Ima li neko neko misljenje o tome koliko dugo po paljenju auta na benzin treba da radi tako da bi se zagrejao pa da ga onda prebacim na plin? ja ga upalim i onda izadjem sa parkinga pa posle par minuta voznje prebacim na plin.
Koliko dugo autu treba da se zagreje-na benzin?
Collapse
X
-
Re: Koliko dugo autu treba da se zagreje-na benzin?
Originally posted by nikodsIma li neko neko misljenje o tome koliko dugo po paljenju auta na benzin treba da radi tako da bi se zagrejao pa da ga onda prebacim na plin? ja ga upalim i onda izadjem sa parkinga pa posle par minuta voznje prebacim na plin.
Inache motor tu temperaturu postigne vrlo brzo (nekad je i spoljna +28C)
Comment
-
-
Najbolje je posle 78 sec!
Shala1 Minut-dva voznje na benzin, kod prvog jutarnjeg paljenja.
Comment
-
-
Kod mene posto je karburator a vidim da je i kod tebe, ne vidim potrebu zasto bi uopste prebacivao na benzin osim zimi kada se spuste temperature ispod nule ili kada ostanes bez gasa. U proteklih godinu dana stalno palim na plin osim ako nije ispod 0 kada ga uvece prebacim na benzin a ujutru kad ga upalim, posle minut-dva prebacim na gas. Ne vidim potrebu zasto ti stalno ne bi bilo na gasu?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Re: aha
Originally posted by nikodse pa moj je karburator, reno 5, znaci dovoljno je da ga upalim i posle minut ga prebacim na neutralno i kada pocne da djuska na gas i to je to?
ps: sto se tice paljenja, radim isto kao i Srdjan.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
A reci te mi ako je Mono-Motronic i ako je ugradjen Lovato ali bez onog dodatka da pali svaki put na benz, kako treba raditi kad dodju hladniji dani. Inace prethodna kola (zastava) i oceva kola (vektra) oboje na karburator palila su se zimi i vozila i nikad nista nije stekalo
Comment
-
-
Kolko je meni poznato ( a nisam neki stručnjak ) plin je suvlji od benzina i samim tim karburator nema adekvatno podmazivanje . Posle intezivne vožnje samo na plin pri prebacivanju na benzin zaglavio mi je plovak pa mi je karburator nalio benzin u motor. Morao sam da skidam karburator i da se zezam sa plovkom i izbacim iz motora skoro litar benzina. Karburator-majstor mi je savetovao da na svakih 100-200 km malo vozim i na benzin 10-tak km.
Što se tiče zime poželjno je da se počinje i završava na benzin zbog grejanja plina i zbog vode koja ostaje u cilindrima pa kad je jako hladno hoće da smrzne i pri paljenju led može da ošteti cilindre i klipove.
Nemoj da ti bude žao pola litre benzina , naročito zimi. Zamisli da voziš samo na njega.
P. S. Možda će neko od stručnijih na forumu da me demantuje.
Comment
-
-
Moja iskustva ne treba uzimati kao pravilo jer sam ja ipak neki majstor pa znam kako treba paliti motor ali otprilike ja to zamišljam ovako...
Govorim o karburatoru. U 99% nema plastike na filteru vazduha pa detonacija nema nikakveveze i ako se dogodi a dogodi se jedino zbog struje bar moje iskustvo. Kako se pali opisao sam u onoj lepljivoj pri vrhu teme.
Uglavnom, palim na - kolko bude jer nemam ni kapi benzina, svake druge zime bacim membrane i stavim nove. Akumulator je ispravan, anlaser takodje, struja i ostalo takodje. Uvek upali. I to sam opisao u rečenoj temi, ne radite ovo jer niste profesionalci a i nemate pri ruci starter i svu opremu za momentalnu popravku ako zaškripi i ne odgovaram ako neko zakasni za obdanište.
Prednost hladnog starta na gas je u tome što nema šta da spira karike tako da se ne sekiram zbog toga. Mislim da je i ovo malo više preuveličano jer svaki motor ima svoj vek, sad dal će biti 20K manji ili veći meni niej toliko bitno.
Oni što pale na benzin mogu isto tako da prebace na gas odmah po paljenju, taman dok potroši benzin, isparivač se dovoljno ugrejao.
SPI je vrlo sličan karburatoru pa i za njega važi otprilike isto stim što bih preporučio laganu vožnju prvih 500 metara ili rad u mestu minut, dva...
MPI je malo zahtevniji po pitanju vremena pa tu treba dodati koji minut i ostati pri tome da nema oštrog starta u prvih nekoliko stotina metara.
Comment
-
-
Originally posted by buki-vsKolko je meni poznato ( a nisam neki stručnjak ) plin je suvlji od benzina i samim tim karburator nema adekvatno podmazivanje . Posle intezivne vožnje samo na plin pri prebacivanju na benzin zaglavio mi je plovak pa mi je karburator nalio benzin u motor. Morao sam da skidam karburator i da se zezam sa plovkom i izbacim iz motora skoro litar benzina. Karburator-majstor mi je savetovao da na svakih 100-200 km malo vozim i na benzin 10-tak km.
Što se tiče zime poželjno je da se počinje i završava na benzin zbog grejanja plina i zbog vode koja ostaje u cilindrima pa kad je jako hladno hoće da smrzne i pri paljenju led može da ošteti cilindre i klipove.
Nemoj da ti bude žao pola litre benzina , naročito zimi. Zamisli da voziš samo na njega.
P. S. Možda će neko od stručnijih na forumu da me demantuje.
Kazes led u cilindrima? Mislim da si u zabludi jer i da ima nekim cudom leda ne shvatam kako bi start na benzin bio pogodniji od starta na plin jer, kako kazes, led je u cilindru, a u obe varijante klip ga mora zdrobiti pa tek onda se moze topiti od temperature nastale sagorevanjem...
Comment
-
-
Ja na plin palim dokle god ocekivane dnevne temperature ne padnu ispod +5C. Ne znam zasto tako radim, ali znam da nikad nisam imao probleme. Fakticki mi ostaju samo 3 meseca u kojima palim na benzin ali samo prvo dnevno paljenje (znaci nek je i -15C, ako odem negde sa namerom povratka isti dan ostavljam na plinu; posle 6 sati stajanja na -10C pali na plin iz prve).
I to kad palim na benzin, kresnem i cim motor "slozi" (a to je posle 5 sekundi) prebacim na neutral; onda zatvorim vrata, vezem pojas, spustim saug (u 2-3 iteracije), podrzim gas dok ne pocne da "stuca", prebacim na plin i krenem; dakle, cela operacija traje oko minut i to dok sam jos na parking mestu.
Comment
-
-
Što se tiče plovka u karburatoru: Kad auto radi na benzin plovak otvara i zatvara dotok goriva u lonče i samim tim osovina po kojoj se on kreće je u funkciji. Kad auto radi na plin, pre toga potroši svo gorivo iz lončeta i plovak padne na dno. Ako se auto dugo vozi samo na plin događa se da osovina zapeče pa kada se kasnije prebaci na benzin plovak nemože da zatvori dotok već ostaje zaglavljen na dnu lončeta. Pošto pumpa stalno gura gorivo, karburator prelije i napuni cilindre. Nisu u pitanju vibracije.
Što se tiče leda: Mislio sam da se zimi auto pali i gasi na benzin. Rad na benzin pre nego što se auto ugasi dobro dođe jer izbaci vodu zaostalu u cilindrima (pod uslovom da je nema ni u benzinu) i napuni lonče u karburatoru što ti sutra olakšava paljenje. Malo je z**** ako je -10 imaš slabiji akumulator pa moraš još i da verglaš da bi benzi došao do karburatora.
Comment
-
-
Opet smo na istom. I dalje mi nije jasno otkud voda u cilindru?
Comment
-
-
dobro dođe jer izbaci vodu zaostalu u cilindrima
samo, to apsolutno ne postoji kao problem, niti ikada moze da se ta gasovita voda (para) zaledi, niti je ikada jedan jedini motor na planeti stradao/zamrzao se od toga. ni u Sibiru a kamoli ovdi.
cela prica o zamrzavanju ne odgovara zakonitostima termodinamike i hemije po kojima funkcionise SUS motora.
antifriz koji se koristi se ionako ne nalazi U cilindru vec OKO cilindra, i nema nikakvog dodira ili uticaja na gorivo i proces oksidacije/sagorevanja istog. ma koje gorivo da je u pitanju.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment