Atest plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMWM5
    CBC Član
    • 23.09.2009
    • 81
    • Beograd
    • Trenutno prazna

    Atest plina

    Kupujem auto tj treba da ga kupim, auto je iz uvoza iz Holandije Pezo 306 1.6i 16v, 2001god. ima fabricki ugradjen plinski sekvent uredjaj....
    E sad interesuje me po novom zakonu ZOBS kakva mora biti boca koliko bara, ventili, isparivac...
    Da li neko zna da mogu da proverim na autu da nekupi pa da moram sve da menjam????
    BMW GPower
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Atest plina

    Kako god bilo svakako ćeš sve menjati. Što se tiče boce mora da bude sa elektroventilom i da nije ona sa pravougaonim poklopcem. Nekad je to pametniji uvoznik odmah smuvao da "ima" atest a sad ne znam da li može. Atest boce važi 10 godina pa i to uzmi u obzir. Ostalo manje više prolazi na atestu.
    Savet je izbegavati kupovinu takvog auta, mnogo je prešao, uredjaj je skup za održavanje jer se par ljudi bavi sa tim, imaš gas i nerviraš se što ne radi

    Atest ti je najmanji problem sem boce, bilo kakva sem navedene gore zadovoljava naše standarde.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • BMWM5
      CBC Član
      • 23.09.2009
      • 81
      • Beograd
      • Trenutno prazna

      #3
      Re: Atest plina

      Na autu sve radi i plinski uredjaj, ali mene interesuje koji su propisi po kojima moye da se atestira, u autu je ona dugacka (cilindricna) boca, ali me interesuje da li takav fabricki uredjaj mogu ovde da atestiram po nasem zakonu ili cu morati da menjam sve, kako mora biti ugradjena boca, jer je okrenuta po duzini auta, da li takva moye proci atest..?
      BMW GPower

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #4
        Re: Atest plina

        @BMWM5
        Ako je uređaj "fabrički" (a nije), nije potreban atest. Vozilo je u takvom slučaju već homologovano kao bi-fuel i ne podleže atestiranju(npr Fiat).
        Bolja varijanta je kupovina vozila bez TNG uređaja i ugradnja sa atestiranjem ovde nego prepravka postojećeg, 10 godina starog sistema.
        Što se tiče detalja o tome šta da pogledate prilikom kupovine, to je toliko opširno da bi bilo besmisleno na forumu o tome pisati.
        Dora Vam je napisao osnovne smernice i dao dobar savet.

        Pozdrav
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        Working...
        X