Evo imam par pitanja pa molim "stare" majstore da me posavjetuju.
Pretrazujuci forum vidim da se vecina slaze da je za jednogrli karburator dobra solucija ubusivanje dizne jer koliko toliko performanse ostaju priblizne onima na benzinu.
Danas sam kupio polovan karburator(da ne s****m svoj
) pa planiram da kod nekog majstora ubusim diznu pa me zanima par stvari:
1.Kakve sve dimenzije dizni postoje tj koju konkretno da stavim na motor(auto je "buba",34ks,1200ccm)
2.Da li sa promjerom dizne mogu da uticem na smanjenje/povecanje snage vozila
3.Da li bih zbog dugih usisnih cijevi koje su oko 30cm sa svake strane,mogao da imam problema sa detonacijama ili uopste sa pogonom na plin
4.Ako ovo gore sve prodje da li cu imati problema zbog automatskog sauga
5.Ako se dizna ne pokaze,koji mjesac odgovara za ovakav karburator
Pozz
[/img]
Pretrazujuci forum vidim da se vecina slaze da je za jednogrli karburator dobra solucija ubusivanje dizne jer koliko toliko performanse ostaju priblizne onima na benzinu.
Danas sam kupio polovan karburator(da ne s****m svoj

1.Kakve sve dimenzije dizni postoje tj koju konkretno da stavim na motor(auto je "buba",34ks,1200ccm)
2.Da li sa promjerom dizne mogu da uticem na smanjenje/povecanje snage vozila
3.Da li bih zbog dugih usisnih cijevi koje su oko 30cm sa svake strane,mogao da imam problema sa detonacijama ili uopste sa pogonom na plin
4.Ako ovo gore sve prodje da li cu imati problema zbog automatskog sauga
5.Ako se dizna ne pokaze,koji mjesac odgovara za ovakav karburator
Pozz


Comment