na motor(auto je "buba",34ks,1200ccm)
    2.Da li sa promjerom dizne mogu da uticem na smanjenje/povecanje snage vozila
    3.Da li bih zbog dugih usisnih cijevi koje su oko 30cm sa svake strane,mogao da imam problema sa detonacijama ili uopste sa pogonom na plin
    4.Ako ovo gore sve prodje da li cu imati problema zbog automatskog sauga
    5.Ako se dizna ne pokaze,koji mjesac odgovara za ovakav karburator
    Pozz
    [/img]
    VW 1200 1972god.
    VW Golf 1.3 1988god.
    FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Sta je najbolje...

    Originally posted by trivo
    1.Kakve sve dimenzije dizni postoje tj koju konkretno da stavim na motor(auto je "buba",34ks,1200ccm)
    2.Da li sa promjerom dizne mogu da uticem na smanjenje/povecanje snage vozila
    3.Da li bih zbog dugih usisnih cijevi koje su oko 30cm sa svake strane,mogao da imam problema sa detonacijama ili uopste sa pogonom na plin
    4.Ako ovo gore sve prodje da li cu imati problema zbog automatskog sauga
    5.Ako se dizna ne pokaze,koji mjesac odgovara za ovakav karburator
    Pozz
    1 i 2. Isparivač je taj koji reguliše dotur goriva. Dizne za te karburatore su uobičajene od 8mm rupa a spolja 10 mm. Većom diznom će se gušiti a manjom neće imati snage.
    3. Ne bi trebalo da imaš detonacije. One su na karburatoru inače retke i sem ekstremnih slučajeva kad baš nema dovoljno gasa uvek su zbog struje.
    4. Imaćeš prilikom paljenja na hladnom motoru. Postupak je ne uključivati saug dok ne upališ.
    5. Odgovarajućeg prečnika gornjeg grla na karburatoru gde dodje filter za vazduh.


    6. U Bubu nije preporučljivo ugraditi gas a i nećeš proći atest.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Trivo
      CBC Senator
      • 02.06.2005
      • 202
      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

      #3
      Doro hvala puno na odgovorima!
      Znam za atest,sta cu kad je tako ali ako mi samo mozes objasniti ono "nije preporucljivo"?
      Jesi li mislio opasno,stetno po motor ili nesto trece?
      VW 1200 1972god.
      VW Golf 1.3 1988god.
      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        U principu nije preporučljivo iz dva razloga, prvi je pomenuti atest a drugi je uzročno posledični iz prvog.
        Zagrevanje gasa se vrši na kojekakve načine koji obično nisu dobro rešenje pa može doći do neželjenih posledica. Za motor gas ne može biti škodljiv ni u jednom obliku.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Trivo
          CBC Senator
          • 02.06.2005
          • 202
          • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

          #5
          Ok!
          Hvala jos jednom na uvijek preciznim odgovorima
          VW 1200 1972god.
          VW Golf 1.3 1988god.
          FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

          Comment

          • acapn
            CBC Član
            • 20.04.2005
            • 86
            • Paracin

            #6
            Re: Sta je najbolje...

            Originally posted by Dora
            Originally posted by trivo
            4. Imaćeš prilikom paljenja na hladnom motoru. Postupak je ne uključivati saug dok ne upališ.
            Kako ne ukljucivati sauh kad je automatski ? I ja imam automatski sauh pa me zanima.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Automatski saug se uključuje pritiskom na pedalu gasa kad je motor hladan. Dok se ne pritisne pedala gasa, saug nije uključen.

              Prtiskom na pedalu gasa se oslobadja "kočnica" koja uključuje saug.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • acapn
                CBC Član
                • 20.04.2005
                • 86
                • Paracin

                #8
                znaci kad je hladno vreme pritisnemo par puta "crveno" dugme i palimo bez gasa ?

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  mrvica gasa (papucicu par cm nagaziti - Dora je mislio za automatski saug da se aktivira pritiskanjem pedale DO KRAJA), dvaput klik na crveno i - bez sauga. kad upali, ostalo znas...
                  .

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ovo ću reći samo jednom i zato pažljivo slušajte
                    It is Lekler

                    Daš kontakt, stisneš crveno dugme jako kratko 1 ili 2 puta, pokreneš motor da se vrti (pali) i posle sekund dva stisneš pedalu gasa jedan do dva santimetra, znači malo.

                    Zašto ovako... Pritiskom crvenog dugmeta se ubaci malo gasa u karburator, pokretanjem motora se ostvari strujanje vazduha koje taj gas odnese do cilindra, dodavanje pedale gasa se povećava otvor za strujanje vazduja i cirkulacija smeše je uspostavljena. To isto dodavanje gasa uključuje automatski saug koji sad preuzima funkciju i motor radi dalje sam šta treba.

                    Pritisak na pedalu gasa pre paljenja motora uzrokuje zatvaranje leptira sauga i otežava uklazak vazduha u motor pa time i ulazak gasa i motor teško upali. Ono što je dobro za paljenje na benzinu nije dobro za gas i obrnuto.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • acapn
                      CBC Član
                      • 20.04.2005
                      • 86
                      • Paracin

                      #11
                      E to mi je trebalo - postupno i sazeto A i forum je dobio jos jedno kvalitetno objasnjenje koga do sad nije bilo bar za karburatore sa automatskim sauhom.
                      Hvala na objasnjenju, dovoljno je bilo jednom

                      Comment

                      • Trivo
                        CBC Senator
                        • 02.06.2005
                        • 202
                        • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                        #12
                        Jos samo jedan savjet,vezano za automatskim saug a nevezano za plin.
                        U ljetnem periodu kada su visoke temperature i kada hocete da upalite topao/vruc motor koji je prije toga vozen preporuka je da se pali bez gasa sve dok motor ne upali.
                        Naime dodavanjem gasa aktivirali bi saug,naravno ne skroz ali dovoljno da motor zna da pre**** i da tesko upali.
                        Do ovoga dolazi zato sto se startna automatika(sastavljena od bimetalne trake i grijaca) hladi mnogo brze nego sam motor pa nemoze da "prepozna" da li je motor vruc ili hladan.
                        Znaci ljeti i kad je motor vruc,bez gasa!
                        VW 1200 1972god.
                        VW Golf 1.3 1988god.
                        FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                        Comment

                        Working...
                        X