skoda felicia-plin...isparivac

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pajaptt
    CBC Član
    • 01.07.2011
    • 24
    • zemun

skoda felicia-plin...isparivac

Vozim Skodu Feliciu 1.3,sa ugradjenim plinom koji nije sekvent i od kada sam je kupio od predhodnog vlasnika nije bilo problema(plin je ugradio 2010 i atestirao u AMSS)...Boca je toro GZWM S.A a isparivac FEMA,B-17687...Zadovoljan sam potrosnjom iako ne prelazim puno km...Jutros posle voznje,parkirao sam i posle nekog vremena prinetio baricu ispod auta,i vizuelnom proverom video da kapa tecnost iz isparivaca,...posto sam laik za ove stvari preko neta sam saznao da je to rashladna tecnost...poslednjih par dana vozim na benzin(prazna mi je boca) pa me interesuje koliko je bezbedno uopste voziti auto,jer imam problem sto ne mogu doci do starog vlasnika i ne znam da li je i u kom sevisu radio ugradnju(cisto sumnjam da je u servisu) i trebam naci majstora koji bi mogao otkloniti problem...
    Isparivac nije vakumski vec ima one konektore( koliko sam uspeo uporediti slike na netu)...
    Svima hvala na pomoci...
    Last edited by pajaptt; 16.10.2011, 13:54.
  • kdi
    CBC Senator
    • 16.11.2010
    • 238
    • leskovac

Odg: skoda felicia-plin...isparivac

jeste bezbedno sto se tice licne bezbednosti(to ne vazi i za auto(normalno zavisi od toga koliko curi to sto curi))...
    najbolje je izbaciti femu jer je to tursko sr i staviti lovato i biti miran duze,duze vreme...
    pozdrav

Comment

• pajaptt
      CBC Član
      • 01.07.2011
      • 24
      • zemun

Originally posted by kdi View Post
      jeste bezbedno sto se tice licne bezbednosti(to ne vazi i za auto(normalno zavisi od toga koliko curi to sto curi))...
      najbolje je izbaciti femu jer je to tursko sr i staviti lovato i biti miran duze,duze vreme...
      pozdrav
      hvala na odgovoru....zna li ko otprilike cenu za lovato isparivac i gde ga mogu staviti?

Comment

• Plinadzija
        CBC Senator XXL