Audi 80 LPG svecice , kablovi pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miloosh
    CBC Član
    • 03.01.2011
    • 13
    • 036

    Audi 80 LPG svecice , kablovi pomoc

    Posedujem Audi 80 1.8s 66Kw '91.god i pre par dana sam izvrsio servis plinskog uredjaja (membrane, creva, filteri..)
    Resio sam da promenim i razv. kapu i ruku (Beru, kupljeno) kao i kablove i svecice. Majstor mi preporucuje jednokrake NGK svecice zbog plina,
    ali za moj auto ne znam koji model, kao sto ne znam ni koje kablove uzeti, pa bih s toga zamolio nekoga ko zna ili ko poseduje
    ovaj model auta da mi pomogne pri odabiru. Inace potrosnja mi je oko 13l/100km a pri tom se nateze uz svaku uzbrdicu i ide kilavo.

    p.s. izvinjavam se, znam da u vezi ovih stvari ima dosta tema, koje sam citao, ali nigde nisam uspeo da nadjem konkretan model svecice za moj auto,
    ili pak zbog mog neznanja nisam dobro protumacio.
    Hvala
  • kdi
    CBC Senator
    • 16.11.2010
    • 238
    • leskovac

    #2
    saobracajna u ruke(ako je stara)ili nadji negde drugde sve podatke iz stare saobracajne i u prodavnicu po svecice,koje ti kaze katalog te su sve drugo je subjektivna stvar(moja preporuka bosch),kablove ne preskupe neke oko 2500din i vozi misko...
    pozdrav

    Comment

    • Miloosh
      CBC Član
      • 03.01.2011
      • 13
      • 036

      #3
      A sta je sa ovim NGK koje toliko hvale, konkretno vezano za plin? Da li da tragam za njima?

      Comment

      • Miloosh
        CBC Član
        • 03.01.2011
        • 13
        • 036

        #4
        Od trokrakih NGK svecica, po katalogu odgovara ovaj model BUR6ET . Koja bi bila zamena od jednokrakih?

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          NGK BPR 6 E ili NGK BPR 6 ES

          Comment

          • Miloosh
            CBC Član
            • 03.01.2011
            • 13
            • 036

            #6
            Hvala @Stratos, evo malopre sam dosao iz radnje, uzeo sam NGK BPR6ES 7822 (made in France) tako da je sada sve spremno za majstora, pa cemo videti kakvi ce biti rezultati. Pozdrav
            Last edited by Miloosh; 10.08.2011, 18:30.

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #7
              E pa kad odeš kod majstora neka ti proveri i podešenost ugla paljenja kao i ispravnost mehaničkog i vakumskog regulatora paljenja koji se nalaze u sklopu razvodnika paljenja. Posle toga treba proveriti podešenost gasnog uređaja.

              Comment

              • Miloosh
                CBC Član
                • 03.01.2011
                • 13
                • 036

                #8
                OK, napomenucu mu i to, mada mi je vec nagovestio da ce morati da pregleda sve vezano za paljenje.
                Malopre sam dosao iz jedne nove radnje i popizdeo. Tek sad sam ukapirao da V line ima svoju seriju jednokrakih !
                Pa ove svecice sto sam uzeo uopste nisu V line vec obicne jednokrake, a jos sam mu naglasio da budu jbne V line. Kod majtora zakazao a sad moram opet da jurim jbene svecice, u p.....E nabijem ih sve do jednog, kad bar ne zna da mi objasni ne mora da me zavrce. Niti sad znam koji model V LINE je ekvivalentan ovom NGK BPR6ES.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  za tvoj motor ni V-Line nisu jednokrake :



                  ako ces bas nekakve extra-giga svecice imas neke LPG laserske : http://www.ngkeurope.com/en/products...g-spark-plugs/ ili iridijumske ,
                  ali po mom iskustvu bitno je da je svecica koja je predvidjena za taj motor i to je to , ne mora ni NGK moze drugih marki.
                  ako je sa jednom elektrodom,moze i da se smanji zazor na 0.6 ako je bila predvidjena naprimer na 0.7 mm , to jest da se smanji za jedan deseti milimetra.

                  i ne znam koja je ovo po redu tema za svecice , pretrazi malo forum , ima specijalizovanih tema za svecice pa se obavesti.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    BPR6es=v line broj 2

                    stara oznaka= nova oznaka (jedna te ista svecica)

                    Da je V line vidi se i golim okom pogledom na centralnu elektrodu.

                    Po mom iskustvu NGK su se bolje pokazale od Boscha.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #11
                      Dovoljno su dobre i te "obične". Moram napomenuti da je pravilno izabran zazor elektroda od velike važnosti i za ovaj model iznosi 0,8mm a to je i fabrički zazor za ovaj gorepomenuti tip svećica.

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        i Beru pored NGK za taj motor insistira na trokrakoj svecici , http://www.beru.com/aftermarket/product-finder
                        @Stratos kako si dosao do toga da je odgovarajuca zamenska svecica jednokraka BPR6es ? osim sto je iste toplotne vrednosti,
                        imali jos nesto sto je preporucuje kao najbolju zamenu za trokraku preporucenu BUR6ET.
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • Miloosh
                          CBC Član
                          • 03.01.2011
                          • 13
                          • 036

                          #13
                          Narode hvala na ovim informacijama, sad su mi stvari vezane za svecice jasnije, sto znaci da sam malo preterao (zbog neinformisanosti) u mom prethodnom postu.
                          @Zoranbg gledao sam i citao na ovom forumu vezano za svecice ali sam pitanje namerno postavio ne bi li cuo nesto direktno od nekog vlasnika Audia 80. U svakom slucaju smatram da sam dosao do lepih i korisnih informacija, koje ce verovatno jos nekom, sem meni biti od koristi. Jos jednom hvala i pozdrav !!!

                          @sw.brick ne znam kako to mislis da se vidi golim okom kad na centralnoj elektrodi uopste nema V zazor?

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Dok ne saznas kako treba i gde da gledas na centralnoj elektrodi uzmi lupu pa pazljivo osmotri zarez po sredini metala. To je V line osobina.

                            No nije ni bitno NGK su odlicne svecice same po sebi pa ne treba brinuti o tim detaljima, dovoljno je redovno menjati/ po potrebi a prema fabrickom uputstvu.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Miloosh
                              CBC Član
                              • 03.01.2011
                              • 13
                              • 036

                              #15
                              Sve sto sam uradio na autu je sledece :
                              - zamena svecica
                              - zamena razvodne ruke i kape
                              -stelovanje plina
                              -stelovanje paljenja i provera mehanickog i vakumskog regulatora ( kao sto je @Stratos rekao)
                              Tad smo i videli da mi je bilo nastelovano prerano paljenje, sto se moglo primetiti prilikom voznje uz neke uzbrdice,
                              gde mozete cuti zvuk koji lici na zvuk ventila a ustvari su klipovi
                              I vrhunac svega je sto smo otkrili da mi motor uopste nije lepo uzubljen, inace greska prethodnih majstora.
                              Tako da sada bolje radi, bolje vuce, drugaciji zvuk motora (slozeniji)
                              Toliko od mene za sada, a sledece sto me ceka je sredjivanje karburatora i verovatno pumpe za gorivo
                              posto auto odavno nije vozen na benzin, jer za zimu sve mora biti spremno.
                              Hvala vam na svim savetima, meni su bili korisni,a nadam se da ce i drugima znaciti. Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X