Odakle uzeti vazduh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by Valent Vudriga
    Ajd da vas ne mučim nisam ja onaj Vudriga Smesko
    Bez muke nema nauke.
    Ma znam ja to samo ja nemam živaca ko ti pa natenane nek se misle. Ja sam od onih dajmidajmisad oću sad odma
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #17
      fala
      .

      Comment

      • zec
        CBC Senator XXL
        • 05.01.2005
        • 450
        • bgd

        #18
        Kada skine surlu onda ce imati topliji vazduh iz motornog prostora...
        Mozda bi trebao surlu da zameni sa crevom koje ce da bude pomereno negde gde je hladnije?
        "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Pa u principu, u pravu si, mada njemu vazduh ide sa prednje maske pa stalno dolazi hladan.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Dragan
            CBC Veteran
            • 18.09.2005
            • 184
            • U blizini Novog Sada

            #20
            Originally posted by Dora
            Aj za druge ali kako mo?e? Zastavu nazvati fabrikom automobila i verovati u njihove konstrukcije
            Pa taj motor je konstruisao FIAT, a to je ipak ozbiljna firma.
            Ljudi slazem se sa vama da je to teorijski bolje,ali je u praksi neosetljivo.Mozda gresim.

            Ne dirajte mi u Zastavu

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by Dragan
              Pa taj motor je konstruisao FIAT, a to je ipak ozbiljna firma.
              Ljudi slazem se sa vama da je to teorijski bolje,ali je u praksi neosetljivo.Mozda gresim.

              Ne dirajte mi u Zastavu
              Pa šta, Fiat je kao nepogrešiv?
              Ključna reč je "možda grešim", to jest dve ključne reči...Problem je što ja to radim svaki dan a ti misliš da je to domen teorije. Meni je bitno da se ovde iznesu iskustva koja pomažu ljudima a ne domen teorije i možda grešim.

              Mislim da se ne osetiš prozvanima ali ako napišem poruku od pola ekrana u kojoj lepo objasnim funkciju čemu to služi i koje su posledice a ti onda mudro zaključiš daje to u praksi neosetljivo... Merio, video na koliko automobila?

              Nemam ništa protiv argumenta da ja grašim, samo me zanima na osnovu čega si to zaključio, zato što je fabrika stavila to crevo i tačka...
              Šta sa onima koji nemaju to crevo, da im ugradimo?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #22
                Originally posted by Dora
                Taj topao vazduh ima dve funkcije, prva je da spreči zaledjivanje leptira gasa kad ideš jako brzo, to jest na velikim obrtajima. Usled venturi efekta može doći do pravljenja leda na leptiru.
                Za stojadina i za većinu kola koja se ovde kotrljaju ta situacija može da se postigne jedino kad se baci iz aviona sa jedno 20.000 metara, mislim tako valjda može postići tu brzinu.
                Mislim da nije fora u brzini, već u isparavanju benzina i spoljnoj temperaturi i količini vlage. Benzin kad isparava uzima toplotu iz okoline, i ako je temp. niska a vlažnost velika (valjda pri spoljnih 5 stepeni i puno vlage - recimo 90%), ima najviše šansi da se zaledi karburator.
                Učilo se davno, morao bih da konsultujem literaturu
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Brzina se odnosina brzinu vazduha oko leptira, pošto je tu suženje dolazi do potpritika pa benzin lakše isparava i smrzava, isto kao i gas.

                  Ono bacanje iz aviona je bilo figurativno jer da bi postigao brzinu da se ledi treba ipak brže da struji vazduh a to se opet postiže većom brzinom a za zastavu je to kad je bace iz aviona

                  Ja sam napravio sa tim zastavama hiljade kilometara i po Alpima i po Anadolijama, ne sećam se da se ikad desilo da mi smrzne leptir.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #24
                    Ali si imao papirno crevo 100%
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      ja koliko sam video ..svi proizvodjaci na karbon motorima imaju na kucistu filtera za vazduh prebacivanje toplo hladno...neki " manual" a neki automatski.
                      mislim da ima nekog efekta,ali na -15 -20 i tako tim temperaturama.
                      znam da sam para dana pre neku godinu ,morao na jugu da prebacim na toplo,jer auto nije hteo da ide,cak sam morao i sauk da drzim non stop malo povucen...ali mislim da mi je termostat na yugu bio sje#an..da je bio otvoren non-stop pa mozda zato.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • marek
                        CBC Senator
                        • 16.09.2005
                        • 243
                        • Beograd

                        #26
                        Evo imam i ja velike muke sa tim dovodom vazduha, naime imam weberov karburator na yugu 1.3 i nije hteo nikako da mi ide na gas pa me je vivicav ovde na forumu posavetovao da uzmem vazduh sa tople strane a skinem papirno crevo i onda sam dobio vishe vazduha i auto je prosto poleteo - cak mozda bolje ide nego na gorivo (zato sto kad je isao na gorivo nije imao dovoljno vazduha) - e sad sve to zato sto je na mom kucistu filtera jako mali otvor za vazduh onaj sa hladne strane.
                        Kada sam ovo promenio javio mi se jedan drugi problem - auto se mnogo cuje tj. bas na tom usisu za vazduh susti - ubija... i filter mi se mnogo vise prlja jer nema one prepreke u vidu obicne krivine.
                        Dosao sam na ideju da odsecem celu hladnu cev i da na nju nastavim neko debelo crevo do negde pored hladnjaka - treba mi savet od cega bi mogao da uzemem to crevo? (mozda negde na otpadu od golfa2)
                        Druga solucija sto su mi savetovali je da nadjem kuciste od yuga 60 plasticno hvale ga svi.
                        E a onda cu da vratim papirno crevo pa ako mi zatreba mogu uvek da prebaci a inace cu da vozim na hladno pa su svi zadovoljni

                        Pozdrav

                        P.S. evo slike tog kucista iz yuga 60
                        Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


                        i jos jedno pitanje da li treba vise vazduha za benzin ili gas ili treba isto - aj sad :

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          Ja sam ubedjen da ti usis toplog vazduha nece trebati nikad,ni za voznju na gas a ni za benzin..ajde mozda na benzin pri -20 C.
                          A neka moja iskustva su da , GAS "voli" da je otvor za usis vazduha nesto manji nego za benzin..naprimer za 30-50% manji...pa ti experimentisi.
                          najbolje ako mozes da nastelujes ler gas bez smanjenja otvora.jer se ova smanjenja i rade samo zbog toga sto u protivnom kod nekih automobila se tesko nasteluje ler gas da bude miran.
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by Heinz
                            Mislim da nije fora u brzini, već u isparavanju benzina i spoljnoj temperaturi i količini vlage. Benzin kad isparava uzima toplotu iz okoline, i ako je temp. niska a vlažnost velika (valjda pri spoljnih 5 stepeni i puno vlage - recimo 90%), ima najviše šansi da se zaledi karburator.
                            Učilo se davno, morao bih da konsultujem literaturu
                            mozda zato sluzi i ono crevo sa toplom vodom iz bloka koje greje karburator bas da ne bi doslo do zaledjivanja istog?
                            .

                            Comment

                            • vivicav
                              CBC Član
                              • 12.04.2005
                              • 72
                              • Pancevo

                              #29
                              Iznecu vam moje iskustvo sa toplim vazduhom i plinom na karburatorskom motoru.
                              Prosle zime sam zbog probe na -15 propustio u kuciste filtera vazduha vazduh sa izduvne grane, znaci topao, i krenuo na put. Sve je bilo manje-vise uredu do izlaska na autoput. Posle naplatne rampe u B. Potoku sto ujedno znaci i pun gas, poceo je haos sa motorom. U visim obrtajima je gubio snagu, da bi pod najvisim opterecenjem (pun gas, obrtaji preko 5000) poceo da klikce!!! Stao sam, skinuo alu-papirno crevo i od tog trenutka ZABORAVIO na njega. Auto je "odlepio" totalno, a alupapirno crevo otislo u istoriju barem kada je moj auto u pitanju. Zatim sam promenio i kuciste onim sa YUGO 60. Performanse su ostale iste ali se smanjila buka iz u****. Na tom kucistu sam (posto je plasticno) odsekao mesto na koje se navlaci to famozno papirno crevo .
                              Yeah
                              http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                              Comment

                              • vivicav
                                CBC Član
                                • 12.04.2005
                                • 72
                                • Pancevo

                                #30
                                Originally posted by dekideki
                                Originally posted by Heinz
                                Mislim da nije fora u brzini, već u isparavanju benzina i spoljnoj temperaturi i količini vlage. Benzin kad isparava uzima toplotu iz okoline, i ako je temp. niska a vlažnost velika (valjda pri spoljnih 5 stepeni i puno vlage - recimo 90%), ima najviše šansi da se zaledi karburator.
                                Učilo se davno, morao bih da konsultujem literaturu
                                mozda zato sluzi i ono crevo sa toplom vodom iz bloka koje greje karburator bas da ne bi doslo do zaledjivanja istog?
                                Imadju ostalog i za to, obrati paznju par postova gore, jer je Dora bas to objasnio...
                                Yeah
                                http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

                                Comment

                                Working...
                                X