Nedavno sam poceo da se bavim ugradnjom auto gasa (AC Stag oprema) a inace se bavim mehanikom,servisiranjem autoklima i po malo elektrikom....
Imam uputstva od ac stag ali bi volio da cujem iskustva pravih znalaca,znaci najvise me interesuje nacin podesavanja mapa poslije autokalibracije i da li je idealan pocetni mnozilac od 1do 1,2 koji pada oko 1 ???
Koliko se on iz tih granica smije podesavati u voznji da bi se mape poklopile ??? (Imao sam slucajeva da mape poklopim na taj nacin ali auto nema dovoljno plina i ne ponasa se dobro i pali gresku potpuno otvorenih dizni,a ovo me bas buni jer se to desava u primjeru kad je mnozilac poslije autokalibracije bio 1,1 a zadnji tacno 1 znaci diznu vise ne smijem povecavati) ????
Evo jednog primjera :
U pitanju je honda hr-v 1.6 77kw 01god.
dizne su 2,2 pritisak 1 bar.
Poslije sam stavio dizne 2,0 pritisak 1bar i poslije autokalibracije dobio ovo :
Znaci mnozilac je na 1,1 a zadnji na tacno 1,vremena dizni na leru su u granicama ideale ali me zanima zasto ostatak mape ovoliko odstupa jer diznu vise ne smije povecavati,cak bi ju mogao jos smanjivati
Poslije korekcije mape u voznji dobio sam ovo :
Zanima me da li je dozvoljeno ovoliko podesavanje mnozioca i da li postoje neke granice koliko se on moze podesavati?
Takodje me zanima kako da odredim koji senzor je odgovarajuci za temperaturu gasa (da li postoji neko pravilo u postotcima koliko bi trebao biti nizi od temperature isparivaca)?
Temperaturu isparivaca mi je lako odrediti jer u podatcima vozila nadjem na koliko stepeni pali ventilator i po tome odredim koji je senzor na isparivacu (na ovoj hondi ventilator pali na 95c a tako pokazuje i senzor na isparivacu)
Izvinjavam se na ovolikom postu ali mi iskreno nisu jasni neki detalji jer nemaju logiku pa bi molio one koji zele da mi malo pjasne par ovih nedoumica koje sam naveo u postu jer se ovim poslom planiram baviti i ubuduce,vidim da na ovom forumuima dosta dobrih strucnjaka...Odgovori mogu i na pp ili majl: astambura@gmail.com
HVALA !!!!
Inace ne koristim ovaj forum puno jer mi je nezgodan za snalazenje i koristenje....ali sam prijavljen vec duze vremena...
Imam uputstva od ac stag ali bi volio da cujem iskustva pravih znalaca,znaci najvise me interesuje nacin podesavanja mapa poslije autokalibracije i da li je idealan pocetni mnozilac od 1do 1,2 koji pada oko 1 ???
Koliko se on iz tih granica smije podesavati u voznji da bi se mape poklopile ??? (Imao sam slucajeva da mape poklopim na taj nacin ali auto nema dovoljno plina i ne ponasa se dobro i pali gresku potpuno otvorenih dizni,a ovo me bas buni jer se to desava u primjeru kad je mnozilac poslije autokalibracije bio 1,1 a zadnji tacno 1 znaci diznu vise ne smijem povecavati) ????
Evo jednog primjera :
U pitanju je honda hr-v 1.6 77kw 01god.
dizne su 2,2 pritisak 1 bar.
Poslije sam stavio dizne 2,0 pritisak 1bar i poslije autokalibracije dobio ovo :
Znaci mnozilac je na 1,1 a zadnji na tacno 1,vremena dizni na leru su u granicama ideale ali me zanima zasto ostatak mape ovoliko odstupa jer diznu vise ne smije povecavati,cak bi ju mogao jos smanjivati
Poslije korekcije mape u voznji dobio sam ovo :
Zanima me da li je dozvoljeno ovoliko podesavanje mnozioca i da li postoje neke granice koliko se on moze podesavati?
Takodje me zanima kako da odredim koji senzor je odgovarajuci za temperaturu gasa (da li postoji neko pravilo u postotcima koliko bi trebao biti nizi od temperature isparivaca)?
Temperaturu isparivaca mi je lako odrediti jer u podatcima vozila nadjem na koliko stepeni pali ventilator i po tome odredim koji je senzor na isparivacu (na ovoj hondi ventilator pali na 95c a tako pokazuje i senzor na isparivacu)
Izvinjavam se na ovolikom postu ali mi iskreno nisu jasni neki detalji jer nemaju logiku pa bi molio one koji zele da mi malo pjasne par ovih nedoumica koje sam naveo u postu jer se ovim poslom planiram baviti i ubuduce,vidim da na ovom forumuima dosta dobrih strucnjaka...Odgovori mogu i na pp ili majl: astambura@gmail.com
HVALA !!!!
Inace ne koristim ovaj forum puno jer mi je nezgodan za snalazenje i koristenje....ali sam prijavljen vec duze vremena...
Comment